بهترین پاسور فصل اخیر لیگ برتر شماره خاص تراکتور را بر تن می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی ایران در اردوی تیم کایسری اسپور ترکیه حضور یافت.
سینا مریدی امسال شماره ۱۰ فولاد را بر تن خواهد کرد تا وارث پیراهن آیاندا پاتوسی باشد.
هافبک نفوذی جدید برزیلی پیراهن شماره ۱۰ این فصل قرمزها را برتن خواهد کرد.
هافبک ملی‌پوش پرسپوليس با پشت سر گذاشتن استراحت پایان فصل، فردا به تهران بازخواهد گشت.
استقلال نزدیک بود در لحظات ابتدایی دیدار مقابل آلومینیوم با خطا روی هافبک اراکی‌ها اخراجی بدهد.
هافبک آلومینیوم اراک به‌دنبال تکرار درخشش مقابل مس کرمان است.
هافبک آلومینیوم با رفع مصدومیت آماده دیدار با نساجی شد.
تولد علی دایی شماره ۱۰ ابدی ایران؛ همنام علی(ع) در روز مرد
تولد شماره ۱۰ ابدی ایران؛ همنام علی(ع) در روز مرد
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: ۱۰ دستگاه اتوبوس دیگر که پیش از این تحویل گرفته بودیم نیز در مرحله شماره‌گذاری هستند و به زودی وارد چرخه خدمت‌رسانی می‌شوند.
میلاد سرلک بدون مشکل در تمرین سنگین سرخ‌ها هم‌تیمی‌هایش را همراهی کرد.
فوق ستاره سلسائو در بازگشت به میادین خیلی زود مقابل کره گلزنی کرد.
خامس رودریگز ستاره کلمبیایی با قرارداد قرضی به المپیاکوس پیوست.
لیز تراس پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در سال ۱۹۹۶، به حزب محافظه کار پیوست و در عرض دو سال ، از حزب ضد سلطنتی به سلطنت طلب ترین حزب در بریتانیا ملحق شد.
لیز تراس، بعد از مارگارت هیلدا تاچر (۴ مه ۱۹۷۹ – ۲۸ نوامبر ۱۹۹۰) و ترزا می (۱۳ ژوئیه ۲۰۱۶ – ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۹)، به عنوان سومین نخست‌وزیر زن، ساکن ساختمان شماره ۱۰ خیابان داونینگ شده است. بعد از کناره‌گیری آنگلا مرکل از صدراعظمی آلمان (۲۰۲۱) که از او به عنوان قدرتمندترین رهبر اروپا و قدرتمند‌ترین زن جهان یاد می‌شد، اکنون اروپا یک رهبر زن دیگر را به خود دیده که بر حسب اتفاق بسیار جاه‌طلب نیز می‌باشد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا «تراس» می‌تواند خاطرات و یاد مرکل بزرگ را تجدید کند یا خیر؟
ائتلاف متجاوز سعودی یک فروند کشتی جدید یمن را توقیف کرد که در نتیجه این اقدام شمار کشتی های توقیف شده این کشور به ۱۰ فروند رسید.
امروز مطالبی همچون آیا با افزایش دامنه نوسان تا ۱۰ درصد در سال جاری موافقید؟، نرخ دلار توافقی به ۲۸۵۰۰ تومان رسید، جزییات افزایش سرمایه ۱۳ نماد بورسی و فرابورسی، اخبار مهم کدال سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ |خبری مهم برای فملی، اخباری که می‌توانند برای بورس فردا مهم باشند؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
هافبک تراکتور امیدوار است دو سال گذشته را در لیگ ۲۲ جبران کند و برای این موضوع خیلی انگیزه دارد.
هافبک تراکتور امیدوار است دو سال گذشته را در لیگ ۲۲ جبران کند و برای این موضوع خیلی انگیزه دارد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام تپکو به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد تپکو در روزهای آینده بورس است.
محسن رضایی اظهار داشت: قبلا سالانه به فکر ذخایر کالا بودیم؛ اما هم اکنون با توجه به شرایط ذخایر محصولات کشاورزی در دنیا، باید برنامه ریزی‌ها را دو ساله کنیم و بعد به فکر برنامه ریزی ده ساله باشیم تا نگرانی از نظر کالا‌های اساسی و امنیت غذا نداشته باشیم.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۶۴۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار و چهارصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۷۱ تن از ایشان وخیم است.
انتقال شماره ۱۰ استقلال از قاسمی‌نژاد به شهباززاده
نمایندگان مردم در خانه ملت در سی و دومین جلسه علنی مجلس در سال ۱۴۰۱ ضمن چکشکاری ساختار تشکل‌های صنفی با تصویب موادی از طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی، طی تذکرات کتبی و شفاهی، خواستار برخورد جدی و سریع با مقصران حادثه سیل استهبان و نی‌ریز شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ