مهاجم تازه وارد پرپسولیس در نخستین بازی فصل جاری لیگ برتر ناکام از گلزنی ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسدالله اسدی، دیپلمات آزاد شده ایرانی از زندان‌های بلژیک، شنبه ۲۰ خردادماه با امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه، در محل ساختمان شماره یک وزارت خارجه دیدار کردند.
نخستین تحقیقات از مکانِ کشتی‌های غرق‌شده در روز شنبه ۲۰ ماه مه ۲۰۲۳ آغاز شد و پیش‌بینی می‌شود که تا ماه ژوئن ادامه یابد. برای اطمینان از امنیتِ اشیاء، مکان دقیق کشفِ آن‌ها اطلاع‌رسانی نشده است. با‌این‌حال یک علامتِ فلزی در کفِ دریا در نزدیکی کشتی شماره ۱ نصب شده تا شاخصی برای تحقیقات آینده در این ناحیه باشد.
OpenAI ادعا دارد که تمام مشکلات امنیتی قبلی را برطرف کرده است و اکنون در طرحی اختصاصی مبلغ ۲۰ هزار دلار را برای یافتن هر مشکل امنیتی به متخصصان می‌پردازد. درهرحال توصیه می‌شود که از به‌اشتراک‌گذاشتن اطلاعات شخصی خود مثل نام کامل، آدرس محل سکونت یا کار، شماره تماس و جزئیات بانکی در گفت‌وگو با چت‌بات‌های هوش مصنوعی خودداری کنید
رئال مادرید با پیروزی 2-1 مقابل اوساسونا قهرمان کوپا دل ری 23-2022 شد.
یک مرکز فلسطینی به شمار عملیات های ضد صهیونیستی طی ساعات گذشته اشاره کرد.
هر شهروند دارای پلاک با سر شماره تهران، ۲۰ روز سهمیه تردد فصلی رایگان در محدوده کنترل آلودگی هوا دارد و در صورت اتمام ۲۰ روز سهمیه نصف تعرفه عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک از وی دریافت می‌شود.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال از دیگر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به شمار می‌رود که پاداش جام جهانی را دریافت نکرده است.
خلبان پرواز شماره ۶۶۴۴ هواپیمایی آتا که قرار بود روز گذشته و در ساعت ۲۰ از مبدا نجف به مقصد مشهد حرکت کند، بعد از دریافت خطای تایر (نقص فنی در سیستم لاستیک هواپیما) و هنگام تاکسی وِی در باند فرودگاه از پرواز منصرف شد.
منابع رسمی در ترکیه از افزایش شمار جانباختگان زلزله شدید در مناطق جنوب این کشور خبر می دهند.
وزیر بهداشت ترکیه از افزایش شمار تلفات زلزله در این کشور به بیش از ۲۰ هزار کشته و بیش از ۸۰ هزار زخمی خبر داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۰۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۲۶ تن از ایشان وخیم است.
وزیر دفاع انگلیس می گوید این کشور قرار است آموزش شماری از نیروهای نظامی اوکراین را برعهده بگیرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۲۶۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۱۶۷ تن از ایشان وخیم است.
سرکلانتر شمال پایتخت اعلام کرد: اخیرا تعدادی از افراد سودجو تحت عنوان حمل اثاثیه منزل با سوءاستفاده از برند‌های معروف باربری تعدادی شماره فیک را در فضای مجازی قرار می‌دهند که پس از تماس شهروندان، افراد کلاهبردار برای حمل اثاثیه مراجعه می‌کنند. وی افزود: کلاهبرداران کار‌هایی از قبیل درخواست مبالغ زیادی از ۲۰ تا ۸۰ میلیون تومان می‌کنند، بسیاری از اموال را به سرقت می‌برند و در بعضی از موارد قصد تجاوز به ناموس مردم را داشته‌اند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و 87 هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال 66 تن از ایشان وخیم است.
برخی شواهد از این حکایت دارد که مهاجم شماره ۲۰ ایران به بازی برابر آمریکا نمی‌رسد.
سرمربی فرانسوی تیم ملی عربستان با رسیدن به بیستمین پیروزی روی نیمکت این تیم در جایگاه دومین مربی برتر تاریخ فوتبال عربستان قرار گرفت.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۱ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۸۸۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۵ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۸۸۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۵ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۵۳۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۴۷ تن از ایشان وخیم است.
شبکه خبری الجزیره بامداد سه شنبه به نقل از منابع پزشکی عراقی از افزایش شمار تلفات درگیری ها در بغداد به ۲۰ کشته خبر داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۴۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۷ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۶۹ تن از ایشان وخیم است.
خودسوزی در اداره دخانیات گلستان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ