سعید اخباری در مورد برخی از مشکلات چادرملو که در نتیجه نگرفتن‌شان دخیل بوده گلایه کرد‌.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان از توزیع یک هزار سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد تا پایان سال جاری خبر داد.
جهانگیری می‌گوید: کسانی با علم، یک سری مسائل را حل نمی‌کنند و می‌دانند که مردم این را به حساب رهبری می‌گذارند. وقتی می‌دانی در موضوعی که مسئولیت تو است و انجام نمی‌دهی، مردم از چشم تو نمی‌بینند و این را به حساب رهبری می‌گذارند.
نشست خبری آرش میراسماعیلی در حالی برگزار شد که صدای شعار برخی از افراد علیه رییس فدراسیون جودو به گوش می رسید!
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان به مهم‌ترین سوال این روزهای پیرامون تیم فوتبال باشگاه پاسخ داده است.
حضور یک مربی ایرانی در کادرفنی تیم زنان رم و کسب نخستین قهرمانی تاریخ این باشگاه در رقابت های سری آ، اتفاق جالب توجهی محسوب می‌شود.
رویا مهبودی گفت: حتی اجازه نمی‌دادند در باشگاه تمرین کنیم! میزم را برمی‌داشتم، می‌رفتم در پارک در شرایط بسیار سخت آنجا با بچه‌ها تمرین می‌کردم. متاسفانه یکسری مشکلات به خاطر حجاب و به خاطر مسائلی که در کشور ما هست این وضعیت را در یک برهه به وجود آورد.
هتل امیرکبیر اراک محل اردوی بازیکنان این تیم است. رحمتی معمولاً کنترل بازیکنان را به کادرش می‌سپارد. اما او روی یکسری مسائل حساسیت دارد: «در موقع صرف شام بازیکنان حق استفاده از موبایل را ندارند و اگر بازیکنی رعایت نکند بلافاصله جریمه می‌شود.» آن‌ها فقط در زمان استراحت و حضور در اتاق‌های‌شان مجاز به استفاده از تلفن همراه هستند.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: یکسری مسائل و مشکلات در حوزه مالیات، بیمه و بانک‌ها وجود دارد که حتماً باید برطرف شود تا بتوانیم بخش تولید را فعال کنیم.
بازیکن ملی‌پوش گل‌گهر معتقد است نفراتی شایسته حضور در تیم ملی بودند که دعوت نشدند.
هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد تغییرات و تحولات ایجاد شده به نفع آنها رقم بخورد.
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: لیگ برتر امسال فراز و نشیب‌های بسیار زیادی را داشته و در این میان پرسپولیس هم دچار یک سری حاشیه‌ها شد.
معاون اول قوه قضائیه گفت: رهبر انقلاب در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک سری از متهمان حوادث اخیر را مورد رافت قرار می دهند.
هزینه نقل و انتقالات زمستانی باشگاه چلسی از مجموع سه لیگ معتبر اروپایی بیشتر بوده است.
من فکر می‌کنم با توجه به سابقه‌ای که دارد و با آقای برانکو خیلی روی یک سری مسائل کل کل می‌کرد با آقای اسکوچیچ در یک جدل پنهان بودند.
روحانیت باید فاصله خود با مردم را کم کند و از مطرح کردن سخنانی که حساسیت‌زا است و به سبک زندگی مردم برمی‌گردد و غیرکارشناسی است، پرهیز کنند؛ خصوصا حرف‌هایی که خودشان در زندگی شخصی‌شان اصلا آن‌ها را اجرا نمی‌کنند. اگر روحانیت در مسیر خودشان باشند و حریم‌شان را هم حفظ کنند و بدانند که دور شدن از یکسری از مسائل، عقب‌نشینی و شکست تلقی نمی‌شود.
سرمربی آلومینیوم اراک معتقد است که در دیدار فردا برابر استقلال، یک سری جزئیات کوچک می تواند نتیجه بازی را تعیین کند.
طبق پروتکل‌های همیشگی، قبل از آغاز بازی در مورد یکسری تجهیزات و مسائل باید ارزیابی لازم انجام شود از جمله تست فیوز، ظاهراً این تست قبل از بازی دیروز انجام نشده بود و مشکل آن به بازی کشیده و باعث ایجاد تاخیر شد.
سرمربی آلومینیوم اراک در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با ملوان انتقاداتی نسبت به مسئولان سازمان لیگ‌ و فدراسیون داشت.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال روند و دلایل حذف یا انتخاب داوران بین‌المللی برای سال آتی را تشریح کرد.
هافبک آبی‌ها که در نقل و انتقالات تابستانی بحث زیادی درباره جدایی‌اش از این تیم و حضور در فولاد شکل گرفته بود، در نهایت به کار در استقلال ادامه داد و اکنون از این تصمیم ابراز رضایت می‌کند.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی معتقد است که فعلا در رابطه با موافقت یا مخالفت با وزیر پیشنهادی کار نمی توان اظهار نظر کرد، چراکه کمیسیون اجتماعی یک سری مسائل و مطالباتی از بابت تعامل وزیر پیشنهادی با مجلس دارد که پس از ارائه برنامه های ایشان می توان گفت که موافق یا مخالف هستیم.
اولیانوف دیپلمات ارشد روسیه در وین با انتشار یک تصویر در صفحه توئیتر خود نوشت که امروز دوشنبه با نماینده جدید ایران در وین دیدار و درباره یکسری از مسائل مرتبط با مرحله نهایی مذاکرات وین گفتگو کرده است.
یک‌سری مسائل در آن بازی پیش آمد و پدرم با آقای عبده دعوا کرد و به همان علت هم از باشگاه پرسپولیس بیرون رفت. این یک مساله واقعی است که خود بازیکنان تاج در آن زمان هم می‌دانند، اما نمی‌دانم چرا الان آقای خیابانی به آن پرداخته است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ