پیمان کیا و پیام کیا متهم شده‌اند که بیش از یک دهه برای روسیه جاسوسی کرده‌اند. پر لیندوکویست، دادستان واحد امنیت ملی سوئد، اعلام کرد: این تحقیقی پیچیده درباره جرمی بود که تحقیق درباره آن دشوار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: بر این اساس به مردم اطمینان می‌دهیم که ما در بررسی لایحه به تمامی جوانب موضوع توجه داشتیم و مصوبات با مدنظر قرار دادن حق و حقوق مردم و شرع مقدس است، همچنین موارد اجتماعی و حقوق اساسی را مورد توجه قرار دادیم.
معاون اقتصادی وقت بانک مرکزی ادامه داد: در داخل به او فشار آوردند و توضیح خواستند و او هم در نهایت همه چیز را کتمان کرد و گفت اطلاعات صندوق غلط است!
کارلو آنچلوتی تحت هیچ شرایطی دوست ندارد رسانه پخش کننده بازی‌های لالیگا دوربین‌های خود را به رختکن رئال ببرد.
لروی سانه، ستاره آلمانی، پیشنهادی را از بارسلونا دریافت کرده اما ترجیح داده به حضورش در بایرن مونیخ ادامه دهد.
سخنگوی «زلنسکی» امروز در سخنانی ادعا کرد که سوئد وعده کمک ۵۰۰ میلیون یورویی بازسازی اوکراین را به کی‌یف داده است!
سوئد در پاسخ به نامه مشترک عراق و سازمان همکاری اسلامی ادعا کرد که دولت این کشور از اقدامات اسلام‌هراسانه حمایت نمی‌کند.
وزیر امور خارجه سوئد ادعا کرد که کشورش تلاش می‌کند با تغییر قانون از تکرار حملات شنیع علیه قرآن کریم جلوگیری کند!
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با صدور پیامی، هتک حرمت مجدد به قرآن کریم و اهانت به مقدسات مسلمانان در سوئد را محکوم کرد و آن را در تقابل با ادعای احترام به حقوق شهروندی در غرب برشمرد.
نماینده مردم رودبار در مجلس گفت: دولت سوئد که ادعا می کند دموکراسی در این کشور برقرار است، به ادیان الهی احترام گذارد و دستگاه دیپلماسی هم باید جلوی جسارت به ادیان را بگیرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس اقدام شنیع مزدوران استکبار در هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، در تعارض با ادعای آزادی بیان است.
برخلاف ادعای پیشین، اسناد جدید سازمان لیگ نشان می‌دهد که پرسپولیس، استقلال و سپاهان کمتر از مجموع 13 باشگاه دیگر هزینه کرده‌اند.
زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی میلان، پیش از دیدار روز گذشته این تیم برابر لچه، دچار مصدومیت شد و طبق ادعای کوریره دلا سرا دیگر قادر به همراهی میلان نیست.
داور بازی تراکتور - ملوان در حالی به سود سرخپوشان پنالتی گرفت که دستیارانش در این تصمیم با او موافق نبودند.
پنالتی جنجالی تراکتور مقابل ملوان و حواشی پیرامونی آن در لا به لای اخبار شب گذشته فوتبال ایران پنهان ماند.
در نگاه اول، انگیزه دنیس هوپ سود مالی به نظر می‌رسد. با این حال، بسیار عمیق‌تر از آن است. او معتقد است که به دلیل فقدان یک هیئت حاکمه یا دولت ملتی که بتواند ادعای او را به چالش بکشد، حق مالکیت ماه را دارد. او همچنین به حفظ و حفاظت از منابع طبیعی روی زمین و در عین حال تشویق به اکتشاف و توسعه در فضا معتقد است.
زلاتان ابراهیموویچ، یک بار دیگر به قطر ادای احترام کرد و گفت که سیستم قطری ها بهتر از سوئد جواب داده است.
محققان چینی ادعا می کنند نوعی موتور هواپیما ساخته اند که سوخت آن با کارآمدی ۷۹ درصد می سوزد و می تواند تا ۶ برابر سرعت صوت حرکت کند.
کریستوبال مارتی، وکیل دنی آلوز، مدعی شده است که ویدیوهای دوربین مداربسته ادعای شاکی این بازیکن را کاملا رد می‌کنند.
در این جلسه وکلای حمید نوری در بخشی از اظهارات خود به ادعای مطرح شده از سوی وکلای شاکیان و همچنین دادستان سوئد و تناقضات موجود در ارجاع‎‌ها به اسناد ذکر شده، پرداختند.
بعضی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از پنالتی اعلام شده به سود آرژانتین و پیروزی این تیم برابر کرواسی چندان راضی نیستند.
نباید فراموش کنیم که اکنون زمانی است که سواد ارتباطی و رسانه ای در جوامع به طور شگرفی دچار تغییر شده و نباید تصور کرد که اگر مثلا برای فوت خانم مهسا امینی یا آتش سوزی در زندان اوین با صدور چند سطر بیانیه رسمی می توان به همه شبهات و شایعات و ابهامات پاسخ داد.در واقع باید متذکر شد که چنین اطلاع رسانی هایی نه از نوع انجام تکلیف بلکه فقط برای رفع تکلیف و ادعای انجام تکلیف است که صورت می گیرد.
رییس فدراسیون فوتبال با حضور در در دوره دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر بانوان ابراز امیدواری کرد که در نیم فصل دوم فوتبال ایران از فناوری کمک داور ویدئویی سود برده شود.
گوچپن (Qoojpn) و تیمون (Tmon) با وعده سود ۱۰۰ درصدی در ۱۷ تا ۱۸ روز توانستند مردم را فریب دهند. آن‌ها ابتدا اعلام کردند که یک فروشگاه آنلاین کره‌ای هستند. مدعی بودند که اگر هرکس به عنوان مثال ۵۰۰ دلار به شکل تتر در سایت آن‌ها سرمایه‌گذار کند، ۱۸ روز بعد می‌تواند هزار دلار برداشت کند، اما بعد مشخص شد که ادعای آن‌ها دروغین است و آن‌ها هیچ ارتباطی با آنلاین‌شاپ کره‌ای ندارند.
جنگ نیجریه با تروریسم با مجموعه‌ای از مسائل مشابه مواجه است. کارشناسان ادعا می‌کنند که نهاد‌های درون دولت آن کشور با بوکوحرام همکاری می‌کنند و از آن سود می‌برند. بر اساس گزارشی منتشر شده به دولت نیجریه ۴۴ بار در مورد حمله قریب الوقوع و آتی از سوی بوکوحرام به یک زندان در ماه ژوئن هشدار داده شده بود، اما دولت هیچ کاری در این رابطه انجام نداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ