مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از افتتاح ۷ مرکز توسعه و تحلیل کسب و کار در تهران خبر داد و گفت: مراکز تسهیل و توسعه کسب و کار تهران به ۱۲ مرکز خواهد رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بندرعباس - با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، مرکز تعمیرات رده میانی یگان‌های شناور سطحی و زیر سطحی در بندرعباس افتتاح شد.
مرکز توسعه بیوتکنولوژی با هدف تکمیل زنجیره ایده تا بازار محصولات دارویی زیست‌فناور در پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری به بهره برداری رسید.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: حداکثر تا اوایل سال آینده، مرکز جدید افتتاح خواهیم کرد و این مرکز جدید یکی از قطب‌های رادیوداروی کشور خواهد بود.
دومین مرکز خدمات و فروش ایرانسل در کلان‌شهر مشهد مقدس، با حضور مدیران ارشد استان خراسان رضوی آغاز به کار کرد.
مرکز نوآوری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در دانشگاه یزد افتتاح شد.
رئیس مرکز توسعه هوش مصنوعی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در تعامل با وزارت بهداشت تلاش می کنیم بیمارستان هوشمند به صورت کامل برای خدمات رسانی به مردم افتتاح شود.
رئیس مرکز توسعه هوش مصنوعی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در تعامل با وزارت بهداشت تلاش می کنیم بیمارستان هوشمند به صورت کامل برای خدمات رسانی به مردم افتتاح شود.
سایت مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور فرمانده انتظامی کل کشور، استاندار تهران و دادستان عمومی و انقلاب استان تهران افتتاح شد.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام، با عنوان این مطلب که از هر ۶ بیمار یکی از آنها به دلیل سرطان فوت می‌کند، گفت: ایده ساخت مرکز جامع پیشگیری و درمان سرطان برکت ۶ سال پیش شکل گرفت.
مرکز جامع سرطان برکت از پیشرفته‌ترین و مجهزترین مراکز پیشگیری و درمان سرطان در منطقه با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد.
شهردار منطقه ۱۳ تهرانا ز افتتاح مرکز نگهداری و واکسیناسیون سگ‌های بلاصاحب در تهران خبر داد و گفت: به افرادی که خواستار نگهداری از سگ‌ها هستند واگذاری صورت می‌گیرد.
نخستین مرکز «رشد و فناوری علوم جو، هواشناسی و هوانوردی» کشور در پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو سازمان هواشناسی کشور افتتاح می‌شود.
مرکز توسعه قراردادی وینوا در مرکز هم‌آفرینی شهید سلیمانی با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری و رییس جهاد دانشگاهی افتتاح شد.
فاز نخست پروژه توسعه فراگیر 5G در ایران، صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات در ساختمان مرکزی ایرانسل تکمیل شد و چهارصدمین سایت نسل پنج ایرانسل، در شهر کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.
فاز نخست پروژه توسعه فراگیر 5G در ایران، صبح امروز طی مراسمی با حضور وزیر ارتباطات در ساختمان مرکزی ایرانسل تکمیل شد و چهارصدمین سایت نسل پنج ایرانسل، به صورت آنلاین، در شهر کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.
سرپرست اداره شبه قاره هند سازمان توسعه تجارت ضمن تاکید بر اینکه توسعه تجارت با افغانستان در دستور کار است، گفت: با افتتاح مرکز تجاری در این کشور بسیاری از مشکلات و موانع تجاری حل می شود.
رئیس سازمان خدمات شهرداری تهران با اشاره به افتتاح هشتمین مرکز مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار و کارآفرینی اجتماعی گفت: این مرکز با تمرکز بر دانش بنیان‌ها و کسب و کارهای نو افتتاح شد.
رئیس سازمان خدمات شهرداری تهران با اشاره به افتتاح هشتمین مرکز مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار و کارآفرینی اجتماعی گفت: این مرکز با تمرکز بر دانش بنیان‌ها و کسب و کارهای نو افتتاح شد.
رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از افتتاح ۱۳ مرکز کارآفرینی دیگر در سطح کلانشهر تهران تا پایان سال جاری خبر داد.
در آستانه فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، مرکز تخصصی ویژه بانوان بیمارستان هاجر با حضور حجت‌الاسلام محمدحسنی افتتاح شد.
شعب ویژه ورزش شورای حل اختلاف تهران با حضور رئیس مرکز توسعه شورای حل و اختلاف و وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.
مدیرعامل سازمان رفاه اجتماعی شهر تهران گفت : یاور شهر ۸ ویژه بانوان دارای بیماری خاص و اعصاب و روان با ظرفیت ۱۵۰ نفر افتتاح شد.
شهردار منطقه ۱۳ گفت: مرکز توانمندسازی و مهارت آموزی زنان کارآفرین با رویکرد اشتغال زایی وحمایت از تولید و مشاغل خانگی به همت اداره بانوان در مجموعه شهربانو این منطقه افتتاح و راه اندازی شد.
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی در جریان افتتاح دو مرکز تسهیل و توسعه کسب و کارهای نوپا در حوزه گردشگری در تهران از راه اندازی چند مرکز اشتغال زایی تا پایان ۱۴۰۱ خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ