وبگاه «آرتی» روسیه نگاهی به مهم‌ترین محورهای مواضع پوتین در پی تهاجم صبح امروز پهپادهای رزمی کی‌یف به پایتخت روسیه پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور روسیه در نشست دیروز با هیئت آفریقایی که با هدف میانجی‌گری مذاکرات صلح بین مسکو و کی‌یف راهی روسیه و اوکراین شده است، از توافقی پرده برداشت که کی‌یف به آن پایبند نماند!
رییس جمهور روسیه امروز تأیید کرد: مقر اطلاعات نظامی اوکراین را هدف قرار دادیم.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که رئیس‌جمهور این کشور آماده گفتگو با مقامات دیگر کشورها است.
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو می‌گوید که ارتش اوکراین پس از عملیات نظامی مسکو در این کشور، قدرتمندتر شده و اهداف اولیه رئیس جمهور روسیه برآورده نشده است.
با اعلام اینکه رئیس‌جمهور روسیه بار دیگر هدف حمله پهپادهای انتحاری قرار گرفته، مسکو و کی‌یف همدیگر را متهم می‌کنند و گمانه‌زنی‌ها درباره انگیزه‌های وقوع این رویداد هم افزایش یافته است.
دفتر ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین با دو پهپاد انتحاری قصد داشت محل اقامت ریاست‌جمهوری این کشور را هدف قرار دهد.
قانون جدید شهروندی روسیه، با هدف تقویت ارتش این کشور در نبرد با اوکراین، به امضا رئیس‌جمهور این کشور رسید.
اس ۵۰۰ باید به توانایی مقابله با پیشرفته‌ترین جنگنده‌های پنهان‌کار نسل پنجم و هدف قرار دادن ماهواره‌های در مدار مجهز می‌شد.
پریگوژین ادعا می‌کند که روسیه "تکه بزرگ" از خاک اوکراین را تصرف کرده و اکنون هدف استراتژیک نیروهای این کشور که متحمل خسارات سنگینی شده‌اند دفاع از دستاوردهای موجود است.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که تلاش های غرب برای آسیب زدن به این کشور نتوانسته به هدف خود برسد.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد هر چند این کشور هدف تحریم های گسترده غرب قرار گرفته است، اما صادرات نفت آن روند افزایشی داشته است.
وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به تهدیدات مسئولان آمریکایی درباره هدف قرار دادن سر کرملین آنرا به منزله تهدید به ترور پوتین دانست.
زیرکن موشک مدرنی است که با سرعتی ۹ برابر سرعت صوت به سمت هدف حرکت می‌کند و با برد ۱۰۰۰ کیلومتری می‌تواند به سلاحی مرگبار برای کشتی‌های نظامی روسیه تبدیل شود.
پوتین گفت: «هدف ما چرخاندن چرخ درگیری نظامی نیست، بلکه برعکس، پایان دادن به این جنگ است. ما برای پایان دادن به این موضوع تلاش خواهیم کرد و البته هر چه زودتر بهتر باشد.»
رئیس جمهور روسیه گفت: هدف ما دامن زدن به جنگ نیست، بلکه پایان دادن به آن است، این چیزی است که ما به دنبال آن هستیم و تلاش خواهیم کرد انجام دهیم.
اگر هدف از تعیین سقف قیمت قطع سرمایه‌هایی بوده که روسیه برای راه اندازی ماشین جنگی‌اش از آن استفاده می‌کند محاسبه اشتباهی در مورد قیمت صورت گرفته است. قفل کردن قیمت فعلی نفت روسیه فشار زیادی بر کرملین وارد نخواهد کرد. حتی اگر با موفقیت اجرا شود ممکن است تاثیر مادی بر توانایی روسیه برای راه اندازی جنگ نداشته باشد.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید دلیل بحران انرژی اروپا، سیاست‌های غرب بوده و حملات تروریستی به نورد استریم، با هدف قطع دسترسی اروپا به منابع ارزان انرژی انجام شده است.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که غرب آماده است تا هر کشوری را هدف گرفته، بحران ایجاد کرده و به کودتا و قتل عام تشویق کند.
«سرگئی مارکوف» مشاور سابق رئیس جمهور روسیه با تهدید انگلیس به حمله اتمی گفت: شهرهای شما هدف قرار خواهند گرفت.
«سرگئی مارکوف» مشاور سابق رئیس جمهور روسیه با تهدید انگلیس به حمله اتمی گفت: شهرهای شما هدف قرار خواهند گرفت.
ولادیمیر پوتین گفت که صحبت‌هایش در مورد سیاست‌های خصمانه نخبگان غربی است که تلاش دارند تا سلطه خودشان را حفظ کنند. پوتین گفت: هدف غرب نابودی روسیه است، آن‌ها علنا می‌گویند که فروپاشی شوروی را مدیریت کردند و اکنون وقت روسیه رسیده است.
شکست‌های نظامی اخیر روسیه در اوکراین باعث شده تا شی در رابطه با پوتین دست برتر را پیدا کند زیرا پوتین می‌تواند از همتای چینی خود برای کمک به مقابله با تحریم‌ها کمک اقتصادی بیش‌تری بخواهد اما این تاثیری بر همکاری کلی بین دو کشور نخواهد داشت. دو کشور کماکان به منافع استراتژیک خود در مقابله با غرب ادامه خواهند داد.
در حال حاضر، حکومت زلنسکی ۱۰۰ درصد استان لوهانسک، ۹۵ درصد استان زاپوریژیا، ۸۵ درصد استان خرسون، ۳۵ درصد استان خارکیف و بیش از نیمی از استان دونتسک را از دست داده است.
یک روزنامه ترکیه ای از احتمال گفتگوی تلفنی رؤسای جمهور ترکیه و سوریه به پیشنهاد همتای روس آنها با هدف حل مشکلات مربوط به تروریسم خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ