پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید پس از پایان قراردادش با این باشگاه می‌خواهد مدتی را دور از فوتبال سپری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از خرید روبن دیاز و هری مگوایر توسط تیم‌های شهر منچستر با قیمت‌های گزاف، تیم آبی پوش این شهر دوباره تصمیم گرفته تا گران‌ترین مدافع فوتبال از آن آنها باشد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 2-1 مقابل بایرن مونیخ به ستایش از جوانهای سیتی پرداخت و گفت نسل جدید سیتیزن‌ها به زودی از آکادمی باشگاه از راه می‌رسد.
کالوین فیلیپس بعد ماهها، سکوت خود را در مورد اظهارات جنجالی پپ گواردیولا شکست.
پپ گواردیولا بعد از کسب سی و چهارمین عنوان قهرمانی خود در تاریخ مربیگری، حتی لحظه‌ای شادی شدید خود را پنهان نکرد.
پپ گواردیولا، سرمربی تیم سیتی، اعلام کرد کمی نگران آمادگی تیمش مقابل برایتون بعد از جشن قهرمانی اخیر بود.
بازیکنان برایتون پیش از شروع بازی امشب مقابل سیتی برای شاگردان پپ گواردیولا تونل افتخار تشکیل دادند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی امشب تاکید کرد که سرنوشت قهرمانی لیگ برتر حالا دست تیم اوست.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از صعود به فینال جام حذفی به هواداران منچستریونایتد طعنه زد و از آنها با عنوان همسایه یاد کرد.
بایرن مونیخ با قبول تساوی 1-1 مقابل سیتی از صعود به نیمه نهایی UCL بازماند تا بازیکنانش در پایان بازی با اندوه زمین را ترک کند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل لستر از عملکرد ارلینگ هالند که دو گل به ثمر رساند ستایش کرد و گفت تعویض‌های او در اواخر بازی کار سیتی را دشوار کرده بود.
پپ گواردیولا به دلیل خوشحالی بعد از گل جنجالی‌اش در دیدار سیتی مقابل لیورپول از طرف اتحادیه فوتبال با جریمه مواجه نشد، اما باشگاه لیورپول با خطر مجازات مواجه است.
پپ گواردیولا بعد از به ثمر رسیدن گل اول تیمش مقابل لیورپول در بازی امروز دو تیم، در کنار زمین شروع به خوشحالی کرد و شادی‌اش را با دو بازیکن لیورپول شریک شد.
یک رسانه اسپانیایی مدعی شد در صورت جدایی پپ گواردیولا از منچسترسیتی لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا، گزینه اول مدیران سیتی برای جانشینی او است.
سوال یک خبرنگار از پپ گواردیولا بعد از پیروزی ۶-۰ سیتی مقابل برنلی در شب هت‌تریک ارلینگ هالند درباره علت تعویض گلزن نروژی به سرمربی سیتی برخورد و باعث شد او با طعنه‌ای جالب پاسخ بدهد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از تساوی تیمش مقابل ناتینگهام فارست گفت سیتی بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و تنها به دلیل ناکامی در گلزنی دو امتیاز از دست داد.
گری نویل بعد از شکست یک بر صفر سیتی مقابل تاتنهام تاکید کرد که شاگردان پپ دیگر به اندازه گذشته قدرتمند نیستند.
سرمربی سیتی بعد از شکست مقابل تاتنهام تاکید کرد که تیمش در حال حاضر شرایطی ندارد که بتواند به قهرمانی فکر کند.
بعد از پیروزی مقابل لیدز، پپ گواردیولا تعریف جالبی از یکی از بازیکنان خود داشت.
سه سال و نیم بعد از صعود رویایی تاتنهام از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی مقابل سیتی، حالا این تیم اسیر VAR شد.
باشگاه منچسترسیتی مدعی شد در ورزشگاه آنفیلد بعد از گل فیل فودن به لیورپول که مردود اعلام شد از روی سکوها به سمت پپ گواردیولا سکه پرتاب شده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 4-0 تیمش مقابل ساوتهمپتون در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
پپ گواردیولا بعد از پیروزی 4-2 منچسترسیتی مقابل کریستال پالاس گفت سیتی مشکلاتی دارد. او در عین حال از درخشش ارلینگ هالند ستایش کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از تساوی 3-3 تیمش مقابل نیوکسل از بازیکنانش تقدیر کرد و گفت نیوکسل به یکی از دشوارترین حریفان تبدیل شده است.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، به شکلی کنایه‌آمیز وعده داد که چهارشنبه هفته بعد برناردو سیلوا در نوکمپ بازی خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ