تیم ۱۲ ساله‌های باشگاه شباب الاهلی امارات با هدایت ایمان مبعلی موفق به کسب عنوان قهرمانی این کشور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع جدید استقلال به دنبال انجام نخستین بازی خود با پیراهن این تیم است.
ایمان سلیمی امیدوار است نظر جواد نکونام را جلب کند و به ترکیب اصلی استقلال راه یابد.
ایمان مبعلی پس از قهرمانی با نونهالان شباب الاهلی در این باشگاه ارتقای شغلی پیدا کرد.
ایمان صادقی دروازه‌بان سابق پرسپولیس و فصل گذشته ملوان با عقد قرارداد رسمی به پیکان ملحق شد.
تیم فوتبال استقلال بازیکن فصل گذشته تیم مس رفسنجان را به خدمت گرفت.
مسئولان استقلال با یک بازیکن باتجربه برای جانشینی عارف غلامی در خط دفاعی وارد مذاکره رسمی می شوند.
ایمان مبعلی یکی از نام‌های ماندگار فوتبال ایران است؛ این ستاره سابق حالا در قامت سرمربی توانسته یک افتخار مهم را در فوتبال پایه امارات کسب کند.
سخنگوی دولت با اشاره به بیانات رهبری انقلاب درباره ترویج ایمان و امید در جامعه آن‌ را راهکاری برای تقویت هویت و اعتماد به نفس ملی مردم دانست.
رهبر انقلاب با اشاره به اغتشاشات، فرمودند: دشمن فکر می‌کرد کار جمهوری اسلامی تمام شده و می‌توانند ملت ایران را به خدمت اهداف خود بگیرند اما احمق‌ها باز هم اشتباه کردند و ملت ما را نشناختند.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران شامگاه امروز، تأکید کرد که ایمان مردم، راز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و به همین دلیل، دشمنان این ایمان را هدف قرار داده‌اند.
قاسم محبعلی در خصوص اطمینان با پایدار بودن بهبود روابط میان تهران و ریاض، با توجه به فراز و نشیب‌های رابطه دو کشور در ۴۰ سال گذشته می‌گوید: شرایط منطقه خاورمیانه سیال است و قابل پیش‌بینی نیست. طرفین با توجه به ضرورت‌های تاکتیکی با هم رابطه برقرار می‌کردند. این بار تفاوتی با گذشته دارد. حضور چین به عنوان یک میانجی یا یک کشور ثالث باعث می‌شود مساله روابط ایران و عربستان مدیریت بشود.
ایمان محمدی با شکست رقبایش با امتیاز عالی و یک نمایش هجومی و درخشان به فینال مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت.
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: ایمان داشتیم گل گهر را می بریم و برابر حریف تسلیم نشدیم.
تفاهم نامه همکاری چهارجانبه بین هیات های جودو استان های ایلام، کرمانشاه با استان های مرزی کربلای معلی و نجف اشرف به امضا رسید.
تفاهم نامه همکاری چهارجانبه بین هیات های جودو استان های ایلام، کرمانشاه با استان های مرزی کربلای معلی و نجف اشرف به امضا رسید.
مربی فجر پس از شکست مقابل شمس آذر از مطالبات همیشگی تیمش صحبت می کند.
جلال ساداتیان، سفیر پیشین جمهوری اسلامی ایران در بریتانیا معتقد است که غرب به رهبری امریکا به دنبال افزایش فشار به ایران تا اندازه‌ای است که فرصت براندازی از داخل کشور را فراهم کند. قاسم محبعلی، مدیرکل پیشین آسیای غربی وزارت خارجه معتقد است که منافع و امنیت کشور‌های متعددی در جهان با ایران در تعارض قرار گرفته است و ایران تا این تعارض را برطرف نکند، نمی‌تواند از وضعیت بحران سیاست خارج شود.
ایمان عالمی می‌گوید در هوادار بین بازیکنان جوان و با تجربه توازن وجود دارد و آنها برای حفظ روند اخیر خود تلاش می‌کنند.
رضا مهاجری سرمربی سابق نفت مسجدسلیمان پس از جدایی از این تیم، در نامه‌ای سرگشاده با مردم مسجدسلیمان و هواداران نفت، خداحافظی کرد.
قاسم محبعلی تحلیلگر مسائل خاورمیانه: «بقبول ندارم که عربستان این قدرت و توان را دارد که در مسائل داخلی ایران دخالت کند. ما به مراتب کشور قدرتمندتری هستیم که کشوری مثل عربستان بتواند در معادلات داخلی ما تاثیر بگذارد؛ لذا لزومی ندارد با چنین ادعا‌هایی به آن‌ها اعتبار و قدرتی بدهیم که ندارند؛ باید از تهدید کشور‌های کوچکتر خودداری کنیم»
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایمان به رسالت و عشق و محبت به حضرت محمد (ص)، اکسیر حیات و سعادت ابدی برای بشریت است.
سید احسان خاندوزی در حکمی «مجید مشعلی فیروزآبادی» را به عنوان قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پلیس تا پایان بازگشت زوار از عتبات عالیات خدمات شبانه روزی خود را ادامه خواهد داد، افزود: بیش از ۳۰ هزار همکار از مبداء تا مقصد به زائران خدمات رسانی می‌کنند.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد از کلیه زائران و هم‌وطنان عزیز ایرانی که در شهر‌های عتبات عالیات، کربلای معلی و نجف اشرف و کاظمین حضور دارند؛ تقاضا می‌نماید با توجه به وضع مقررات منع رفت‌وآمد از سوی دولت محترم عراق، تا اطلاع ثانوی از هر گونه سفر و تردد به شهر‌های بغداد، کاظمین و سامراء خودداری نمایند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ