ناصر کنعانی در خصوص تکرار هتک حرمت به قرآن کریم گفت: سفیر دانمارک در تهران در اعتراض به تکرار هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم به وزارت امور خارجه احضار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور اوکراین پس از سفر به هلند، وارد دانمارک شد.
سفیر آنگولا گفت: دستور کار واضح و مشخصی برای تلاش در راستای گسترش همکاری‌ها با جمهوری اسلامی ایران دارم
سفیر آکردیته اکوادور، ایران را کشوری مهم در منطقه و جهان توصیف و تصریح کرد: اکوادور علاقمند است همکاری در زمینه‌های پزشکی، صنعتی، فناوری و علمی را با ایران گسترش دهد.
ناصر کنعانی در خصوص تکرار هتک حرمت به قرآن کریم گفت: سفیر دانمارک در تهران در اعتراض به تکرار هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم به وزارت امور خارجه احضار شد.
سخنگوی وزیر امور خارجه گفت: در ادامه هتک حرمت به قرآن کریم در دانمارک، امروز (دوشنبه) سفیر دانمارک در تهران توسط مدیر کل اروپای غربی وزارت امور خارجه بار دیگر به وزارت امور خارجه احضار شد.
وزیر خارجه عراق در تماس تلفنی همتای دانمارکی خود گفت: آزادی بیان نباید به سایر آزادی ها دیگر آسیب بزند.
وزارت خارجه الجزایر امروز در اعتراض به‌ هتک‌حرمت قرآن کریم، سفیر دانمارک و کاردار سوئد را احضار کرد.
مدیرکل غرب اروپا با اشاره به رویکرد منفعلانه دولتهای اروپایی در قبال کتاب سوزی تصریح کرد: کتاب سوزی به معنای پایان آزادی اندیشه است و سکوت در برابر چنین جنایت فجیع فرهنگی نتیجه‌ای جز خشونت، تشویق و ترویج تروریسم ندارد.
در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کپنهاگ، ظهر امروز سفیر دانمارک توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
وزرای امور خارجه ایران و پاکستان در جریان گفتگوی تلفنی ضمن محکومیت هتک حرمت ساحت قرآن کریم در سوئد و دانمارک تاکید کردند: آزادی بیان نباید سایر آزادی‌ها را تحت‌تأثیر قرار دهد.
بعد از سوئد این بار در دانمارک، یک گروه افراطی پرچم عراق و قرآن کریم را به آتش زدند. در پی این اهانت، معترضان عراقی با تجمع در اطراف منطقه سبز بغداد خواستار اخراج سفیر دانمارک از عراق شدند.
یسپر وار، سفیر دانمارک، امروز از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بازدید کرد.
سعید عزت‌اللهی مهره مورد توجه پرسپولیس راهی دانمارک شده تا به این تیم ملحق شود.
دادستانی دانمارک اتهامات علیه فردی را که سال گذشته با سلاح سرد به سفارت تهران در کپنهاگ حمله کرده بود، اعلام کرد.
سفیر روسیه در دانمارک می‌گوید که مقامات این کشور در تامین مداوم تسلیحات جدید برای اوکراین، هیچ خط قرمزی نمی‌شناسند.
معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه در دیدار با سفیر دانمارک خواستار بازگرداندن کودک ایرانی به والدینش شد.
ترکیه درپی هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم در دانمارک، سفیر این کشور در آنکارا را احضار کرد.
سفیر ایران در دانمارک در نامه‌ای سرگشاده خطاب به وزرای خارجه زن، دلسوزی آنها برای زنان ایرانی را غیرصادقانه و دارای انگیزه سیاسی دانست.
«آندرس فوگ راسموسن» دبیرکل پیشین ناتو و نخست وزیر سابق دانمارک امروز وارد جزیره تایوان شد.
سفیر ایران در دانمارک گفت: هنوز پلیس گزارش نهایی حمله و جزییات مربوط به فرد حمله‌کننده اخیر به سفارت را به ما نداده است اما او فارسی صحبت می‌کرد.
سفیر ایران در دانمارک گفت: هنوز پلیس گزارش نهایی حمله و جزییات مربوط به فرد حمله‌کننده اخیر به سفارت را به ما نداده است اما او فارسی صحبت می‌کرد.
در پی حمله امروز یک فرد مهاجم با سلاح سرد به سفارت ایران در کپنهاگ و تهدید سفیر ایران، سفیر دانمارک در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد.
سفیر دانمارک در پی حمله یک فرد مهاجم مسلح به سلاح سرد به سفارت جمهوری اسلامی ایران در کپنهاک توسط مدیرکل اروپای غربی به وزارت امور خارجه احضار شد.
نادی‌پور سفیر جمهوری اسلامی ایران در دانمارک گفت: فرد مهاجم پس از ورود به محوطه سفارت، در حالی‌که سلاح سرد در دست داشت ضمن تهدید، اقدام به ایجاد رعب و وحشت و وارد آوردن خسارات به خودرو‌های مستقر در پارکینک سفارت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ