هانسی فلیک به نویر هشدار داد که نمی تواند چندان به پس گرفتن جایگاه شماره یک خود در تیم ملی مطمئن باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به جای این تهدیدات که هیچ پایه قانونی و اخلاقی ندارد و نشانه ضعف دولت است و نه قدرت آن، بهتر است راه را باز کنید، خیلی سریع مجوز دهید، تشویق کنید و دست از سانسور بردارید، اگر هم نظری هست ممیز‌های معتبر و فهمیده، با نویسنده یا ناشر تعامل کنند. هنگامی که همه‌چیز را می‌خواهید، مطمئن باشید، همه‌چیز را از دست خواهید داد. قانون و اخلاق خیابان یک‌طرفه‌ای نیست که دیگران رژه بروند و صاحبان قدرت از آن‌ها سان ببینند. در برابر هر حقی، تکلیفی وجود دارد.
میلی برایت، کاپیتان تیم ملی زنان انگلیس، پس از شکست 1-0 مقابل اسپانیا در فینال جام جهانی زنان ابراز ناامیدی کرد.
فرشید سمیعی می گوید زمان تصویب قانون سقف بودجه، کسی از باشگاه استقلال به این موضوع اعتراض نکرده است.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، با انتقاد از عملکرد شاگردانش تاکید کرد که تیم امروز شباهتی به آن چه او ساخته نداشت.
گوستاوو واگنین، ستاره خط هافبک تراکتور، در گفتگو با خبرنگار ما به حضور زنان در ورزشگاه واکنش نشان داد.
نشریه بیلد مدعی شد باشگاه بایرن مونیخ برای پر کردن جای خالی یان زومر به دنبال جذب یاسین بونو، ستاره مراکش در جام جهانی 2022، است.
روبرتو کارلوس با بیان برخی از اتفاقات دوران بازی خود تاکید کرد که او هم بارها با توهین های نژادپرستانه مواجه شده است.
مارچلو لیپی، سرمربی سابق یووه و تیم ملی ایتالیا، مطمئن است که آندره آ پیرلو می تواند سمپدوریا را خیلی زود به سری آ برگرداند.
مگس‌ها عاشق زباله و مواد غذایی فاسد هستند. آن‌ها در غذا و گوشت فاسد تخم می‌گذارند. بنابراین، مطمئن شوید که غذای خود را در یخچال نگه دارید، روی آن را بپوشانید و زباله‌ها را در ظروف در بسته نگهداری کنید و البته سطل زباله را مرتباً خالی کنید.
دروازه‌بان فصل گذشته تراکتور نسبت به عدم تمدید قراردادش با این باشگاه واکنش نشان داد.
سرمربی تیم ملی والیبال هلند گفت: تیم ایران در این دیدار شکست خورد اما مطمئنا در روزی دیگر پیروز خواهد شد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: وقتی در یک رشته گروهی هستید نمی‌توانید به موفقیت فردی دست پیدا کنید و طبیعتا تلاش همه اعضای تیم بود که از آنها تشکر می کنم.
آیت الله خامنه‌ای فرمودند: در چالش بیست ساله هسته‌ای فهمیدیم چه کسانی قابل اعتمادند و چه کسانی قابل اعتماد نیستند.
شرزود تمیروف با انتشار یک استوری، پایان کارش در فوتبال ایران را اعلام کرد.
الهام رمضانی گفت: برای صعود به قله ۸۰۰۰ متری لیستی از تجهیزات لازم است که در ایران به شکل محدود آن‌ها را داریم. لباس سایزم را در ایران پیدا نکردم و از نپال خریدم. در واقع در ایران هم تجهیزات داریم، اما خیلی گران‌تر است و گاهی نسبت به اصلی یا قلابی بودن آن اطمینان نداریم. کوهنوردان خیلی خوبی داریم و اگر امکانات مالی فراهم بود مطمئنم در دنیای کوهنوردی حرفی برای گفتن داشتیم.
ایلان ماسک نشان داده که طراح دقیقی است و تیم اش مطمئنا توانایی دارند. خیلی زود ماشین غول پیکر ثابت خواهد کرد که آیا به وظایفی که به آن محول شده عمل خواهد کرد یا خیر.
منتظری ابراز داشت: حوادث اخیر برگ دیگری از توطئه‌های دشمن بود و حقیقتاً برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام شده بود و خیلی حساب شده ده‌ها مرکز اندیشه نسبت به تقابل با نظام اسلامی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری می‌کنند. دشمنان آن‌چنان مطمئن بودند که این برنامه به نتیجه نهایی خواهد رسید و نظام ساقط خواهد شد لذا انواع و اقسام ابزار‌هایی که در اختیار داشتند را به کار گرفتند.
الهه پورصالح: درست است که من آسیب دیدم، اما دلم خیلی پیش بچه‌ها و تیم‌مان است. شهر گنبد یک شهر والیبال‌دوست است. مردمان این شهر خیلی به والیبال علاقه دارند و واقعاً ما را حمایت و تشویق کردند و صددرصد قهرمانی ما خیلی تأثیرگذار خواهد بود و مردم را خوشحال می‌کند و من مطمئنم با قهرمانی‌مان می‌توانیم نماینده خیلی خوبی برای جام باشگاه‌های آسیا باشیم.
در خاورمیانه جدیدی به سر می‌بریم که نقش آمریکا کم‌رنگ شده و حضور و مداخلات آمریکا در منطقه تضعیف‌شده و کشور‌های منطقه مخصوصا کشور‌های قدرتمند منطقه به‌دنبال تنوع بخشیدن در سیاست خارجی‌شان هستند؛ حتی عربستان و مطمئنا ایران و ترکیه، که باعث شود وابستگی سیاسی امنیتی به آمریکا تا حدود زیادی از بین برود؛ حتی برای متحدینی مانند عربستان. این امری است که برای سیاست‌های راهبردی تهران خیلی پراهمیت است.
فکر می‌کنید پاندمی کرونا اتفاق خیلی بزرگی بود؟ مطمئنا بود. علاوه بر مرگ چند میلیون نفر، تقریبا همه کسب وکار‌ها را تحت‌تاثیر قرار داد، در زنجیره‌های تامین اختلال ایجاد کرد، به اقتصاد‌ها ضربه زد و کیفیت تحصیل تعداد بی‌شماری از دانش آموزان را در سراسر دنیا پایین آورد. این لیست همچنان ادامه دارد و از خیلی جهات، اثر آن در بقیه عمر ما ماندگار خواهد بود. برای آینده چه حدسی می‌زنید؟ نمی‌خواهیم دلسردتان کنیم، اما واقعیت این است که یک بحران دیگر، می‌تواند همین الان در کمین باشد. پس آیا منطقی نیست که همواره در برابر بحران‌های احتمالی آماده باشیم؟ البته که هست.
سرمربی تیم امید کاراته کفت: تمرین با تیم بزرگسالان خیلی به تیم امید کمک کرد و مطمئنم به‌زودی و در آینده نزدیک نتیجه اتحاد تیم امید و بزرگسالان را می‌بینیم.
سرمربی تیم ملی ایران در نشست مطبوعاتی پیش از بازی آمریکا تاکید کرد "مطمئنم که بچه‌های من تمام تلاش شان را می‌کنند و بازی فردا خیلی ویژه خواهد بود."
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت:می‌دانیم کار خیلی سختی داریم ولی مطمئن باشید اینجاییم تا بتوانیم تاریخ سازی کنیم.
«انجام حملات نظامی علیه تاسیسات اتمی ایران نمی توانند روندِ اوج گیری قدرت هسته ای ایران را متوقف سازند. دلیل اصلی این مساله نیز این است که هر میزان از توانمندی های ایران که بر اثر این حملات نابود شود، تنها ظرف یک یا نهایتا دو سال، بار دیگر احیا خواهد شد. تنها راه جهت حلِ معادله اتمی ایران این است که تهران را قانع کنیم که اساسا این کشور نیازی ندارد به تسلیحات اتمی فکر کند. تنها ارائه تضمین های هسته ایِ معتبر به ایران می تواند این کشور را در این رابطه خاطر جمع و مطمئن سازد. قبل از اینکه خیلی دیر شود، باید این پیشنهاد را به ایران داد».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ