عملکرد ایده‌آل مرادمند در بازی‌های اخیر استقلال شانس این بازیکن برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی برابر شاگردان ویسی را بالا برده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصدومیت دیشب رونالد آرائوخو بار دیگر ثابت کرد که پست اصلی او دفاع راست نیست و بهتر است ژاوی از او در قلب دفاع استفاده کند.
با اضافه شدن هادی محمدی حالا کادر فنی سپاهان 5 بازیکن در پست مدافع مرکزی در اختیار دارد.
شجاع خلیل‌زاده بعد از چند روز حضور در قطر برای پیگیری مصدومیت، امروز راهی استانبول شد.
امیر قلعه‌نویی تصمیم به دعوت از مدافع پرسپولیس و دو سرخابی سابق برای خط دفاعی گرفت.
تیم استقلال امروز با زوج محمد حسین مرادمند و رافائل سیلوا در قلب خط دفاعی بازی در برابر پرسپولیس را آغاز می کند.
نکته جالب اینکه در این بخش، یحیی، کریم باقری و سیدجلال، سه عضو کادرفنی پرسپولیس نیز به جمع بازیکنان ملحق شدند و با آنها بازی کردند تا از نزدیک عملکردشان را زیر نظر بگیرند.
تمرین امروز پرسپولیس با حضور مربیان این تیم در بخش راندو همراه بود.
لوکاس واسکز شاید تا دیشب محبوبیت خاصی بین هواداران رئال نداشت اما او از شب گذشته و به خاطر دفاع قاطعانه از وینیسیوس مقابل دسته ای از هواداران نژادپرست والنسیا، تحسین همه را باعث شد.
لوکاس واسکز شاید تا دیشب محبوبیت خاصی بین هواداران رئال نداشت اما او از شب گذشته و به خاطر دفاع قاطعانه از وینیسیوس مقابل هواداران نژادپرست والنسیا، تحسین همه را باعث شده است.
به نظر می رسد، محمد حسین مرادمند در مصاف استقلال – نساجی هم یکی از مردان اصلی ریکاردو ساپینتو در قلب خط دفاعی باشد.
در این درگیری هردو شرور مسلح به سلاح سرد بوده اند و وی را از ناحیه قفسه سینه، قلب و پشت سر مضروب می‌نمایند. لازم به ذکر است هردو ضارب دارای سوابق شرارت و فساد اخلاقی بوده به طوریکه در سوابق یکی از ایشان دستگیری به جرم قتل نیز وجود دارد. ضاربان بلافاصله پس از واقعه توسط نیرو‌های انتظامی دستگیر و بازداشت شده اند.
بعد از مزاحمت اراذل و اوباش برای دو دختر سبزواری، مردی برای کمک به دو دختر وارد صحنه شد،اما اراذل و اوباش با چاقو به قفسۀ سینه، قلب و سر این فرد زدند و او بر اثر جراحات جانش را از دست داد.
طرفداران‌اش همانند خود او ظاهری مشابه با غربی‌ها دارند. اتفاقا آن‌ها هم همچون ولیعهد محبوب‌شان، کراوات بسته و خود را مدافع دموکراسی معرفی می‌کنند اما بعد از هر سخنرانی تا می‌توانند بلند بلند شعار سر می‌دهند: «جاوید شاه». آقایان مدعی دموکرات‌منشی، با سر دادن شعار «کینگ رضا پهلوی»، او را تقدیس می‌کنند. با چشمان پر از شوق، گاهی هم برای دست‌بوسی «رضا» خم می‌شوند. خلاصه آن‌ها دموکراسی خواهانی هستند که در قلب آمریکا و اروپا از یک دیکتاتور بالقوه دفاع می‌کنند. آن‌ها می‌خواهند با توسل به یک دیکتاتور، دموکراسی غربی را به ایران بکشانند
می‌توان گفت که تعویض محمد دانشگر، یکی از عوامل ضعف خط دفاعی سپاهان برابر پرسپولیس بود.
صعودتیم فولاد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نگرانی‌هایی برای کادر فنی تیم ملی جوانان همراه دارد.
عزیز فریسات به عنوان سرمربی جدید استقلال ملاثانی و جانشین ابراهیم اشکش انتخاب شد.
رئیس پژوهشکده جبهه مقاومت پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم در مورد داعش ابتدا به دنبال یافتن قلب مسئله بود تا به وسیله آن بتواند به قلب داعش ضربه‌ای بزرگ بزند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه صبر و استقامت خانواده های شهدا قوت قلب ما است گفت: شهید عجمیان از اسلام و ایران دفاع کرد.
با رسیدن سیاوش یزدانی به شرایط آمادگی، ساپینتو در سپردن قلب دفاع تیمش به زوج‌های خط دفاعی استقلال در نیم‌فصل اول و دوم لیگ گذشته مردد خواهد شد.
شجاع خلیل‌زاده به دنبال جلب اعتماد دوباره کارلوس کی‌روش و بازگشت به قلب دفاع تیم ملی در بازی با ولز است.
روزبه چشمی در پست مدافع میانی و در نیمه نخست دیدار با انگلیس اصلا خوب کار نکرد.
برخلاف سال‌های گذشته اینطور به نظر می‌آید که در مصاف با انگلیس شاهد زوج جدیدی در قلب خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایران باشیم.
با بازگشت عارف غلامی به تمرینات استقلال اوضاع خط دفاع استقلال پیچیده خواهد شد.
به نظر می‌رسد سرانجام پس از شش هفته آزمون و خطا، سرمربی پرتغالی سپاهان تکلیف زوج قلب دفاع سپاهان را روشن کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ