مهاجم جدید طلایی پوشان پیراهن شماره ۷ را بر تن خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یاسین سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگاران شماره پیراهن خود در پرسپولیس را اعلام کرد.
جود بلینگام به سرعت توانسته خودش را در رئال مادرید مطرح کند تا مدیران رئال روی تصمیم خود برای عدم جذب مهاجم جدید مصرتر شوند.
به گفته این متخصص چشم، ممکن است ضعف چشم برای کسی که در طفولیت نیاز به عینک پیدا می‌کند به گونه‌های مختلف خود را نشان دهد؛ یعنی امکان دارد شماره چشم در بعضی افراد آرام آرام و به تدریج کم شود و بر عکس در عده‌ای دیگر نیز شماره چشم اضافه شود. در واقع این موضوع بستگی دارد به اینکه نوع ضعیفی چشم از چه باشد. به این ترتیب، بعضی‌ها فکر می‌کنند اگر عینک نزنند شماره چشمشان بالاتر می‌رود.
مهرداد محمدی در دو بازی اخیر استقلال به عنوان یار جانشین وارد زمین شده و هنوز از ابتدا در ترکیب اصلی قرار نگرفته است.
پاس‌های قطری و هدفمند کنعانی‌زادگان در بازی با تراکتور راه‌گشای این تیم برای دستیابی به یک برد ارزشمند بود.
براساس اطلاعاتی که پیش از ثبت‌نام زائران اربعین در سامانه سماح Samah.haj.ir قرار گرفته است، با استناد به نظر وزارت بهداشت و مصوبه ستاد اربعین و با توجه به شرایط خاص گرمای هوا، شماری از بیماران از انجام پیاده‌روی اربعین منع شده‌اند.
مدافع جدید استقلال به دنبال انجام نخستین بازی برای این تیم است.
محمد عمری در دقایق پایانی بازی آلومینیوم فرصت بازی پیدا کرد.
مهاجم تازه وارد پرپسولیس در نخستین بازی فصل جاری لیگ برتر ناکام از گلزنی ماند.
مسعود ریگی، بازیکن سابق استقلال و سپاهان در پرسپولیس یک شماره پیراهن خاص را انتخاب کرده است.
شماره پیراهن بازیکنان پرسپولیس با تغییراتی همراه شده است و نکته جالب در اختیار گرفتن برخی شماره‌های خاص توسط بازیکنان جدید است.
مدافع ایرانی السد با یک شماره پیراهن عجیب در این تیم به میدان می‌رود.
یکی از نکات تمرین امروز سرخ‌ها، لباس خاص علیرضا بیرانوند بود.
ریکاردو آلوز در فصل جاری پیراهن شماره ده تراکتور را برتن می‌کند.
بهترین پاسور فصل اخیر لیگ برتر شماره خاص تراکتور را بر تن می‌کند.
یک شماره خاص که سمبلی برای نئونازی‌ها برای درود فرستادن به هیتلر بود در سری آ ممنوع شد.
یک جست‌وجوی ساده گوگل به سادگی شما را به ده‌ها شماره تماس مرتبط با اپیلاسیون می‌رساند و تماس تصادفی با هرکدام از این شماره‌ها از شدت‌گرفتن مراجعه کودکان برای اپیلاسیون حکایت دارد؛ معمولا هم دخترانی زیر ۱۸ سال که همراه با نزدیکان خود به چنین مراکزی مراجعه می‌کنند و اگر پزشک مجوز را صادر کند و کودک توان تحمل درد این کار را داشته باشد، پا به الگوی تعریف‌ شده از زیبایی و مدروز می‌گذارد.
اسطوره کشتی کج که از ستارگان هالیوود هم به شمار می‌آید با همسر ایرانی‌اش به لندن رفت.
می‌توان به سمت روستای منحصربه‌فرد «گرمه» رفت که به دلیل آب و هوای خاص منطقه قادر به پرورش درختان نخل است که در استان اصفهان تقریبا امکان‌پذیر نیست. شگفتی را می‌توان در آنجا دید که درست درکنار درختان نخل، درختان پسته، انار و زردآلو نیز به چشم می‌خورند که همراه با خرما از محصولات مهم کشاورزی این روستا به شمار می‌روند. تجمع این درختان و محصولات در کنار هم تا حدودی غیرممکن است که این روستا از آن برخوردار است.
دکتر کلمنتس در این مطالعه خود این سوال را مطرح می‌کند که حیات چیست و چگونه می‌توانیم برای کشف حیات در کیهان جستجو کنیم در حالی که تمرکز خاص او در این زمینه روی سیاره ونوس قرار دارد. او در مقاله خود از ونوس که دومین سیاره منظومه شمسی از لحاظ فاصله با خورشید به شمار می‌رود به عنوان «یک نامزد نامحتمل برای اخترزیست‌شناسی» یاد می‌کند.
مهاجم ایرانی اومونیا در جریان برتری تیمش مقابل پارالیمنی موفق به گلزنی شد.
دروازه‌بان مس رفسنجان با روحیه بالایی در تمرین تیمش پس از دیدار با مس کرمان حضور یافت.
تعدد شماره تماس سازمان‌های امدادی، چالش‌های خاص خود را به همراه داشته است که در همین راستا برخی از کشور ها نیز برای پاسخ به این دسته از امور شهروندان یک شماره تماس را اختصاص دادند. بر اساس نظر کارشناسان ایمنی یکی از مزایای این طرح افزایش سرعت امدادرسانی در حوادث و بلایاست، به طوری که پس از برقراری تماس،‌ اقدامات مربوط به اعزام دستگاه‌های امدادی به صورت موازی انجام می‌شود.
ریکاردو ساپینتو در حاشیه تمرین امروز استقلال، با پیراهن شماره 50 حضور پیدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ