مربی ایرانی حاضر در فوتبال ایتالیا هم اعتقاد دارد حضور کارلوس کی‌روش می تواند در نهایت موفقیت فوتبال ایران را به دنبال خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«ملادن زگانیر» مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از مربیان جدید به تیم زیر ۲۱ سال کرواسی پیوست.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: از صمیم قلب آرزو می‌کنم دراگان اسکوچیچ بعد از زلاتکو دالیچ سرمربی کرواسی بشود.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: از صمیم قلب آرزو می‌کنم دراگان اسکوچیچ بعد از زلاتکو دالیچ سرمربی کرواسی بشود.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرمربی جدید تیم زرینسکی بوسنی و هرزگووین انتخاب شد.
بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که با هدایت کارلوس کی‌روش با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش نتوانست به مرحله حذفی برود، مهدی محمدنبی، مدیر تیم ملی و مارکار آقاجانیان، دستیار کی‌روش روز گذشته صحبت‌هایی را درباره وضعیت تیم ملی در دوره مربیگری اسکوچیچ بیان کردند که این سرمربی کروات در پستی که در اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر کرده بود، به آن‌ها پاسخ داد.
مربی کهنه کار کروات که سال ها تجربه کار در ایران را دارد با حمایت از اسکوچیچ تاکید کرد که رفتار خوبی با او نشده است.
از آبادان خبر می‌رسد که شرایط چند گزینه خارجی توسط مسئولان صنعت نفت در حال بررسی است و آن‌ها در حال حاضر با یک مربی برزیلی به شکل جدی در حال مذاکره هستند،
دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه‌ای با یک رسانه کروات به حاشیه‌های اخیر پرداخت.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از اخراج دراگان اسکوچیچ از این تیم، گفت: شرایط در تیم ایران را تا به حال تجربه نکرده بودم و از روز اول بی اعتمادی و بی احترامی وجود داشت.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران مطابق انتظار پس از چند هفته در گفتگو با یکی از رسانه‌های کروات سکوت خود را شکست.
مربی آلومینیوم اراک از تفاوت سبک کی‌روش و اسکوچیچ و مسائل فنی مربوط به تیم ملی نکاتی به زبان آورد.
یک رسانه عراقی به نقل از برخی منابع خود مدعی شد که رئیس فدراسیون فوتبال عراق، مانع از حضور اسکوچیچ در تیم ملی این کشور شده است.
احتمالا جلسه دیروز جهت اطلاع از نحوه دریافت مطالبات این مربی بوده است و مشخص خواهد کرد طی چند روز آتی او نیز به فیفا شکایت می‌کند یا راه صلح را در پیش می‌گیرد.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه کارلوس کی‌روش بهترین گزینه برای هدایت این تیم در جام جهانی قطر است، گفت: روشی که اسکوچیچ را حذف کردند نشان می‌دهد منصف نیستیم.
در حالی که اسکوچیچ بدون توجه به هجمه زیاد حواشی و اخبار پیرامون تیم ملی توجه اصلی خود را معطوف به انتخاب بازیکنان و اردوی شهریورماه کرده، بسیاری در انتظار شنیدن خبری داغ هستند.
دستیار اسکوچیچ در مرحله مقدماتی جام جهانی تیم ملی را در اردوی اتریش همراهی خواهد کرد.
مربی تیم ملی فوتبال ایران به سئوالی درباره وضعیت دراگان اسکوچیچ در این تیم بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون پاسخ نداد.
وحید هاشمیان به عنوان مربی تیم ملی در نشست مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به نامزد ریاست فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رییسه رای داد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال تاکید کرد که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر خواهد بود.
سرمربی سابق پرسپولیس با بیان اینکه یک مربی بعد از کار در ایران میتواند در بارسلونا و رئال مادرید مربیگری کند، گفت:اسکوچیچ فکر کرد علیه او کار میکنم و پاسخ تماسهایم را نداد.
ماجرای قطع انگشتان یک زن با قمه جوان افیونی!
بیش از اینکه این مربی بتواند به تیم ملی کمک کند برای کسب اولین تجربه حضور در جام جهانی به تیم ایران پیوسته و بیشتر این ما هستیم که به رزومه او کمک می کنیم.
تا هفته پیش اسکوچیچ به عنوان یک مربی گمنام در جهان ، جزو ارزان ترین مربیان جام جهانی ۲۰۲۲ تصور می‌شد، ناگهان انتشار لیستی در یک رسانه معتبر اروپایی نشان داده که اسکو حدود ۶۵۰ هزار یورو از فدراسیون فوتبال ایران می‌گیرد که برای او رقم بسیار بالایی است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ