نشریه اکیپ امروز نوشت که ادامه همکاری لیونل مسی و پی اس جی دیگر نزدیک به غیرممکن شده است و او از پاریس خواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک جریان ضد علم در همه عرصه‌ها شکل گرفته است که می‌خواهد از طریق جایگزین کردن شبه علم به جای علم، هدف خود را که نابودی کشور است پیش ببرد و این کار را از طریق رواج شبه علم در پزشکی آغاز کرده است. ناآگاهی و خرافه‌پرستی و جهل، سمومی است که نیاز به واردات ندارد و صد درصد تولید داخل است و برای درمان بیماری‌های مردم تجویز می‌کنند ولی ثمره آن را نه در سلامت که در سیاست می‌چینند.
نماینده مردم چابهار درباره هدف دولت از گرفتن جریمه‌های نقدی در لایحه حجاب و عفاف گفت: جریمه‌هایی که در این لایحه در نظر گرفته شده است این شائبه را ایجاد می‌کند که دولت می‌خواهد کسری بودجه خودش را جبران کند. وضعیت کنونی زیبنده نظام اسلامی نیست، این روش‌ها نه تنها منجر به حل مسئله نمی‌شود بلکه چالش‌های دیگری را هم ایجاد خواهد کرد.
طبق ادعای کوریره دلو اسپورت، میلان دیگر تمایلی برای جذب مهدی طارمی ندارد و احتمالا مهاجم فیورنتینا را برای تقویت خط حمله خود جذب خواهد کرد.
روزنامه کیهان نوشت: با همه هجمه‌ها و دشمنی‌های سنگین دشمنان حقیر علیه روحانیت، ارتباط و علاقه بین مردم و روحانیت نه تنها کم نشده بلکه مستحکم‌تر و قوی‌تر از گذشته برقرار است و علی‌رغم همه این توطئه‌ها، دشمنان راه به جایی نخواهند برد که این‌ها مصداق این بیت شعر هستند که «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست، عرض خود میبری و زحمت ما می‌داری».
رضایی بنا دارد تا از دولت جدا شود، اما نه برای کناره‌گیری از سیاست بلکه گویا می‌خواهد در انتخابات مجلس نامزد شود و بخت خود را این‌بار در بهارستان امتحان کند.
تقابل کنونی در ترکیه نه بین شخصیت ها، بلکه تقابل میان گفتمان هاست و رای دهنده ترک باید موضع خود را تعیین کند. شکی نیست که او با انتخاب های خود سیاست کشورش را ترسیم خواهد کرد.
روسیه و ایران نه تنها فریاد می‌زنند که هیچ سندی را امضا نکنید، بلکه حمایت خود را نیز اعلام می‌کنند. ایران از بخشی از مرز خود (با ارمنستان) محافظت می‌کند و برای مشروعیت بخشیدن به این امر می‌خواهد، فرصت‌های بیشتری را به دست آورد.
کنعانی: شخصی که نام بردید نه خودش و نه اصل سفرش و نه جایی که می‌خواهد سفر کند ارزشی ندارد که از این تریبون درباره آن اعلام موضع کنم.
مهدی قایدی می‌توانست پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد که خودش برای استقلال گرفته بود اما ترجیح داد این لحظه را به سیدحسین حسینی هدیه دهد.
صحبت که می‌رسد به روز حادثه صدایش کمی لرزان می‌شود: «روز قبل از پیدا شدن جسد خواهرم بود که شوهرش با داماد دیگر خانواده‌مان تماس گرفته و گفته بود از خانه بیرون آمده و در گردنه لواسان است. بعد گفته بود دیگر این زندگی فایده‌ای ندارد و می‌خواهد خودکشی کند. دامادمان سعی کرده بود او را آرام کند و می‌خواست با او حرف بزند. گفته بود گوشی را به مهین تاج بده. اما همان موقع تلفن را قطع کرده و دیگر نه خودش پاسخ تلفن ما را داد و نه خواهرم.»
با دشنام، خط و نشان کشیدن و بگیر و ببند مسأله نه تنها حل نمی شود، بلکه کلاف پیچ اندر پیچ می شود. جامعه ای با فرهنگ ایران که صدها هزار شهید برای حاکمیت اسلام و دفاع از استقلال و صیانت از هویت خود داده است نباید شاهد « فرهنگ برهنگی» باشد. این زیبنده جامعه ما نیست و ایمان دارم زنان و دختران عفیف و پاکدامن ایرانی خودشان پیشگام برای اصلاح وضع کنونی خواهند شد، اگر تندروی ها مانع نشود.
کیهان خطاب به پزشکیان نوشت: مع‌الوصف و الأسف ایشان از جمله افرادی است که با کلی‌گویی و مغالطه همواره به متهم کردن نظام و سیاست‌های کلی آن می‌پردازند و متاسفانه نه دلیل معقول برای ادعا‌های خود اقامه می‌کنند و نه کسی از ایشان مدرک و سند می‌خواهد. در قضایای اخیر هم از آتش بیاران معرکه بودند که بدون اطلاع از واقعیت واقعه به کرات به تکرار ادعا‌های بدون دلیل خود پرداختند.
ریکاردو ساپینتو با انگیزه زیاد در تمرینات حضور دارد و کار خود را جلو می‌برد.
حجت الاسلام ملک زاده گفت: نه تنها مسؤولین بلکه خود مردم نیز باید از اشرافی گری برحذر باشند. هر چند اسلام طرفدار رفاه در زندگی است اما این نعمت را برای همه جامعه می‌خواهد نه تنها بخشی از آن.
مصباحی مقدم گفت: هیات عالی نظارت می خواهد از کمیسیون های مجمع تشخیص برای تقویت کار خود کمک بگیرد و آنچه که نهایتا اهمیت پیدا می کند اظهار نظر عالی نظارت است نه اظهار نظر کمیسیون های مجمع تشخیص مصلحت نظام.
حجت الاسلام ملک زاده گفت: نه تنها مسؤولین بلکه خود مردم نیز باید از اشرافی گری برحذر باشند. هر چند اسلام طرفدار رفاه در زندگی است اما این نعمت را برای همه جامعه می‌خواهد نه تنها بخشی از آن.
تیم‌هایی که نه بلیت فروشی تماشاچی دارند و نه تبليغات دور زمین، پولی به آنها می‌دهد و نه حق پخش می‌گیرند، چگونه می خواهند مخارج جاری خود را تامین کرده و دستمزد بازیکنان و مربیان خارجی را بدهند؟
تیم‌هایی که نه بلیت فروشی تماشاچی دارند، و نه تبليغات دور زمین پولی به آنها می‌دهد و نه حق پخش می‌گیرند، چگونه می خواهند مخارج جاری خود را تامین کرده و دستمزد بازیکنان و مربیان خارجی را بدهند.
شرق نوشت: نه تنها خزعلی تصمیمی برای ترک مسند خود ندارد که مصرانه می‌خواهد از زندگی خارج از کشور فرزندش دفاع کند البته اینکه رئیس‌جمهور چرا برای اجرای دستور صریح خود مصر نیست هم جای سؤال دارد!
هافبک دفاعی هوادار از موضوعات مختلف پیرامون این تیم صحبت می کند و در ادامه به اینکه باید بیشتر خودش را کنترل کند اشاره می کند.
در فوتبال مدرن مربیان بزرگ یا خودشان اصول روان‌شناسی را بلد هستند و از آن بهره می‌برند یا یک روان‌شناس مجرب در کنارشان هست. کارلوس از این قاعده مستثنا نیست و به‌خوبی تیم و اطراف تیم را کنترل می‌کند. حضور در جام جهانی برای او مهم است؛ اما نه حضوری که اعتبار چندین‌ساله خودش را خدشه‌دار کند. او حضوری آبرومند می‌خواهد
سانه با گل زیبایی که مقابل بارسا به ثمر رساند نشان داد که می خواهد امسال فصلی متفاوت را رقم بزند.
شعارهای انقلاب به‌ نفع کشور است، بر خلاف کسانی که می خواهند وانمود کنند که آقا انقلاب دردسرِ برای کشور است، نه برعکس انقلاب و شعارهای انقلابی و آرمان های انقلابی ـ که البته هنوز به آرمان ها نرسیدیم ـ توجه به این آرمانها و رفتن به سمت این آرمان ها، دوای درمان دردهای کشور است؛ دردسر نیست، رفع دردسر است.
بسیاری از فرصت خوشی در این ایام بی‌بهره می‌مانند، نه به واسطه آنکه توان و تمکن بهره از این موقعیت‌ها را ندارند، بلکه توان آن را ندارند از آنچه کسب کرده‌اند در راه لذت و شادی خود و دیگران بهره ببرند و این روزها را به خاطره‌هایی ماندگار به همراه لبخندی پابرجا بدل نمایند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ