سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و وزارت نفت برای اجرای ۳ پروژه کلان توافق‌نامه همکاری امضا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازدید از روند پیشرفت سه پروژه عمرانی در اراضی عباس آباد
براساس اطلاعات منتشرشده، این پروژه شامل سه منطقه مجزا می‌شود: یک حلقه قابل‌سکونت که شامل خانه‌ها می‌شود، یک دیتاسنتر زیردریا که با آب دریا خنک می‌شود و خودش دارای بخش مدیریت شهر و تأسیسات تحقیقات پزشکی است و درنهایت یک معماری شناور در خلیج مصنوعی که توسط یک ساختار حلقه‌ای‌شکل ایجاد می‌شود.
پروژه ترمیم و بازسازی ورزشگاه آزادی در دو شیفت دنبال می‌شود.
ابر پروژه رشت- آستارا پس از ۲۳ سال با تفاهمنامه ای بین ایران و روسیه قرار است طی سه سال آینده به بهره برداری برسد. اما سوال اینجاست که آیا این پروژه سامان می‌گیرد؟
فناوری چاپ سه بعدی در شهر لویو اکراین، بزرگترین مدرسه چاپ شده در جهان را می‌سازد. این مدرسه که گنجایش ۱۰۰ کودک را خواهد داشت، با رباتی به ابعاد ۱۲ در ۱۵ متر ساخته می‌شود. مدیر این پروژه در گفتگو با خبرگزاری فرانسه، از ساخت یک پل در شهر ویران شده خرسون، با استفاده از چاپگر‌های سه بعدی در یک یا دو ماه آینده خبر داد. هدف از بکار گیری فناوری چاپ سه‌بعدی بازسازی سریع این مناطق جنگ‌زده عنوان شده است.
سعید الهویی با حضور در کنفرانس مطبوعاتی، پایان همکاری خود با گل‌گهر را اعلام کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: یکی از پروژه‌هایی که امروز کلید خواهد خورد افتتاح فاز اول پروژه فیبر نوری است که حدود سه میلیون خانوار تحت پوشش قرار خواهند گرفت.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افتتاح فاز نخست پروژه فیبر نوری برای سه میلیون خانوار خبر داد.
وزیر ارتباطات گفت: تا امروز این پروژه در ۴۵۵ شهر آغاز شده و بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر فیبرکشی انجام شده است و قریب به سه میلیون خانوار تحت پوشش فیبرنوری قرارگرفته اند.
اهواز- همزمان با سفر رئیس‌جمهور به خوزستان، سه میلیارد دلار پروژه در صنعت نفت در قالب ۱۵ طرح افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
اجرای پروژه توسعه پست برق اختصاصی شرکت سنگ آهن مرکزی و خطوط انتقال آن از اساسی ترین زیرساخت های کارخانه گندله سازی، صنایع جوار معدنی و تامین برق پایدار منطقه است
همجوشی هسته‌ای، بر خلاف شکاف هسته‌ای، زباله‌های رادیواکتیو تولید نمی‌کند؛ و طبق برآورد وزارت انرژی ایالات متحده، سه تا چهار برابر انرژی بیشتری نسبت به شکاف هسته‌ای تولید می‌کند، همچنین برخلاف انرژی حاصل از سوزاندن سوخت‌های فسیلی، دی‌اکسید کربنی را وارد جو زمین نمی‌کند. بعلاوه، همجوشی فرآیندی بسیار شکننده است که اگر در شرایط درستی انجام نگیرد، در کثری از ثانیه، خاموش می‌شود؛ بنابراین خطر ذوب هسته‌ای ناشی از این واکنش وجود ندارد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی بسیار ناچیز است؛ به طوری که تنها سه دهم درصد از منابع درآمدی محصولات کشاورزی برای بخش کشاورزی سرمایه گذاری می شود.
مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌ها در حاشیه مراسم روز مهندس با اشاره به این‌که پروژه های عمرانی شرکت فرودگاه‌ها تمام نشدنی است،گفت: با جذب سه هزار میلیارد تومان، ۴۰ پروژه فرودگاهی به‌ بهره برد.
فاز دوم پروژه شبکه رادار رصدی اعماق فضای چین با نام «چشم مرکب چین» (China Compound Eye' project) روز سه شنبه در شهر یونیانگ، چونگ کینگ، آغاز شد.
پروژه تاکسی هوایی دبی پیشرفتی هیجان‌انگیز است که چشم‌انداز استفاده از خودرو‌های پرنده را یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر می‌کند.
از آنجایی که تزار حامی این پروژه بود، تصمیم گرفتند آن را «تانک تزار» بنامند. به هر حال، این کمترین چیزی است که او پس از سرمایه گذاری ۲۵۰۰۰۰ روبلی که معادل ۳۰ میلیون دلار آمریکا است، دریافت می کند.
امضای اخیر طرح "برنامه هماهنگ سازی" بین چشم انداز ۲۰۳۰ عربستان سعودی با پروژه ابتکار عمل کمربند و جاده چین نمادی از تغییر بازی است. آن چه تهران را بیش‌تر آزار می‌دهد آن است که عربستان سعودی و ائتلاف عربی حیاتی‌ترین الگوی استراتژی‌های منطقه‌ای چین در منطقه غرب آسیا و آفریقا خواهند بود.
فرشته کریمی، ستاره‌ی فوتسال زنان ایران و سفیر دختران فوتبالی در پروژه‌ی جام جهانی جزیره کیش، بعد از شکست این پروژه، در گفت‌و گو با خبرنگار ''ورزش سه'' به ابهامات بسیاری پاسخ داد.
منابع مصری از گفتگوهای مهم مقامات این کشور با سه کشور شورای همکاری خلیج فارس در زمینه برنامه شیرین سازی آب پرده برداشتند.
شهردار منطقه ۲۰ از آخرین مراحل بازآفرینی و بهره‌برداری از فاز نخست کارخانه سیمان ری خبر داد و گفت: این پروژه بزرگ، مجموعاً در سه هکتار عرصه به سازمان نوسازی شهر تهران واگذار شد.
اردن و امارات و رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه توافقنامه جدیدی درباره پروژه های آبی و انرژی امضا کردند.
معاون فنی و مهندسی گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شاهین اولین محصول خروجی از پلتفرم SP100 است گفت: در طراحی این خودرو علاوه بر استانداردهای تعریف شده موضوع ایمنی بسیار مدنظر بود و بر همین اساس طراحی آن بر اساس یورو ان کپ سه ستاره صورت پذیرفت بدین منظور که استحکام بدنه در نمونه سازی و قطعات مورد نظر قرار گرفت.
پرسپولیس در سه هفته اخیر مقابل تیم‌هایی قرار گرفته که تاثیر به‌سزایی در قطع شدن روند قهرمانی‌های متوالی‌شان داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ