درد زیر شکم بسته به ناحیه درد، ممکن است یک مشکل زنانه، مشکل روده یا مثانه باشد. در برخی از موارد درد زیر شکم در ناحیه چپ و راست بوده و زیاد نیست، در همچین مواردی درد طبیعی بوده و نشانه تخمک گذاری در زنان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آگاه بودن نسبت به دلایل احتمالی و ویژگی‌های درد در دست چپ می‌تواند کمکتان کند بفهمید بدن شما به چیزی در حال واکنش نشان‌دادن است و تصمیم بگیرید لازم است به پزشک مراجعه کنید یا نه.
افراد با رویکرد‌های مختلفی مخالف کشتن حیوانات هستند. برخی استدلال‌های اخلاقی مطرح می‌کنند. برخی حقوق حیوانات را برابر با حقوق انسان‌ها می‌دانند و می‌گویند کشتن حیوانات عملی مجرمانه است. برخی دیگر هر نوع کشتاری را بی‌رحمی تلقی می‌کنند و برایشان فرقی ندارد که حیوان در هنگام مرگ درد بکشد یا نه.
وویژیک شزنی، دروازه بان یوونتوس، فاش کرد که بعد از احساس درد از ناحیه قفسه سینه در بازی با اسپورتینگ فکر می‌کرد که در حال مرگ است!
محققان یک جهش ژنتیکی نادر در یک زن انگلیسی کشف کرده اند که سبب شده این زن زندگی بدون دردی داشته باشد و احساس اضطراب یا ترس نکند.
می‌توانید بسیاری از علل درد بازو را با چند درمان ساده مدیریت کنید. با این حال، علائمی وجود دارد که نشان می‌دهد در صورت درد بازو باید فوراً به دنبال مراقبت‌های پزشکی اورژانسی باشید.
وویژیک شزنی، دروازه بان یوونتوس، در دقایق پایانی نیمه اول بازی با اسپورتینگ به دلیل درد در ناحیه قفسه سینه تعویض شد.
نوشیدنی‌های سرد یا نوعی از بستنی‌های یخی ساده می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای گلو درد باشند. چرا که این نوشیدنی‌ها یا یخ‌ها می‌توانند بر بافت‌های ملتهب موثر باشد و همینطور بر روی پایانه‌های عصبی حس درد اثر مهاری داشته باشد. در واقع سرما، دمای پایانه‌های عصبی را کاهش می‌دهد و در این شرایط ارسال پیام حس درد از پایانه‌های عصبی کاهش می‌یابد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد نوشیدنی‌های سرد را هنگام گلو درد ترجیح میدهند.
علائم اولیه بیماری کبدی عبارتند از: شکم درد، عدم احساس گرسنگی، خستگی یا کمبود انرژی و اسهال. اما بعضی مواقع علائم دیگری در بدن ظاهر می‌شوند که شاید ندانید دلیل آن‌ها مشکلات کبدی است. با مشاهده هر کدام از علائم زیر باید برای بررسی عملکرد کبد به پزشک مراجعه کنید.
معده درد در کودکان می‌تواند به دلایل مختلفی مانند خوردن بیش از حد، نیاز به دستشویی رفتن اضطراب یا نگرانی در مورد یک رویداد اتفاق ایجاد شود. با این حال، اگر کودک شما مکررا از درد معده شکایت می‌کند، دانستن بهترین راه‌های کمکی و زمان تماس با پزشک می‌تواند دشوار باشد.
شاید به دلیل مدل نامناسب خوابیدنتان، تنش یا استرس، ساعت‌های طولانی قوز کردن، استفاده از بالش زیادی نرم یا وضعیت بد بدن گردن درد بگیرید.
گوش‌ها ما یکی از حساس‌ترین اعضای بدن هستند و ممکن است به دلایل زیادی مانند صدا‌های بلند و سفر با هواپیما درد بگیرند و برخی از پزشکان استفاده از قطره گوش را برای کاهش درد توصیه کنند. با این حال، پیاز پخته نیز می‌تواند کمک کند. یک پیاز را در آب بپزید تا نرم شود سپس آن را روی یک پارچه و گوش خود قرار دهید تا گوش درد بهبود یابد.
برای بسیاری از افراد، بیماری کبد چرب هیچ علامتی ایجاد نمی کند. آنها حتی ممکن است از داشتن آن آگاه نباشند. اما برای برخی دیگر، می تواند باعث ضعف، خستگی و درد شکم شود و کیفیت زندگی را کاهش دهد که متاسفانه هیچ درمانی برای آن وجود ندارد.
بچه‌های گروه سنی ۸ تا ۱۲ سال اغلب شب‌ها از درد پشت ساق پا یا زانو رنج می‌برند. این درد به دلیل سن آن‌ها به عنوان درد در حال رشد شناخته می‌شود. دانستن اینکه علت این درد چیست و چگونه آن را باید درمان کرد مطمئناً به شما در مقابله با هر دردی که فرزندتان تجربه می‌کند کمک می‌کند.
وزنه‌بردار ملی‌پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم تیم ملی‌حفاری می ‌گوید در حالی در هفته دوم برای تیمش وزنه زد که به دلیل درد کلیه، یکی دو روز در بیمارستان بستری بود.
اغلب انسان‌ها گلو درد را تجربه کرده اند. گلو درد میتواند دلایل مختلفی داشته باشد، شما میتوانید با رعایت یک سری نکات تغذیه‌ای گلو درد خود را درمان کنید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: وزیر صمت: خبری از قیمت های عجیب و غریب نیست/ فارس: کاهش ۹۰۰ تومانی قیمت ارز آزاد در چند ساعت /معاون رئیس جمهور: افزایش حقوق کارمندان پلکانی است! /«روضه» مداح معروف به دلیل «مشکل امنیتی» تعطیل شد ... را می‌خوانید.
الخاندرو کاماچو، مدیر برنامه‌های لائوتارو مارتینز، مهاجم تیم ملی آرژانتین، ادعا کرد که این بازیکن در رقابت‌های جام جهانی با درد در قوزک پا برای آلبی سلسته به میدان رفته است.
عضو تیم ملی وزنه برداری ایران دلیل انصرافش از حضور در مسابقات جهانی کلمبیا را اعلام کرد.
دیبالا بعد از زدن ضربه پنالتی به دلیل گرفتگی عضله، درخواست تعویض کرد و اینک به نظر می رسد که جام جهانی یک ستاره دیگر خود را هم از دست داد.
عدم حضور سردار آزمون در دیدار شب گذشته مقابل پورتو یکی از ابهامات بزرگ اهالی فوتبال به شمار می‌رفت.
عدم حضور سردار آزمون در دیدار شب گذشته مقابل پورتو یکی از ابهامات بزرگ اهالی فوتبال به شمار می‌رفت.
استاد پزشکی در دانشکده پزشکی دیوید گفن در دانشگاه کالیفرنیا و رئیس آکادمی پزشکی خواب آمریکا می‌گوید: شرایط زیادی وجود دارد که باعث خستگی می‌شود، اما لزوماً باعث نمی‌شود که افراد احساس کنند آماده به خواب رفتن هستند. این‌ها می‌تواند شامل شرایط درد مزمن، شرایط متابولیک یا تیروئید، کم خونی و بیماری انسدادی مزمن ریه باشد. مارتین می‌گوید: «اولین قدم مهم دریافت مشاوره با پزشک است».
حمزه علی‌نیا، متخصص روماتولوژی گفت: برای کاهش درد رماتیسم مفصلی اولین هدف کاستن از شدت التهاب است، التهاب ممکن است دردی تیز و کوتاه‌مدت یا دردی بلندمدت و گنگ ایجاد کند، دلیل دیگر برای بروز درد مزمن در مبتلایان به رماتیسم مفصلی فرسایش شدید مفاصل است که طی زمان ایجاد می‌شود.
در شرایطی که پیش از این حامد پاکدل به دلیل مصدومیت جدال هفته ابتدایی مقابل ذوب آهن را از دست داد، عبدی نیز به دلیل احساس درد در اواخر تمرین روز گذشته از جمع دیگر بازیکنان کنار رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ