رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی از پرداخت مرحله جدید سود سهامداران سهام عدالت تا پیش از پایان سال خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: برای دریافت سود سهام عدالت نیاز به ورود به هیچ درگاه اینترنتی نبوده و لازم به پرداخت هیچ هزینه‌ای هم نیست.
وزیر راه و شهرسازی گفت: واحدهای مسکونی در شهرک‌ها و شهرهای جدید با مشارکت انبوه‌سازان احداث می‌شود و یک میلیون و ۵۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در حال ساخت است.
ستاره فوتبال ایران همچنان در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه سرنوشت نامعلومی دارد و همچنان عضو تیم پورتو پرتغال است.
برخلاف ادعای پیشین، اسناد جدید سازمان لیگ نشان می‌دهد که پرسپولیس، استقلال و سپاهان کمتر از مجموع 13 باشگاه دیگر هزینه کرده‌اند.
با اعلام عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، روز شنبه از این پس تعطیل خواهد بود.
مصوبه جدید دولت در مورد اصلاحات تعرفه ای (۳۵۴) ردیف تعرفه شامل کاهش و افزایش سود بازرگانی ابلاغ شد.
حلزون تراپی‌یکی از عمل‌های زیبایی است که به تازگی مد شده و افراد به اشتباه برای زیبایی و جوان سازی پوستشان انجام می‌دهند، اما اینکه حلزون‌ها چگونه پرورش پیدا کردند و آیا ناقل بیماری‌هستند یا خیر هنوز مشخص نیست.
قیمت نهایی ۱۷ خودروی مونتاژی با احتساب سود ۱۷ درصد اعلام شد. این در حالی است که به گفته یک مقام مسئول، مونتاژکاران بخش خصوصی موظف شدند تا در دوره بعدی بازبینی قیمت‌ها از سوی شورای رقابت به کاهش قیمت تمام شده این خودرو‌های سواری اقدام کنند.
مهدی تاج می‌گوید پرسپولیس با پرداخت مطالبات رادوشویچ مشکل خاصی برای دریافت مجوز حرفه‌ای نخواهد داشت.
پرسپولیس در شرایطی بازی رفت را به سود خود پایان داد که هر دو گل این تیم را یورگن لوکادیا به ثمر رسانده بود.
بر اساس بخشنامه بانک مرکزی و مصوبه شورای پول و اعتبار، بانک تجارت به سپرده‌های سرمایه‌گذاری علی‌الحساب تا سقف 22.5 درصد سود می‌پردازد.
کریستوبال مارتی، وکیل دنی آلوز، مدعی شده است که ویدیوهای دوربین مداربسته ادعای شاکی این بازیکن را کاملا رد می‌کنند.
بانک مرکزی افزایش نرخ سود بانکی را به بانک ها ابلاغ کرد.
بر اساس اعلام بانک مرکزی، اصلاح نرخ سود سپرده و تسهیلات بانکی امروز در دستور کار شورای پول و اعتبار بوده و این شورا با اصلاح نرخ سود موافقت کرده است. تغییری که با افزایش نرخ‌های قبلی همراه شده است.
کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را در خصوص پرونده های مختلف صادر کرد.
شیوه جدید داوری در طول جام جهانی در حالی به کار گرفته شد که نیت خوبی پشت آن بود اما در نهایت دردسرساز شد.
امروز مطالبی همچون رکورد جدید قیمت دلار و یورو در بازار توافقی، مجمع وتوصا ۱۴۰۱ | چه میزان سود تقسیم شد؟، تحلیل بنیادی خساپا | عملکرد ۶ ماهه سایپا چگونه بوده است؟، ۵ خبر مهم از ۴ نماد بانکی | سهامداران وبصادر و وتجارت بخوانند، کامیون کشنده فاو در بورس کالا | ثبت سفارش چه زمانی است؟، احتمالا بیت کوین به ۱۴۹هزار دلار برسد، سود‌های سنواتی در جیب چند سهامدار؟، تحلیل فروسیل امروز ۱۳ آذر ۱۴۰۱ | تغییر روند صورت گرفته است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار امروز چقدر شد؟، سرمایه این نماد ۲۰۰ درصد افزایش یافت، سهامداران شستا و فارس بخوانند، دلایل ریزش بورس چه بود؟، آخرین سیگنال‌ها برای بورس کدامند؟، سهامداران شتران بخوانند، نرخ سود بین بانکی چقدر شد؟، تصمیم جدید بانک مرکزی برای کارگزاری‌های بورس، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در گفتگویی با تلویزیون پرتغال توضیحاتی درباره دلیل انتخاب سپاهان و همینطور ملاقات با ساپینتو سرمربی استقلال داشته است.
فدراسیون فوتبال به باشگاه ها تاکید دارد به هیچ وجه نباید در قرارداد با کادر فنی و هم چنین بازیکنان مسئولیت پرداخت مالیات آنها را برعهده بگیرند.
با توجه به آثار مالی و خسارت های قرارداد ویلموتس برای فدراسیون فوتبال، سونامی کمترین توصیف برای این قرارداد و بحران های ناشی از آن می باشد.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، در پیامی پیروزی تیم تکواندو دختران نونهال کشور را تبریک گفت.
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات هفته‌ای که گذشت روندی نزولی داشت و با قرار گرفتن در ارتفاع یک‌ میلیون و ۲۷۹ هزار واحدی به کار خود پایان داد.
شاخص کل بورس روز شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۲۷۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۲ هزار و ۱۳۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.
امروز ۱۷ اسفندماه در سامانه کدال دو اطلاعیه مهم از نماد‌های شستا و تاپیکو منتشر گردید که از اهمیت بالایی برخوردارند. این اطلاعیه از افزایش سرمایه و برگزاری مجمع برای این دو نماد خبر داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ