دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت:می‌دانیم کار خیلی سختی داریم ولی مطمئن باشید اینجاییم تا بتوانیم تاریخ سازی کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این خانواده گفتند: «پیام همیشه سخت مشغول کار بود. کمتر فرصت می‌کرد با خانواده تماس بگیرد یا خبری از اوضاع خودش به ما بدهد. ما هم گاهی سراغی از او می‌گرفتیم، اما برای اینکه مزاحم کارش نباشیم سعی می‌کردیم زیاد تماس نگیریم. تا اینکه این اواخر تماس‌های بی‌پاسخ خانواده با پیام باعث نگرانی همه ما شده بود. هر چند ما با او دیر به دیر حرف می‌زدیم، اما امکان نداشت این همه وقت او ما را از خودش بی‌خبر بگذارد. برای همین حدس می‌زدیم که قطعاً اتفاق تلخی برای او افتاده است.»
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو همچنان گزینه جدی انتقال به باشگاه میلان است، اما به گفته یک خبرنگار ایتالیایی طارمی یک مانع و دو رقیب پیش رو دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: سال خوبی را برای فوتبال می‌بینم اما بالاخره در فوتبال ممکن است اتفاقات مختلفی رقم بخورد.
صولت مرتضوی، وزیر کار در پاسخ به سوالی که آیا با حقوق کارگری می‌توان زندگی کرد گفت: سخت است اما با قناعت می شود. او تاکید کرد که کارگر زاده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر مس کرمان و کسب سه امتیاز مهم این دیدار گفت: هر چند کار را برای خودمان سخت کردیم اما در نهایت توانستیم به پیروزی برسیم.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طی ۱۱ ماه گذشته کار سخت و طاقت فرسایی برای اجرای رتبه بندی انجام شد گفت: خوشبختانه طی ۱۱ ماه گذشته ۷۳ درصد رتبه بندی انجام شد، اما برای پرداخت حقوق اسفندماه با توجه به اینکه رتبه‌های واقعی و قطعی را صادر کردیم اختلاف مبنایی محاسباتی با سازمان برنامه و بودجه داشتیم و لذا قرار شد حقوق اسفندماه به صورت علی الحساب واریز شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از باخت به سپاهان به غیبت خود در نشستهای خبری پایان داد و گفت: کار برای قهرمانی سخت شد اما از بازیکنانم می خواهم تسلیم نشوند.
شکست 3-2 در برابر استرالیا در بازی دوم کار صعود تیم ملی جوانان را به دور حذفی مسابقات جام ملت های آسیا سخت کرد، اما این صعود ناممکن نیست.
مربی تیم فوتبال استقلال از دیدار تیمش برابر گل گهر به عنوان یک بازی سخت یاد کرد و گفت: این بازی برای هر دو تیم اهمیت دارد اما برای ما حکم بازی قهرمانی را دارد که امیدوارم به برتری برسیم.
ابتکار گفت: خیلی سخت است صحبت‌کردن از اتفاقات ۹۸ چراکه بخشی آغازگر این کار بودند و از درون این اتفاقات شروع شد. آنجا هم دردناک بود. بحث تیر بر روی مردم هیچ جا مورد تایید نیست اما مدیریت یک مساله مثل این ماجرا در دولتی که همه قوا در آن یکدست است با دولت آقای روحانی که دشواری زیادی داشت؛ خیلی تفاوت دارد.
به طور کلی نیروی انسانی ایران، مخصوصا نیروی کارشناس یا تحصیل‌کرده برای کشور‌های دیگر جذاب شده است، بدین منظور اگر افراد بخواهند کسب و کاری راه بیاندازد، بهترین فرصت این است که از تیمی که با آن کار کرده، با آن آشنایی دارد، ایده را می‌شناسد و از همه مهمتر هزینه‌اش هم به نسبت همتایانش در آن کشور ارزان‌تر است، استفاده کند.
مربی تیم تکواندو فرمانیه گفت: هفته پایانی است و همه تیم ها مدعی، به همین دلیل کار برای همه تیم ها سخت است اما به کسب یکی از سکوهای قهرمانی این دوره از مسابقات امیدواریم.
ژابی آلونسو برای ارنج تیمش در نیم‌فصل دوم کاری راحت اما پیچیده خواهد داشت!
فرود در طوفان کار بسیار دشواری است که امکان دارد بسیاری از خلبانان قیدش را بزنند، اما برخی هم با اتکا به مهارت‌های خود این مهم را هرطور که شده انجام می‌دهند.
وزیر ورزش و جوانان در واکنش به حضور دو معاونش در کمیته ملی پارالمپیک گفت: قطعا این انتخاب کار را سخت خواهد کرد اما امیدوارم به سود ورزش باشد.
وزیر ورزش و جوانان در واکنش به حضور دو معاونش در کمیته ملی پارالمپیک گفت: قطعا این انتخاب کار را سخت خواهد کرد اما امیدوارم به سود ورزش باشد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کار تیم ملی در جام جهانی سخت است گفت: با این که حریفان قدرتمندی داریم اما صعود از مرحله مقدماتی غیرممکن نیست و باید با تمرکز بازی کنیم.
محسنی اژه‌ای اظهار داشت: حتماً اشکالاتی نیز وجود دارد که دشمن بخواهد از این اشکالات سوء استفاده کند و باید به این موضوعات رسیدگی جدی داشت، اما تردید نداریم که دشمن تمامی اقدامات سخت و نرم و ترکیبی خود را در راستای تلاش برای متوقف کردن قطار پیشرفت انقلاب به کار گرفت.
کارشناس فوتبال ایران مدعی است کار شاگردان کارلوس کی‌روش برای صعود غیرممکن نیست اما سخت خواهد بود.
فولاد روزهای خوبی را در لیگ برتر طی هفته‌های گذشته دنبال نکرده اما حسین کعبی ترجیح می‌دهد در شرایط فعلی در خصوص شرایط این تیم به صحبت نپردازد.
فولاد روزهای خوبی را در لیگ برتر طی هفته‌های گذشته دنبال نکرده اما حسین کعبی ترجیح می‌دهد در شرایط فعلی در خصوص شرایط این تیم به صحبت نپردازد.
دبیرکل ناتو گفت که ادامه کمک‌ها به اوکراین ضروری است، اما همزمان اعتراف کرد که این کار سخت خواهد بود.
استقلال هم برای ساختن تیمی رویایی برای فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا به شدت دنبال بازگرداندن قائدی است اما ورود این رقیب اماراتی کار را برای جذب مهاجم تکنیکی سابق آبی‌ها سخت می‌کند
این اثر بازگشتی به سنت‌های نئورئالیست کلاسیک در خلق یک تصویر متفاوت از مهاجرانی است که پا به نیویورک می‌گذارند؛ تصویری که برای تماشاگران حرفه‌ای بکر نیست اما نوع پرداختی که فیلمساز در نخستین ساخته‌اش به کار گرفته، جذاب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ