محققان یک شرکت دانش بنیان با طراحی یک اپلیکیشن موفق شدند احتمال ابتلای افراد بـه بیماری های غیر واگیر را کاهش دهند و باعث تغییر مثبت در سبک زندگی شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس موزه پول از رصد، بررسی و هوادهی آثار موزه‌ای خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری و مراقبت از آثار؛ پایش محیطی منسوجات و بافته های موزه‌های پول، هنر جهان و هنر اسلامی را آغاز کردیم.
زاهدان- مرزهای استان سیستان وبلوچستان توسط فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به همراه فرمانده مرزبانی فراجا مورد پایش هوایی قرار گرفت.
زاهدان- مرزهای استان سیستان وبلوچستان توسط فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به همراه فرمانده مرزبانی فراجا مورد پایش هوایی قرار گرفت.
اطلاعات آنلاین نوشت: زمین‌های منطقه نازی‌آباد تهران ۷۰ سال پیش طی یک مراسم قرعه کشی شد.
دقایقی پیش؛ تحصن‌کنندگان مقابل سفارت سوئد در تهران نماز جماعت خواندند. منبع: نسیم آنلاین
پیش از اجرایی شدن قوانین اتحادیه اروپا که شرکت های بزرگ را ملزم می کند نظارت بیشتری بر محتوای آنلاین کنند، اپ تیک تاک دسترسی به نرم افزار تحقیقات خود را برای محققان این منطقه باز کرد.
اطلاعات آنلاین نوشت: عروسی این زوج اهل ارومیه نیم قرن پیش خبر ساز شد.
معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن از راه‌اندازی پنجره واحد مدیریت زمین برای پایش اراضی دولتی به منظور مقابله با زمین‌خواری خبر داد.
برای نخستین بار در کشور یک شرکت دانش بنیان در کشور موفق به ساخت پهپادهای ویژه برای پایش آنلاین مزارع کشاورزی و اطفا حریق شد.
انجام گیم مشترک بدون اینترنت معمول بود و برای گیم به خانه هم می‌رفتیم. الان نه آن صمیمیت مانده و نه بازی‌های آنلاین، اجازه ادامه این سبک را می‌دهند.
شهردار تهران گفت: بیش از ۱۶ هزار ساختمان بالای هفت طبقه در تهران از لحاظ ایمنی پایش شدند.
بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت معتقد است برنده شدن در رقابت فناوری به توسعه برترین عامل هوش مصنوعی بستگی دارد عاملی که می‌تواند موتور جستجو و سایت‌های خرید آنلاین را مختل کند.
پس از پخش شایعاتی درباره کسالت اخیر اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه امروز (پنجشنبه) همراه با پوتین و به صورت آنلاین در مراسم در مراسم تحویل سوخت هسته‌ای به نیروگاه «آق‌قویو» شرکت کرد. پیش از این ارتباط آنلاین نیز، رؤسای‌جمهور ترکیه و روسیه به صورت تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
زندگی آنلاین در حال از دست دادن هرج و مرج، غیرقابل پیش بینی بودن و لذت است دقیقا همه چیز‌هایی که آن را سرگرم کننده کرده بود.
کاربران با استفاده از شماره تلفن خود در تلگرام حساب باز می‌کنند که به صورت پیش فرض برای همه قابل مشاهده است. یعنی افراد در گروه‌هایی که به حساب شما دسترسی دارند، می‌توانند شماره تلفن شما را ببینند. اما شماره تلفن از آن دست اطلاعاتی است که هرگز نباید در فضای آنلاین منتشر شد، زیرا هر کسی می‌تواند با شما تماس گرفته، به کلاهبرداری مبادرت کرده یا آن را به افرادی دهد که حتی شما را نمی‌شناسند. بهترین کار این است که شماره تماس خود را خصوصی کنید.
چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی براساس مدل‌های زبان بزرگ ساخته شده‌اند: الگوریتم‌هایی که در بخش‌های وسیعی از اینترنت آموزش دیده‌اند. این بات‌ها محتمل‌ترین کلمه بعدی را در پاسخ به برخی پرس و جو‌ها بر اساس خواندن میلیارد‌ها جمله‌ای که از واژگان قبلی استفاده می‌کند پیش بینی می‌نمایند.
یک مقام مسئول با اشاره به اینکه سامانه پنجره واحد زمین هنوز در تمامی استان‌ها به بهره‌برداری نرسیده است گفت: تخلفات زمین‌خواری با بهره‌گیری ازپنجره واحدزمین ومراحل حقوقی آن درحال رسیدگی است.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت : با ایجاد رصدخانه ای در وزارت جهادکشاورزی از این به بعد سطح سبز کشور با دقت یک متر مربع پایش می شود.
فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، حداقل خرید آنلاین در بازار پایه برای هر سفارش ۵ میلیون تومان خواهد بود.
فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، حداقل خرید آنلاین در بازار پایه برای هر سفارش ۵ میلیون تومان خواهد بود.
برای اینکه ردپای مسی از طلا گرفته شود چندین شمش طلا آب شده تا این شاهکار ساخته شود./ همشهری آنلاین
فرهاد مجیدی به شکل جالبی، تمرینات اتحاد کلباء را پیش از دیدار مقابل الظفره برگزار کرد.
دارندگان رمزارز در مسیر ورشکستگی؟!
لحظاتی از بازداشت جایلز ویتاکر، معاون سفیر انگلیس را ببینید. البته چند روز پیش سایمون شرکلیف، سفیر انگلیس بازداشت شدن او را تکذیب کرده بود. / همشهری آنلاین

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ