رئیس کمیسیون امنیت ملی ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، احضار سفیر سوئد را اقدام‌حداقلی دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرباز شهید «محمد جمالزاده» یکی از پنج شهید حادثه تروریستی سراوان بود که خبر شهادتش را به خانواده وی اعلام کردند. منبع: خبرگزاری دانشجو
بررسی ها نشان می دهد با ۴۰۰ میلیون تومان می توان یک واحد آپراتمان در منطقه جمالزاده تهران رهن کرد.
جلال جلالی‌زاده، نماینده مردم سنندج در مجلس ششم گفت: «مهم‌ترین نکته آن است که رئیس‌جمهور با زبان دلجویانه و نرم با مردم سخن بگوید و از آن‌ها درباره مطالبا‌ت‌شان از حاکمیت سوال کند. رئیس دولت می‌تواند با حسن‌نیت و مذاکره به بررسی مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بپردازد. این رویه می‌تواند تاثیری مثبت بر شرایط کنونی در این استان داشته باشد.»
وحید جلال‌زاده رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: به ۴۵ نمایندگی ایران در خارج از کشور حمله شده که در ۱۱ مورد، با سلاح گرم و کوکتل مولوتوف بوده است.
جلال‌زاده رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ نیروی انتظامی با سلاح گرم برای مقابله با تجمعات وارد میدان نشد و اگر تیری از سلاح گرم خارج شد، از سوی گروهک‌های ضد انقلاب بود.
«وحید جلال‌زاده» طی حکمی از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان رئیس ستاد مرکزی یوم الله ۱۳ آبان منصوب شد.
جلال جلالی‌زاده گفت: مطمئن هستم تا زمانی که هم ایران و هم آمریکا از خواسته‌هایشان کوتاه نیایند و بخواهند به حداکثر چیزی که می‌خواهند برسد، نتیجه‌ای در کار نخواهد بود.
رئیس هیات عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه با اشاره به تصمیم صندوق توسعه ملی به سرمایه گذاری مستقیم در بازار سهام اعلام کرد: صندوق توسعه ملی در ازای سود از پیش تعیین شده نسبت به سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی در بازار سهام اقدام کرده است.
جلال‌زاده گفت: متأسفانه ۸۰درصد از زمان نمایندگان مجلس به مسائل حاشیه‌ای و جزیی ختم می‌شود و این سبب پایین آمدن کارآیی نمایندگان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ