با کمک فناوری ژئوماتیک، سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی با هدف ساماندهی، مدیریت و نظارت بر عملکرد نهادها و موسسات مرتبط با این حوزه طراحی و به کار گرفته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس موزه پول از رصد، بررسی و هوادهی آثار موزه‌ای خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری و مراقبت از آثار؛ پایش محیطی منسوجات و بافته های موزه‌های پول، هنر جهان و هنر اسلامی را آغاز کردیم.
محققان یک شرکت دانش بنیان با طراحی یک اپلیکیشن موفق شدند احتمال ابتلای افراد بـه بیماری های غیر واگیر را کاهش دهند و باعث تغییر مثبت در سبک زندگی شوند.
زاهدان- مرزهای استان سیستان وبلوچستان توسط فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به همراه فرمانده مرزبانی فراجا مورد پایش هوایی قرار گرفت.
زاهدان- مرزهای استان سیستان وبلوچستان توسط فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به همراه فرمانده مرزبانی فراجا مورد پایش هوایی قرار گرفت.
معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن از راه‌اندازی پنجره واحد مدیریت زمین برای پایش اراضی دولتی به منظور مقابله با زمین‌خواری خبر داد.
در پیش نویس برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده شده ناوگان وارداتی از خارج کشور با عمر کمتر از 5 سال با رعایت ضوابط فنی مجاز به ارائه خدمات ترانزیتی هستند.
شهردار تهران گفت: بیش از ۱۶ هزار ساختمان بالای هفت طبقه در تهران از لحاظ ایمنی پایش شدند.
تفاهمنامه چهارجانبه سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان بین‌جاده‌ای باحضوررئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل بین‌جاده‌ای و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی امضا شد.
یک مقام مسئول با اشاره به اینکه سامانه پنجره واحد زمین هنوز در تمامی استان‌ها به بهره‌برداری نرسیده است گفت: تخلفات زمین‌خواری با بهره‌گیری ازپنجره واحدزمین ومراحل حقوقی آن درحال رسیدگی است.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت : با ایجاد رصدخانه ای در وزارت جهادکشاورزی از این به بعد سطح سبز کشور با دقت یک متر مربع پایش می شود.
شهردار منطقه ۱۰ تهران از پایش ایمنی ساختمان‌های بلند مرتبه با هدف رفع خطر و پایدارسازی این ساختمان‌ها خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت ساختمان ناایمن در این منطقه تخریب شده‌اند.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از پایش بناهای تاریخی اصفهان پس از بارش سنگین برف در مناطق مختلف استان خبر داد.‌
سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، به منظور ایجاد سهولت در ارایه خدمات و مجوزهای زمین و مدیریت و پایش بهینه اراضی خبر داد.
مهدی زاده گفت: با نصب سیستم پایش سوخت به‌صورت آزمایشی روی یکی از شناورهای استیجاری، سامان‌دهی سوخت مصرفی و آب تحویلی به شناورهای این شرکت برای نخستین بار در صنعت نفت اجرایی شد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پیش بینی ما این است که ترافیک عصرگاهی نیز از حوالی ساعت ۱۶ آغاز شود و ماموران پلیس راهور در آماده باش کامل برای روان سازی ترافیک قرار دارند، اما لازم است شهروندان نیز همکاری لازم را با پلیس داشته و ضمن پرهیز از انجام سفر‌های غیرضروری در ساعات پیک ترافیک تا حد ممکن از ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.
فعلاً خبری مبنی بر کاهش گاز پتروشیمی‌ها وجود ندارد، افزایش سهمیه پایه ناوگان دیزل و انتقال آب سد آزاد به خانه‌های مردم سنندج از مهمترین اخبار نفت و انرژی در هفته جاری بودند.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از پایش ایمنی ساختمان‌های بلند مرتبه با هدف رفع خطر و پایدار سازی این ساختمان‌ها خبر داد.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سهمیه پایه ناوگان دیزلی افزایش یافت.
سنتکام (فرماندهی مرکزی نیرو‌های آمریکا در غرب آسیا) در بیانیه‌ای مدعی شد گارد ساحلی و ناوگان پنجم نیروی دریایی این کشور، هفته پیش، محموله‌ای از مواد شیمیایی متعلق به ایران را که در راه یمن بود، توقیف کرده است که محموله کشف شده برای تولید مواد منفجره و مهمات به کار می‌رود.
نمایندگان مجلس در دیدار با روسای تشکل های گردشگری اعلام کردند: بخش خصوصی اسناد بالادستی را با جایگاه فعلی گردشگری مقایسه و گزارش آن را ارائه کند تا مشکلات آن دربرنامه هفتم رفع شود.
اصولا پایش هوا همواره یکی از معضلات کشور ما بوده است، چون هیچ‌وقت دیدگاه ما بر «پایش» نبوده است. برای همین وقتی که معضل بوی نامطبوع تهران حل شد، پایش‌های مربوطه نیز متوقف شد.
امید و‌ تعهد؛ دو کلمه کلیدی که همان ابتدا از زبان سرمربی تیم ملی بیرون آمد و حالا پیش از هر زمانی وجودش احساس می‌شود.
نرم‌افزار مدیریت ردیابی و پایش ناوگان حمل و نقل با استفاده از فناوری ژئوماتیک طراحی و تولید بومی شد.
با فرسوده شدن ناوگان جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش و سپاه، نیاز نوسازی ناوگان جنگنده ها در دکترین دفاعی کشور بیش از پیش احساس شد. انتخاب سوخو ٣۵ توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران به نظر میرسد بهترین گزینه باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ