در ادامه بازی های تابستانی ناشنوایان در روسیه تیم های ملی تنیس روی میز مردان و زنان ایران به مدال برنز دست یافتند و تعداد مدال های ایران در پایان ششمین روز از این بازی ها به عدد ۱۲ رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی اکبر اسدالهی در اولین دوره مسابقات قهرمانی هنرهای رزمی ترکیبی آسیا مدال برنز را از آن خود کرد.
علی‌اکبر اسدالهی در اولین دوره مسابقات قهرمانی هنر‌های رزمی ترکیبی آسیا مدال برنز را از آن خود کرد.
رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از کسب رتبه اول این دانشگاه در سال ۲۰۲۳ خبر داد.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان برگزار شد که تیم ایران به ۳ مدال طلا و ۱ مدال نقره دست یافت.
بانک سپه براساس گزارش ماهانه اقتصادی شبکه شاپرک، موفق به کسب رتبه نخست در تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی و نیز کسب جایگاه دوم شبکه بانکی در سهم از بازار کل تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت در تیرماه سال جاری شد.
عنوان قهرمانی مسابقات تنیس روی میز آزاد جهانی تونس در رده سنی زیر ۱۹ سال به نماینده ایران رسید.
امیرحسین محمودپور قایقران رشته روئینگ ایران ششمین مدال نقره کاروان ایران و اولین مدال تاریخ قایقرانی را در یونیورسیاد کسب کرد.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان روزهای ۱۳ و ۱۴ مردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار شد و در پایان تیم ایران به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافت.
تیم ملی تکواندو ایران با کسب مدال نقره تیمی با ۱۷ مدال طلا، نقره و برنز به کار خود در این دوره از بازیها پایان داد.
بیست‌و‌سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر قرار است از روز ۱۲ مرداد آغاز شود تا تیم‌ها پس از سپری‌کردن دوران آماده‌سازی دوباره وارد رقابت‌های اصلی شوند و برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت کنند.
تیم ۱۸ نفره پارادوومیدانی ایران اگر چه در مسابقات قهرمانی جهان موفق به کسب ۱۲ مدال شد اما نسبت به دوره گذشته این رقابت ها دو پله سقوط کرد.
تیم ۱۸ نفره پارادوومیدانی ایران اگر چه در مسابقات قهرمانی جهان موفق به کسب ۱۲ مدال شد اما نسبت به دوره گذشته این رقابت ها دو پله سقوط کرد.
سید احسان خاندوزی گفت: همه مراجعات و دریافت مجوزها را به صورت الکترونیک تبدیل کرده‌ایم.
تیم ۱۲ ساله‌های باشگاه شباب الاهلی امارات با هدایت ایمان مبعلی موفق به کسب عنوان قهرمانی این کشور شد.
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب ۵ مدال طلا، یک مدال نقره و ۲ مدال برنز بعنوان قهرمانی دست یافت.
با پایان مرحله یک شانزدهم جام حذفی ایران، ۱۲ تیم لیگ برتری جواز صعود را کسب کردند.
نخستین رنکینگ المپیکی تکواندو در سال ۲۰۲۳ اعلام شد که در بخش مردان سجاد مردانی با قرار گرفتن در ۱۵ و در بخش زنان ناهید کیانی با رتبه ۱۲ دارای بهترین جایگاه در میان نمایندگان ایران هستند.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
کاراته کاهای ایران در روز پایانی رقابتهای کاراته وان در ترکیه شانس کسب چهار طلا، چهار برنز دارند و ۱۲ کاراته کای دیگر در گروه شانس مجدد برای کسب مدال تلاش خواهند کرد.
کاراته کاهای ایران در روز پایانی رقابتهای کاراته وان در ترکیه شانس کسب چهار طلا، چهار برنز دارند و ۱۲ کاراته کای دیگر در گروه شانس مجدد برای کسب مدال تلاش خواهند کرد.
محمدرضا طالقانی کشتی گیر پیشکسوت و چهره مردمی و محبوب ورزش ایران که برای شرکت در زیارت اربعین ۱۴۴۴ به عراق رفته است، در نجف اشرف به زیارت امیرالمؤمنین علی (ع) مشرف شد. محمدرضا طالقانی در سال ۱۳۴۶ وقتی که پانزده ساله بود کشتی را شروع کرد و تا سال ۱۳۶۰ که تشک را بوسید و خداحافظی کرد، افتخارات زیادی به همراه آورد؛ از جمله کسب ۸ مدال جهانی، ۳ بار پهلوان پایتخت و بستن بازوبند پهلوانی و ۷ سال حضور در تیم ملی بود. طالقانی چند سال نیز رییس فدراسیون کشتی بود که در زمان مدیریت او، ورزشکاران این رشته مدال‌های زیادی را برای ایران به ارمغان آوردند. او همچنین از همراهان نهضت امام خمینی (ره) بود و تصاویر ایشان هنگام حفاظت از امام راحل در روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ بسیار معروف است.
معاون وزیر علوم، تحقیقات فناوری افزود: پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بجز دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده برای کسب اطلاعات درخصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت‌نام از تاریخ ۱۲ شهریور به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.
مدیرکل دفتر تدوین و راهبری اسناد شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کیفیت تحصیلی به شدت پایین است، یعنی فرد درس نخوانده و معدل زیر ۱۲ کسب کرده ولی، مهارت‌های تست زنی خود را افزایش داده و رتبه زیر ۳ هزار کسب کرده است.
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از افتتاح ۷ مرکز توسعه و تحلیل کسب و کار در تهران خبر داد و گفت: مراکز تسهیل و توسعه کسب و کار تهران به ۱۲ مرکز خواهد رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ