حسن جعفری، بازیکن باتجربه مس رفسنجان، معتقد است اشتباهات داوری این تیم را از جمع مدعیان قهرمانی دور کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پدری دوست نداشت در مورد پیوستن احتمالی کیلیان امباپه به رئال حرف بزند و تاکید کرد که برایش این انتقال اهمیتی ندارد.
علیقلی‌خان مخبرالدوله که آن زمان وزیر تلگراف دولت قاجار بود، با کسب اجازه از ناصرالدین شاه و برای تشویق و آشنایی مردم به تلگراف دستور داد تا همه به مدت چند روز به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ پولی از تلگراف‌خانه استفاده کنند.
توسلی: قهرمانی پرسپولیس هیچ حرف و حدیثی نداشت و این تیم شایسته قهرمانی بود.
آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار با رئیس دفتر رئیس جمهور و مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت، گفت: بنده هیچ حرف و سفارشی جز خدمت به مردم و حل مشکلات معیشتی ایشان ندارم و امروز هیچ اولویتی را بالاتر از حل مشکلات اقتصادی نمی‌دانم.
وحید امیری در مورد ادعای مورایس و نورافکن مبنی بر حمایت پشت پرده از پرسپولیس سکوت کرد.
یورگن کلوپ در نشست خبری امروز خود گفت که به خاطر اعتراضاتش به پل تیرینی (داور بازی لیورپول-تاتنهام) و سپس حرف‌هایش در نشست خبری پس از بازی، جریمه خواهد شد.
یورگن کلوپ در نشست خبری امروز خود گفت که به خاطر اعتراضاتش به پل تیرینی (داور بازی لیورپل-تاتنهام) و سپس حرف هایش در نشست خبری پس از بازی، جریمه خواهد شد.
همسر شهید حمیدرضا الداغی، شهروندی که در دفاع از یک دختر جوان کشته شد در این ویدئو می‌گوید: کار همسرم بخاطر هیچ جناح و سیاستی نبوده. اون فیلم انقدر واضح است که هیچ حرف و حدیثی ندارد. حمید از دختری دفاع کرد که بی‌حجاب نبود و اون پسر هم مامور نبود و خودش هم بسیجی نیست. هیچکس نمیتونه این رو به هیچ موضوع دیگه‌ای بچسبونه. نه داخل و نه خارج.
منصوریان در مورد صحبت به زبان‌های مختلف با بازیکنان تیمش گفت: با تورس به زبان انگلیسی و با سه چهار کلمه که حفظ کردم، صحبت کردم. با برخی از بازیکنان نیز عربی صحبت کردم، چون سریع‌تر درک می‌کنند. با کنت هم که آلمانی حرف زدم. به جز فوتبال و زبان، هیچ چیزی بلد نیستم.
آیا دنیای بسکتبال یک مایکل جردن جدید از جنسی کاملا متفاوت را تجربه خواهد کرد که جای هیچ حرف و حدیثی را برای تصاحب عنوان برترین بسکتبالیست تاریخ باقی نمی‌گذارد؟
آیا دنیای بسکتبال یک مایکل جردن جدید از جنسی کاملا متفاوت را تجربه خواهد کرد که جای هیچ حرف و حدیثی را برای تصاحب عنوان برترین بسکتبالیست تاریخ باقی نمی‌گذارد؟
چرا مهدی تاج که هنوز درباره تأیید صلاحیتش برای انتخابات فدراسیون فوتبال حرف و حدیث زیاد است، باید از فردی مثل احسان اصولی که به اندازه کافی جنجال داشته و حتی می‌تواند ضربه سنگینی به همین فوتبال بزند حمایت کند؟ اصولی متهم اصلی پرونده مشهد است. همان دیدار جنجالی ایران و لبنان که در حاشیه آن زنان را به ورزشگاه راه نداده، هیچ بلکه به صورت آن‌ها هم اسپری فلفل پاشیده شد
دستگاه‌ها و عناصر فرهنگی-تبلیغی باید کاملاً مراقب باشند که حرف خدا در هیچ شرایطی زمین نماند و در این زمینه نباید از جنجال و هوچی گری و اتهامات ترسید.
عدم توجه به تخصص و شایسته‌سالاری در انتخاب مسئولیت‌ها می‌تواند یکی از زمینه‌های اصلی رانت و فساد نیز باشد. قانون‌مداری، مومن و پاک‌دست بودن مسئول به هیچ عنوان تضمینی برای احقاق صلاحیت اخلاقی دیگر افراد نیست. این‌که چنین تصور شود یک مسئول با هر کارنامه‌ای می‌تواند نزدیکان و امین‌های خود را به کار بگمارد، استدلالی به شدت اشتباه است... شاید در همین ماجرای فیش حقوقی جنجالی دختر «نرگس معدنی‌پور» عضو شورای شهر تهران، اگر پای فرزند در میان نبود، هیچ‌گاه 33 میلیون پای فیش حقوقی و دریافتی 26 میلیون تومانی درج نمی‌شد
شرکت بی ام و از نمونه اولیه خودرویی رونمایی کرده که مانند انسان حرف می زند و با توجه به حالت روحی راننده رنگ آن تغییر می کند. همچنین روی داشبورد خودرو هیچ نمایشگری وجود ندارد.
ویپل می‌نویسد، بایدن به این ماموران هیچ اعتمادی نداشت و اذعان کرد که نگرشش با احساس سال‌های معاونت ریاست‌جمهوری خود که به مامور محافظش بسیار نزدیک شده بود، کاملا مغایر است.
رهبر انقلاب فرمودند: برجام ۲ یعنی ایران باید از منطقه به کلی خارج شود و برجام ۳ یعنی ایران باید متعهد شود که هیچ سلاح راهبردی مهمی تولید نکند.
تیبو کورتوا بار دیگر تکرار کرد که رئال نباید هیچ حریفی را دست کم بگیرد و تایید کرد که بعضی از بازیکنان رئال از مصاحبه هفته گذشته او ناراحت شدند.
سرمربی شهرداری آستارا و پیشکسوت استقلال از وضعیت مدیریتی این باشگاه انتقاد می‌کند.
دارنده مدال برنز بوکس جهان گفت: هیچ حرف و حدیثی مبنی بر کنار گذاشتن من از تیم ملی وجود ندارد و فقط آمادگی لازم برای حضور در قهرمانی آسیا را نداشتم.
صحبت‌های جنجالی سروش رفیعی: چرا هیچ کس این آقا (حسن عباسی) را گردن نمیگیرد؟! شما اصلا در حدی نیستی در مورد زن و بچه ما حرف بزنی/ حوصله فوتبال بازی کردن اصلا نداریم /از حسین ماهینی دفاع می‌کنیم صد بار زنگ می‌زنید و ما را می‌خواهید اما یک نفر هر چه دلش می‌خواهد می‌گوید و هیچی به هیچی؟
قدر مسلم هیچ ایرانی وطن‌پرستی سوختن و کشتن وآتش زدن و بحران آفریدن و امنیت و ثبات کشور به خطر انداختن را تائید نمی‌کند، اما نشنیدن صدای جامعه و عدم درک درد‌ها و آلام آنان و عدم مدارا و تحمل و شکیب برای شنیدن صدای مخالف و اعتراض به غفلت‌ها و ندانم کاری‌ها را نیز بر نمی‌تابد.
مدیر ورزشی باشگاه نیس می گوید که اگر دلیل دعوای خودش و گریستوف گالتیه، مربی جدید پی اس جی، را بیان کند، دیگر هیچ باشگاهی با او قرارداد همکاری امضا نمی کند.
از روز گذشته، نامی بر زبان‌ها جاری شده که تاکنون هیچ حرف و نشانی از آن نه شنیده و نه گفته شده بود و به همه اهالی این مرز و بوم یادآور شد که اعتبار و استواری این دیار به برکت وجود «صیاد خدایی»‌های گمنامی بوده که فقط به هنگام پر کشیدن آنان از روی زمین و آسمانی شدن شان، همگان بر حضور چنین دردانه‌هایی آگاه می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ