رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: تاکنون تعداد ۲۷۹ پرونده برای ۳۲۵ نفر در دادسرا‌های استان تشکیل و از این تعداد ۱۳۷ پرونده، به عبارتی ۴۷ درصد از کل پرونده‌ها تعیین تکلیف شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: سارق مسلحی که دارای سوابق متعدد کیفری بود و از بانوان شهرستان دزفول با سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرق می‌نمود به اتهام محاربه و افساد فی الارض صبح امروز اعدام شد.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: پس از سفر استانی رئیس قوه قضائیه و ابلاغ مصوبات سفر، انتقال زندانیان از ندامتگاه رجایی شهر کرج از روز سه شنبه ۱۰ مردادماه آغاز و تا پایان هفته گذشته نیز کلیه زندانیان منتقل شدند و به این ترتیب ندامتگاه رجائی شهر کرج به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد.
رئیس کل دادگستری استان البرز دلایل تعطیلی زندان رجایی شهر کرج را تشریح کرد.
رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: برای متهم مذکور پرونده قضایی تشکیل شده و وی جهت طی تحقیقات تکمیلی با صدور قرار متناسب به زندان معرفی شده است.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: افرادی که در مؤسسه زیبایی غیرمجاز به تعدادی از بانوان تجاوز کرده بودند، صبح امروز در زندان بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: بازدید ۷۳ مقام قضایی از زندان های سراسر استان منجر به برخورداری ۸۴۰ زندانی از تأسیسات قانونی شده است.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در حال حاضر مجوز اشتغال به کار هزار و ۵۰۰ نفر از زندانیان صادر شده و این اشخاص تحت نظارت زندان و قضات مربوطه در حال اشتغال هستند.
زنجان- رئیس‌کل دادگستری زنجان با اشاره به عفو ۷۰۰ نفر از متهمان اغتشاشات سال گذشته در این استان گفت: ۵۸ درصد پرونده ها در زنجان منجر به صلح و سازش شده است.
تبریز- رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه چالش مهم موضوع زندان در استان، مکان زندان است، گفت: وجود زندان در وسط شهر از مشکلات بزرگ ما است.
دماوند- رئیس کل دادگستری استان تهران تعداد محکومان مالی در این استان را هزار و ۱۷۷ نفر دانست و گفت: ۱۲۲ مورد از این آمار مربوط به مهریه است، باید زمینه آزادی زندانیان این حوزه فراهم شود.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از اجرای حکم اعدام قاتل شهید قاسمی شیری در زندان بندرعباس خبر داد.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان ضمن بازدید از زندان مرکزی اهواز، دستورات لازم برای تسریع در فرایند بررسی پرونده زندانیان مشمول عفو رهبری را صادر کرد.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت:در زمان انتقال متهم محمد حسینی به زندان معاینات لازم انجام شده و هیچ اثری از ضرب و شتم مشاهده نشده و خود ایشان نیز تاکنون ادعایی در این خصوص مطرح نکرده است.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت:در زمان انتقال متهم محمد حسینی به زندان معاینات لازم انجام شده و هیچ اثری از ضرب و شتم مشاهده نشده و خود ایشان نیز تاکنون ادعایی در این خصوص مطرح نکرده است.
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در پی وقوع درگیری میان تعدادی از زندانیان یک بند در زندان قائمشهر، جو این بند برای ساعتی متشنج شد که در نهایت با ورودِ فوری نیروهای حفاظت زندان خاتم یافت.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: درگیری محدود بین زندانیان بند مواد مخدر زندان مرکزی کرج با ورود فوری حفاظت زندان خاتمه یافت و امنیت زندان برقرار است و همه زندانیان در سلامت به سر می‌برند .
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت:بعداز ظهر امروز بین زندانیان بند مواد مخدر زندان درگیری محدودی رخ داد که در جریان این درگیری تعدادی از زندانیان چند پتو را در بخش هواخوری زندان آتش زدند.
رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه روز گذشته پزشک متخصص داخلی جهت معاینه لیلا حسین‌زاده به زندان اعزام شد، گفت: در اظهار نظر پزشک اعزامی صراحتاً عنوان شده است که «وی در حال حاضر مشکل حاد گوارشی ندارد».
در ادامه بررسی وضعیت بازداشت شدگان، حجت السلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور به همراه القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران، صالحی دادستان تهران و سید حشمت الله حیات الغیب، مدیر کل زندان‌های استان تهران پیش از ظهر امروز به مدت دو ساعت از زندان فشافویه بازدید و در جریان پرونده دستگیرشدگان اعتراضات اخیر قرار گرفت.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با بیان اینکه خبر خودکشی زندانی از اساس کذب است، گفت: قرار بازداشت وی به وثیقه تبدیل شده است و در صورت معرفی وثیقه امکان آزادی وی فراهم خواهد بود.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی، ادعاهای برخی از رسانه‌های معاند مبنی بر خودکشی یک زندانی زن در زندان ارومیه را تکذیب کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص آخرین وضعیت پرونده فائزه هاشمی گفت: پرونده هاشمی تحت رسیدگی قرار دارد. این فرد دو پرونده یکی در اجرای احکام و دیگری در حال رسیدگی دارد.
رئیس کل دادگستری استان تهران در گفتگوی تفصیلی با مهر از تشدید مجازات عاملین ترس و وحشت در جامعه، رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی و حساب های مشکوک به پولشویی خبرداد.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار در این صرافی کاهش یافت، آخرین سیگنال‌ها برای بورس فردا یکشنبه، زمان پرداخت سود نقدی شرکت‌های زیادی بر روی کدال نشست،  بازار بیش از این قصد اصلاح ندارد + فیلم، تحلیل شبندر امروز ۲۱ خرداد ۱۴۰۱، سهامداران دو نماد بانکی بخوانند، تحلیل فملی امروز ۲۱ خرداد ۱۴۰۱، نقشه بورس امروز چگونه بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ