الازهر مصر از همه ملّت های اسلامی و عربی و صاحبان وجدان بیدار خواست تا تحریم محصولات سوئدی را از سر بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طالب ریکانی پس از گلی که به فولاد زد، مورد تشویق هواداران تیمش قرار گرفت:
پی اس جی در دومین بازی تدارکاتی خود در ژاپن برابر سرزو اوزاکا شکست خورد در حالی که دو بار از میزبانش پیش افتاده بود.
در پی هتک حرمت چندباره به ساحت قرآن کریم در سوئد و دانمارک، سازمان همکاری اسلامی با درخواست عراق در خصوص برگزاری نشست فوق‌العاده در این‌باره موافقت کرد.
جمعی از دانشجویان و مردم در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت دولت سوئد از این اقدام، مقابل دانشگاه تهران تجمع کردند.
طبق ادعای اکیپ، پی اس جی تماسی با پائولو مالدینی نداشته و قصد همکاری با او را ندارد.
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در تشریح نشست این فراکسیون، گفت: اعضا خواستار اخراج سفرای سوئد و دانمارک در پی هتک حرمت مجدد قرآن کریم در این کشورها شدند.
در پی هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد و قطع رابطه عراق با این کشور، کاردار سفارت عراق در سوئد به عنوان عالی‌رتبه‌ترین مقام عراقی حاضر در سوئد، این کشور را ترک کرد.
بعد از سوئد این بار در دانمارک، یک گروه افراطی پرچم عراق و قرآن کریم را به آتش زدند. در پی این اهانت، معترضان عراقی با تجمع در اطراف منطقه سبز بغداد خواستار اخراج سفیر دانمارک از عراق شدند.
وزیر امور خارجه در پی هتک حرمت قرآن کریم در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای عدم تکرار و جلوگیری از این پدیده موهن شد.
در باشگاه پاری سن ژرمن به این اطمینان رسیده اند که رئال در تابستان هیچ پیشنهادی برای خرید کیلیان امباپه ارائه نخواهد داد.
دفتر روابط خارجی اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای حادثه موهن به آتش کشیدن قرآن کریم در پایتخت سوئد را محکوم کرد و خواستار منع تشدید شرایط در پی این رخداد شد.
در پی هتک حرمت نسخه‌ای از قرآن کریم در سوئد که با مجوز پلیس این کشور رخ داد، دفتر حضرت آیت الله العظمی سید علی سیستانی نامه‌ای به آنتونیو گوترش فرستاد.
کیلیان امباپه قصد تمدید قرارداد با پی اس جی را ندارد و باشگاه نیز به او اعلام کرده همین تابستان باید برود اما ستاره فرانسوی به یک شرط تن به خواسته باشگاه خواهد داد.
دادستانی قم اعلام کرد: در پی انتشار فیلمی مبنی بر ضرب و شتم و هتک حرمت یک بانوی محجبه توسط عده‌ای از خانم‌های بدپوشش در یکی از بوستان‌های قم، پرونده قضایی برای متهمان تشکیل و متهمان با دستور قضایی بازداشت شدند.
نمایش عالی بایرن در مسابقه امشب، بسیاری از ناظران فوتبال را شگفت‌زده کرد.
وبسایت روزنامه مارکا در جدیدترین نظرخواهی خود از مخاطبان خواسته تا میزان تنفر و علاقه خود از چند باشگاه مشهور جهان را اعلام کنند.
یک نشریه فرانسوی اعلام کرد که پاری‌سن ژرمن به دنبال فروش نیمار داسیلوا است، اما در این مسیر با یک مانع بزرگ روبرو خواهد بود.
در پی هتک حرمت به مصحف شریف در استکهلم پایتخت سوئد، مردم کشورهای اسلامی در نقاط مختلف جهان به خیابان ها آمده و علیه این اقدام موهن اعتراض کردند.
در پی اقدام موهن مقامات سوئد در صدور مجوز برای هتک حرمت به قرآن کریم، شماری از مردم ترکیه در شهر استانبول پرچم ترکیه را به آتش کشیدند.
رهبر انقلاب فرمودند: عاملان جنایت شقاوت‌آمیز در حرم حضرت احمد بن موسی(ع) یقیناً مجازات خواهند شد ولی داغ عزیزان و نیز هتک حرمت حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام جز با جستجو از سررشته‌ این فاجعه‌آفرینی‌ها و اقدام قاطع و خردمندانه درباره‌ آن، جبران نخواهد شد.
در پی هتک حرمت و آتش زدن آستان مقدس امامزاده عبدالله،مساجد و شعائر اهل بیت عصر امروز پنجشنبه ۳۱شهریور ماه مردم با حضور در تجمع و راهپیمایی ، علیه اغتشاشگران شعار سر دادند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در پی حرکات هنجار شکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی، مردم استان تهران در محکومیت این حرکات مذبوحانه روز جمعه یکم مهرماه بعد از اقامه نماز جمعه در شهر تهران راهپیمایی خواهند کرد و این مراسم از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار و در تمامی شهرستان‌های استان تهران نیز صورت می ‌گیرد.
رئیس شورای تبلیغات اسلامی تهران گفت: در پی حرکات هنجار شکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم، به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان، مردم استان تهران در محکومیت این حرکات مذبوحانه فردا راهپیمایی خواهند کرد.
کرمان - رئیس جمهور گفت: مصوبات سفر به این استان برحسب کارهای کارشناسی ابلاغ خواهد شد و اجرای آن به صورت جدی پی گیری می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ