والمارت، تارگت، کروگر، میسیز، سی وی اس و چند خرده فروش بزرگ دیگر در آمریکا تصمیم گرفته اند با همکاری شرکت های فناوری سیستم های نظارتی هوش مصنوعی پیشرفته برای مقابله با دزدی را توسعه دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک ابزار تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی به تازگی پیش بینی کرده است که در صورت وقوع زلزله 7.9 ریشتری در تهران چه بلایی بر سر برج 435 متری میلاد خواهد آمد.
اخیرا یک ابزار تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی وضعیت کشور‌های قدرتمند در جنگ جهانی سوم را به تصویر کشیده است.
گوگل در حال کار بر روی یک ابزار هوش مصنوعی با نام “Genesis” است که می‌تواند جزئیات رویداد‌های کنونی و سایر اطلاعات را دریافت کرده و متن خبری تولید کند.
یک ابزار تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی به تازگی تصاویری از سلفی آخرین انسان های روی زمین را به نمایش گذاشته است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.
از یک ابزار مشهور تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی درخواست کردیم تا وضعیت تهران پس از زلزله ۷ ریشتری را ترسیم کند. در نهایت ۴ تصویر هولناک و تکان دهنده ارائه شد که در ادامه می‌بینید.
متا امروز از مدل هوش مصنوعی جدیدی به نام CM۳Leon (یا همان Chameleon یا «آفتاب‌پرست») رونمایی کرده و می‌گوید این سیستم می‌تواند در تبدیل متن به تصویر بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد. این مدل همچنین یکی از اولین مدل‌هایی است که می‌تواند برای تصاویر توضیح یا کپشن بنویسد.
با پیشرفت هوش مصنوعی و فراگیرشدن آن میان افراد جامعه و توسعه کاربرد آن، استفاده‌های مختلفی از این ابزار می‌شود و کاربران برای رفع نیاز‌های بسیاری از این ابزار استفاده می‌کنند.
فایرفلای ابزار جدیدی است که به لطف پیشرفت‌های اخیر هوش مصنوعی به فتوشاپ اضافه شده است و می‌تواند با دریافت توضیحات کاربر تصاویر را ویرایش کند و تغییر دهد.
طبق گزارشی جدید، سامسونگ می‌خواهد با همکاری Naver، یک پلتفرم هوش مصنوعی مولد مشابه ChatGPT بسازد. البته این ابزار برخلاف محصول OpenAI، به‌طور عمومی عرضه نخواهد شد و تنها کارکنان سامسونگ به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.
توسعه ابزار هوش مصنوعی جدید طی ماه‌های اخیر، سبب تشدید نگرانی‌ها در مورد تهدیدات بالقوه این فناوری نوظهور در میان قانون‌گذاران سراسر جهان شده است.
بدون تردید نمی‌توانیم فهرستی از بهترین چت‌بات‌های هوش مصنوعی بدون چت‌بات ChatGPT داشته باشیم. این چت‌بات پس از معرفی‌شدن در اکتبر ۲۰۲۲، هسته اصلی دنیای فناوری را شوکه کرد. این ابزار AI از بیشتر ویژگی‌هایی که یک چت‌بات خوب باید داشته باشد، برخوردار است.
علی‌بابا امروز رسماً از هوش مصنوعی جدیدی به نام Tongyi Qianwen پرده برداشت که برای رقابت با ChatGPT آمده است.
به تازگی یک ابزار ماشین یادگیری ابداع شده که در جستجوی نشانه های حیات روی مریخ و دیگر سیارات بیگانه به محققان کمک می کند.
شرکت مایکروسافت دیروز از آخرین برنامه‌های خود برای ارائه خدمات هوش مصنوعی به کاربران بیشتری خبر داد و نرم‌افزار آفیس پرکاربرد خود را به ابزار هوش مصنوعی مجهز کرد.
پیشرفت‌ها در هوش مصنوعی یک لایه جدید وحشتناک را افزوده و به کلاهبرداران اجازه می‌دهد صدا را تنها با یک نمونه صوتی از چند جمله تکرار کنند. با استفاده از هوش مصنوعی مجموعه‌ای از ابزار‌های آنلاین ارزان قیمت می‌توانند یک فایل صوتی را به کپی یک صدا ترجمه کنند و به کلاهبرداران اجازه می‌دهند تا هر چیزی را که تایپ می‌کنند به صورت گفتار پخش شود.
چت جی پی تی احتمالا برخی از نقش‌ها را در حین ایجاد مشاغل جدید حذف می‌کند. این اتفاق از قبل آغاز شده است: شرکت‌ها کارکنانی را برای آزمایش و فروش موثرترین پرسش‌های چت بات استخدام می‌کنند. فناوری صرفا بهتر خواهد شد. هوش مصنوعی برای یادگیری طراحی شده و شرکت‌ها میلیارد‌ها دلار برای توسعه نسخه‌های قدرتمندتر این ابزار سرمایه گذاری می‌کنند.
هوش مصنوعی با استفاده از یک هدست زیست‌حسگر پیشرفته توانایی آنالیز داده‌های امواج مغزی را داشته و آن‌ها را از قشر بینایی مغز فرد به سگ رباتی منتقل می‌کند.
این هوش مصنوعی با استفاده از فناوری GPT-۳، نوشته‌هایی را می‌سازد که برای پخش زنده مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوشته‌ها با کمک صدا‌های هوش مصنوعی به حالت صوتی درمی‌آید.
مایکروسافت در ابتدا به سرعت ابزار چت هوش مصنوعی بینگ را محدود کرد تا از تنظیم پاسخ‌های نامناسب توسط آن جلوگیری کند، اما پس از چند روز تصمیم خود را تغییر داد.
دانشگاه هنگ کنگ روز جمعه دستور ممنوعیت موقت استفاده از ChatGPT یا هر ابزار دیگر مبتنی بر هوش مصنوعی را برای دوره‌های درسی، کلاس‌ها و ارزیابی‌ها صادر کرد.
برخی متخصصان و کارشناسان بر این باور هستند که ابزار گپ هوش مصنوعی که این روزها برای جستجو و انجام بسیاری از امور حرفه‌ای متداول شده اند، هرگز نمی‌توانند جایگزین ارتباطات انسانی شوند.
مدیرعامل گوگل از هوش مصنوعی جدیدی به نام Bard رونمایی کرده که البته هنوز اخبار جدیدی از کارایی آن منتشر نشده، اما از صحبت‌های «سوندار پیچای» مدیرعامل گوگل می‌توان تحلیل‌هایی در این باره داشت. به گفته پیچای، Bard یک سرویس هوش مصنوعی آزمایشی مکالمه‌محور است که می‌تواند به سؤالات کاربران پاسخ دهد و در گفتگو‌ها شرکت کند. این ابزار امروز در اختیار شمار محدودی از کاربران مورد اعتماد گوگل برای آزمایش قرار می‌گیرد و در هفته‌های آینده به‌طور عمومی منتشر می‌شود.
زیرمجموعه آلفابت یک ابزار هوش مصنوعی ساخته که می تواند در فیلمنامه نویسی و شخصیت سازی و توصیف صحنه ها کارآمد باشد.
گروهی از محققان در هند مشغول توسعه یک ابزار مبتنی بر ماشین یادگیری هستند که به پزشکان کمک می کند بیماری های استوایی مختلف از جمله تب دانگ و مالاریا را از یکدیگر تمایز دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ