دبیرکانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران از کمبود نیروی کار می‌گوید. کمبودی که نه به خاطر نبود نیروی فعال بلکه به دلیل عدم رغبت این نیروها به مشاغل کارگری پدید آمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد منافی معتقد است تیم امید ایران می‌تواند با موفقیت از مسیر دشوار پیش روی خود عبور کند.
معاون اول قوه‏‬ قضائیه گفت: وکالت شغل است اما کسب و کار نیست، اظهار کرد: معلمی کار است اما کسب و کار نیست، در قانون شان وکیل در کنار قاضی تعریف شده است.
ای کاش همه دیوار‌های شهر، بنر و تراکت و دیوارنوشت بود، اما لبخند رضایت بر صورت کارگر می‌نشست، می‌توانست عرق جبین بریزد و حاصل دست‌رنجش را خرج زندگی بی‌دغدغه کند، می‌توانست استیصال و بلاتکلیفی را از چشمانش بیرون کند و از روی دیوار‌های شهر شغلی انتخاب کند و آینده‌اش را بسازد.
صولت مرتضوی، وزیر کار در پاسخ به سوالی که آیا با حقوق کارگری می‌توان زندگی کرد گفت: سخت است اما با قناعت می شود. او تاکید کرد که کارگر زاده است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: کار هست، اما کارگر نیست، از ما مجوز خواستند تا کارگر از کشور‌های دیگر بیاوریم.
ناصر چمنی، فعال حوزه کارگری گفت: تنها با شعار دادن که شغلی ایجاد نمی‌شود. متاسفانه دولتمردان سال‌هاست تنها با وعده‌ها و شعار‌های دلگرم‌کننده و رنگارنگ بر سر کار می‌آیند، اما پس از آن دیگر کسی نیست که بابت این شعار‌ها از آن‌ها بازخواستی کند و بپرسد چند درصد از شعار‌های شما در مورد ایجاد اشتغال محقق شد؟
برای این روش لازم است که کاربر بر روی تنظیمات (Settings) کلیک کند و گزینه System را زده تا وارد تنظیمات نوتیفیکیشن شود، اولین گزینه به نام Notifications, Get notifications from apps and other senders را تیک بزند و آن را روی حالت off بگذارد که تمام نوتیفیکیشن‌های برنامه‌های نصب در ویندوز، غیرفعال یا خاموش می‌شوند. اما اگر بخواهد این کار را انجام ندهد و برنامه خاصی مورد نظر کاربر باشد تیک این گزینه را روی حالت on بگذارد.
نیکی بات می گوید باشگاه تحت هدایت اریک تن هاخ از لیورپول در زمین فوتبال پیشی گرفته است.
با حضور گرت بیل در رقابت های گلف PGA این رقابت از دیروز آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.
درگیری شدید در دربی حساس دو تیم خودروساز در لیگ نوجوانان بازتاب گسترده‌ای داشته است.
اگر دولت و وزرا و تصمیم‌سازان بتوانند تورم را روی ده درصد بیاورند و روی همین نرخ نگه دارند، افزایش حقوق را هم ده درصد بدهند؛ آن زمان هیچکس اعتراضی ندارد؛ اما، چون نمی‌توانند تورم را کنترل کنند، باید براساس تورم مزد را افزایش دهند. ما بازنشستگان حمایت قاطع خود را از نمایندگان کارگری شورایعالی کار که قرار است برای دستمزد چانه‌زنی کنند، اعلام می‌کنیم و همه‌جانبه پشت آن‌ها ایستاده‌ایم تا بتوانند در جایگاهی که دارند براساس قانون، نظریات خود را به کرسی بنشانند.
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد فنی این تیم گفت: راهکار مناسب برای کمبود مهاجم را سرمربی پرسپولیس پیدا کرد اما این چاره اساسی نیست و مشکل سرخپوشان باید برطرف شود.
رودولفو آروابارنا، سرمربی آرژانتینی تیم ملی امارات تاکید کرد که از سمت خود استعفا نمی‌دهد و پس از ترک جام خلیج فارس، به کار خود ادامه خواهد داد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان احتمالا تا الان نتوناسته باخت مقابل پیکان را هضم کند.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت:می‌دانیم کار خیلی سختی داریم ولی مطمئن باشید اینجاییم تا بتوانیم تاریخ سازی کنیم.
ابراهیم قاسمپور درباره آخرین شرایط باشگاه صنعت نفت آبادان و همچنین تیم ملی ایران برای حضور در رقابت‌های جام جهانی قطر صحبت کرد.
مربی و کارشناس بسکتبال معتقد است چینی‌ها در بازی با ایران توانایی کنترل حامد حدادی را ندارند.
فولاد روزهای خوبی را در لیگ برتر طی هفته‌های گذشته دنبال نکرده اما حسین کعبی ترجیح می‌دهد در شرایط فعلی در خصوص شرایط این تیم به صحبت نپردازد.
فولاد روزهای خوبی را در لیگ برتر طی هفته‌های گذشته دنبال نکرده اما حسین کعبی ترجیح می‌دهد در شرایط فعلی در خصوص شرایط این تیم به صحبت نپردازد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی معتقد است با تجربه بازیکنان آمریکا را شکست داده‌اند.
اسکوچیچ: اخراجم کردند اما امیدوارم ایران در جام جهانی کار بزرگی کند
تجسس‌های مأموران پلیس تا ۲سال ادامه داشت تا اینکه در سال۸۶ آن‌ها به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد متهم با هویتی جعلی و به‌طور مخفیانه زندگی می‌کند. او در یک نانوایی به‌عنوان کارگر کار می‌کرد که پس از ۲سال فرار دستگیر شد و به قتل برادر همسرش اعتراف کرد؛ اما گفت قصد کشتن او را نداشته است.
مربی ایرانی حاضر در فوتبال ایتالیا هم اعتقاد دارد حضور کارلوس کی‌روش می تواند در نهایت موفقیت فوتبال ایران را به دنبال خواهد داشت.
یک کاربر عرب با انتشار تصویر شهید سلیمانی خطاب به وی نوشته: پدرم نیستی اما با رفتنت احساس کردم یتیم شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ