سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ضمن تشریح برنامه‌های پیش روی کشتی فرنگی، گفت: قصد داریم برای رده امید نیز چرخه انتخابی جداگانه با هدف پشتوانه‌سازی در کشتی طراحی کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: به طور کامل آماده بازی مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر هستیم.
مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد این تیم با تمام نفرات جدیدش در هفته اول لیگ برتر مقابل سپاهان قرار می‌گیرد.
پرسپولیس برای نقل و انتقالات تابستانی روی نفرات ملی‌پوش زوم کرده و جدیدترین هدف آنها رامین رضاییان است.
به این ترتیب اگر آمریکا به تمامی نفرات اصلی تیم ایران تا زمان پرواز از فرانکفورت به این کشور (یکشنبه 11 تیر) ویزا ندهد، نتیجه بازی‌های ایران در رده‌بندی جهانی نیز تاثیر نخواهد داشت.
نابغه سنگین وزن کشتی آزاد آمریکا و دارنده مدال طلای المپیک‌توکیو تمامی حریفان خود در رقابت‌های انتخابی تیم ملی را با امتیاز عالی از پیش رو برداشت.
دومین جلسه تمرین پرسپولیس برای شهرآورد با حضور تمام نفرات برگزار شد.
ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان تیمش را با تمامی نفرات به مصاف صنعت نفت آبادان می‌فرستد.
تمرینات تراکتور با حضور تمامی نفرات به جز دو بازیکن خارجی و رضا اسدی برگزار می‌شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز در یک نشست غیررسمی نقطه نظرات خود را برای تسریع در بررسی بودجه سال آینده ارائه کردند.
وزیر میراث‌فرهنگی تصریح کرد: درباره ثبت ملی بافت های تاریخی از جمله شیراز تابع فرایند کارشناسی هستیم و همکاران در حوزه کارشناسی تمام موارد مشابه را بررسی و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند.
سرمربی عنوان‌دار تیم ملی کشتی آزاد روسیه تاکید کرد: تمام سعی من این است که افتخاراتی بیشتر از جامبولات تدیف را برای کشتی روسیه کسب کنم.
ِیحیی گل‌محمدی تمام بازیکنان امید پرسپولیس را از لیست سفر به آبادان خط زد تا با نفرات بزرگسال خود به استقبال بازی صنعت برود.
نمایندگی هفت دوره مجلس شورای اسلامی و عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام در کارنامه باهنر به چشم می‌خورد.وی از گذشته و حال انقلاب، گفتنی‌های زیادی دارد. برخی‌ها معتقدند نظرات او درباره آینده نظام و کشور، مورد توجه واقع می‌شود.
نمایندگی هفت دوره مجلس شورای اسلامی و عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام در کارنامه باهنر به چشم می‌خورد.وی از گذشته و حال انقلاب، گفتنی‌های زیادی دارد. برخی‌ها معتقدند نظرات او درباره آینده نظام و کشور، مورد توجه واقع می‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد گفت: این اقدام مصداق نفرت پراکنی و ترویج خشونت علیه تمام مسلمانان است و اینگونه اقدامات هیچ نسبتی با آزادی ندارد.
مدافع ایرانی آلتای اسپور پس از یک مسابقه به فهرست نفرات این تیم بازگشت.
سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: تمام نفرات تیم مردان در قهرمانی جهان شانس مدال دارند و برنامه‌ریزی ما این است هر سه سهمیه مردان تبدیل به مدال المپیک شوند.
همه اعضای تیم استقلال عازم کرمان شدند تا در دیدار با نساجی حضور داشته باشند.
یحیی گل محمدی در جدال با مس کرمان تمامی نفرات تیمش را در اختیار خواهد داشت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایمان، اعتقاد، آمادگی جسمانی، آموزش بالا و مهارت نفرات در کنار آمادگی تجهیزات و فرماندهی خوب فرماندهان نیرو در تمام سطوح، رزمایش موفقی را رقم زد.
دروازه بان مس کرمان اعلام کرد که این تیم هنوز در بسیاری از پست ها، نفرات مدنظر خود را جذب نکرده است.
پسران در رشته‌های ریاضی و زبان‌های خارجی گوی سبقت را از دختران ربودند. تمام نفرات اول در گروه ریاضی و فنی و زبان‌های خارجی به پسران اختصاص یافته است. گروه آزمایشی ریاضی و فنی ۱۴۵ هزار و ۶۵۷ داوطلب داشته است. همچنین ۱۹۰ هزار و ۹۱۰ داوطلب در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی به رقابت پرداختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ