یک شماره خاص که سمبلی برای نئونازی‌ها برای درود فرستادن به هیتلر بود در سری آ ممنوع شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایجاد یک حساب گوگل با استفاده از یک شماره موقت که توسط برنامه‌هایی مانند burner phone number ارئه می‌شوند امکان پذیر است.
برخلاف بازیهای دوستانه پیش فصل، سیامک نعمتی در لیگ برتر از شماره 88 استفاده خواهد کرد.
میراحمدی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این‌که «خارج از سامانه سماح به هیچ عنوان روشی قابل قبول نیست» خاطرنشانکرد که مثلا برای دریافت بیمه حتما باید در سامانه سماح ثبت نام شده باشد و افزود: ارز مسافرتی که پیش بینی شده، صرفا به کسانی که در سامانه سماح ثبت نام کرده باشندتعلق میگیرد. دنبال این هستیم که پارکینگ‌هایی که در مرز‌ها هستند متصل به سامانه سماح باشد یعنی خودرو‌هایی می‌توانند در پارکینگ‌ها از خدمات برخوردار بشوند که شماره پلاک آن‌ها در سامانه ثبت شده باشد.
رئال مادرید قصد دارد از جود بلینگام، ستاره جدید این تیم، در نقش شماره 9 کاذب استفاده کند.
روزنامه‌های اسپانیا از معارفه خوسلو به عنوان مهاجم جدید رئال استفاده کرده تا در میان عناوین اصلی‌شان به شایعات جذب امباپه بپردازند.
محسن رسولیان گفت: ورودی پارکینگ شماره ۱ تا یک ساعت ۱۰.۰۰۰ تومان است و چون محاسبه هزینه این پارکینگ ساعتی است استفاده از پارکینگ شماره ۱ جهت بدرقه و استقبال از مسافرین پیشنهاد می‌شود.
تشخیص چهره روشی دقیق‌تر برای شناسایی افراد نسبت به استفاده از شماره موبایل، آدرس ایمیل، آدرس پستی یا آدرس IP است؛ به‌عنوان مثال، اکثر خدمات مبادلاتی از سهام گرفته تا ارز‌های دیجیتال، اکنون برای محافظت از مشتریان و دارایی آن‌ها به تشخیص چهره متکی هستند.
همه تیم های ملی می توانند از زمین شماره دو کمپ تیم های ملی که کیفیت مطلوبی دارد، استفاده کنند و این سیاست جدیدی است که فدراسیون فوتبال در پیش گرفته است.
کاربران با استفاده از شماره تلفن خود در تلگرام حساب باز می‌کنند که به صورت پیش فرض برای همه قابل مشاهده است. یعنی افراد در گروه‌هایی که به حساب شما دسترسی دارند، می‌توانند شماره تلفن شما را ببینند. اما شماره تلفن از آن دست اطلاعاتی است که هرگز نباید در فضای آنلاین منتشر شد، زیرا هر کسی می‌تواند با شما تماس گرفته، به کلاهبرداری مبادرت کرده یا آن را به افرادی دهد که حتی شما را نمی‌شناسند. بهترین کار این است که شماره تماس خود را خصوصی کنید.
برای پرداخت قبض برق با شماره کنتور می‌توان با استفاده از اپلیکیشن اندرویدی برق من، تلفن گویا ۱۵۲۱، دستگاه‌های خودپرداز و کارتخوان‌های فروشگاهی و مراجعه به سایت رسمی شرکت برق اقدام کرد.
انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی ایران چندان بدون حرف و حدیث هم نیست. فارغ از توانایی‌های فنی این مربی کهنه‌کار، او خودش را وارد چالشی پردردسر هم کرده که مهم‌ترین آنها، ثابت‌کردن مربی ایرانی به افکار عمومی است. در تمامی سال‌های اخیر که هدایت ایران بر عهده مربیان خارجی بوده، خاصه دوره طولانی‌مدتی که کارلوس کی‌روش هدایت این تیم را بر عهده گرفته، قلعه‌نویی مخالف شماره یک آن‌ها بوده و موافقان استفاده از مربیان خارجی را «اجنبی‌پرست» و «چشم‌آبی‌دوست» معرفی کرده است
به ملت شریف عزیز ایران اطمینان داده می‌شود، عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه نوجوانان دانش آموز باعث ایجاد جو ناامنی روانی شده اند، شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد. به اولیای محترم دانش آموزان نیز تاکید می‌شود، توصیه‌های لازم را به فرزندان خود برای رفع نگرانی و اضطراب و همچنین همکاری لازم با مدیران، کارکنان و معلمان شریف مدارس داشته باشند.
به ملت شریف عزیز ایران اطمینان داده می شود عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه نوجوانان دانش آموز باعث ایجاد جو ناامنی روانی شده اند ، شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد. به اولیاء محترم دانش آموزان نیز تاکید می شود توصیه های لازم را به فرزندان خود برای رفع نگرانی و اضطراب و همچنین همکاری لازم با مدیران، کارکنان و معلمان شریف مدارس داشته باشند.
برای اولین بار گردان جنین از پهپاد برای رصد و تعقیب نظامیان اسرائیلی استفاده کرده است و این پیشرفتی چشمگیر به شمار می رود.
گفته می‌شود سرمربی استقلال در جام حذفی از دروازه بان دوم خودش استفاده خواهد کرد.
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب حین کنترل خودرو‌های عبوری محور مواصلاتی میناب –بندرعباس به یک دستگاه خودرو سواری BMV مشکوک شده و دستور توقف دادند. وی افزود: مأموران خودرو را متوقف که در استعلام به عمل آمده از سامانه راهور مشخص شد شماره شاسی و شماره موتور با خودرو مطابقت ندارد و فاقد مجوز می‌باشد و راننده با استفاده از پلاک خودرو دیگری اقدام به تردد در معابر برون شهری نموده است.
طراحان بنر شهرداری برای پرهیز از یادآوری نام علی دایی و علی کریمی قید استفاده از شماره ۸ و ۱۰ را زده‌اند. این دو چهره فوتبال ایران در اتفاقات اخیر تبدیل به چهره‌های معترض شده‌اند. از طرفی، تعدادی از مسئولان حتی از علی کریمی به‌عنوان لیدر اتفاقات اخیر یاد می‌کنند. علی دایی هم که بعد از ماجرای مرگ دانش‌آموز اردبیلی بیش از قبل از سوی مسئولان مورد نقد قرار گرفته است.
در پی فراخوان گروهک‌های معاند و ضد انقلاب، عناصر تروریستی و مسلح با سوء استفاده از حضور برخی مردم، اقدام به تیراندازی به سوی مردم و حافظان امنیت کردند و در این حمله، پنج تن به شهادت رسیدند و پنج تن دیگر زخمی شدند. یک زن سالخورده و یک کودک هم در میان شهدا دیده می‌شوند.
در پی فراخوان گروهک‌های معاند و ضد انقلاب، عناصر تروریستی و مسلح با سوء استفاده از حضور برخی مردم، اقدام به تیراندازی به سوی مردم و حافظان امنیت کردند و در این حمله، پنج تن به شهادت رسیدند و پنج تن دیگر زخمی شدند. یک زن سالخورده و یک کودک هم در میان شهدا دیده می‌شوند.
در پی فراخوان گروهک‌های معاند و ضد انقلاب، عناصر تروریستی و مسلح با سوء استفاده از حضور برخی مردم، اقدام به تیراندازی به سوی مردم و حافظان امنیت کردند و در این حمله، پنج تن به شهادت رسیدند و پنج تن دیگر زخمی شدند. یک زن سالخورده و یک کودک هم در میان شهدا دیده می‌شوند.
در پی فراخوان گروهک‌های معاند و ضد انقلاب، عناصر تروریستی و مسلح با سوء استفاده از حضور برخی مردم، اقدام به تیراندازی به سوی مردم و حافظان امنیت کردند و در این حمله پنج نفر به شهادت رسیدند و پنج نفر زخمی شدند. یک زن سالخورده و یک کودک هم در میان شهدا دیده می‌شوند.
شهرداری تهران پوستر از بازیکنان تیم ملی در آستانه جام جهانی منتشر کرده که در آن خبری از دو شماره ۶ و ۵ استفاده کرده است.
فاطما سامورا، زن شماره دو فیفا، اعلام کرده است که از جادوگر برای درمان سادیو مانه استفاده خواهند کرد.
شماره ۶ که توسط بیل راسل، اسطوره NBA استفاده می‌شد، در سراسر لیگ بازنشسته خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ