سمنان- مدیرکل محیط زیست استان سمنان از ایمن سازی مسیر تردد یوزپلنگ‌ها در کریدور تهران - مشهد در محدوده میان دشت میامی خبر داد و گفت: شش دوربین در این محور نصب خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از زمانی که مسیر ویژه تردد در تونل امیر کبیر احداث شد، جلوی تصادفات فوتی جرحی و خسارتی موتورسیکلت‌ها داخل تونل گرفته شد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام اینکه تردد از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است از ترافیک سنگین درتمامی مسیرهای منتهی به شمال کشور خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از روان بودن تردد در بزرگراه تهران کرج خبر داد.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور شیوه‌نامه جدید ترافیکی ماه محرم را اعلام کرد.
کرج- وزیر راه و شهرسازی در آئین بهره برداری از باند رفت منطقه دوم آزاد راه تهران-شمال گفت: مسیر تهران- شمال با تردد از منطقه یک و دو آزادراه ۶۲ کیلومتر کوتاه می‌شود.
کرج- وزیر راه و شهرسازی در آئین بهره برداری از باند رفت منطقه دوم آزاد راه تهران-شمال گفت: مسیر تهران- شمال با تردد از منطقه یک و دو آزادراه ۶۲ کیلومتر کوتاه می‌شود.
خورخه مس، یکی از مالکان باشگاه اینتر میامی، به جزئیات مهمی در خصوص حضور لیونل مسی در این باشگاه اشاره کرد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) را تشریح کرد.
در زمان حاضر تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع شده است.
به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین در محدوده جنوب به شمال محور فیروز کوه (دماوند)، آزاد راه قزوین –رشت (رودبار) و آزادراه کرج –قزوین (محدوده‌های هشتگرد و نظرآباد) ترافیک نیمه‌سنگین است.
سردار هادیانفر آزادراه قم تهران به برخی محدودیت‌های تردد برای خودرو‌های سنگین در روز‌های ۱۳ و ۱۴ خرداد ماه اشاره کرد و گفت: خودرو‌های سنگین از جمله تریلی‌ها و کامیون‌ها طی این دو روز با محدودیت تردد مواجه خواهند بود که جزئیات بیشتر توسط پلیس راه در روز‌های آینده اعلام می‌شود.
شهردار منطقه ۱۶ تهران گفت: ۴۰ درصد از بار تهران در منطقه ۱۶ جا به جا می‌شود و برای تردد خودروهای سنگین مسیر مشخص شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از آزادراه پردیس - تهران مسیر (شمال به جنوب) محدوده تونل شماره ۴ تا اطلاع بعدی ممنوع است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در برخی از محورها گفت: تردد از محور چالوس مسیر رفت و برگشت و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) و آزاد راه تهران- شمال امروز (شنبه ۱۲فروردین ماه) تا اطلاع بعدی ممنوع است.
مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: به دلیل ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس (حدفاصل شهرستانک تا نساء )، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر ( شمال به جنوب)تا اطلاع بعدی ممنوع شد
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: بر اساس داده‌های این سامانه‌ها، احتمال وزش باد‌های شدید و نسبتا شدید در مناطق جنوب غربی تهران وجود دارد که در این راستا نیز شهروندان باید از توقف در کنار سازه‌های موقت، درختان و سایر اجسام متحرک خودداری کنند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور گفت: اکنون مسیر هراز، محدوده پیچ ابتهاج در استان مازندران تا ساعت ۱۲ ظهر ۲۷ مهر به صورت ۲۴ساعته به دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای کیلومتر۹۰، محور فوق مسدود است و تردد از محور‌های جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام می‌شود.
بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، به‌استثنای برخی از محورهای مسدود مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز است.
آزادراه کرج - قزوین و آزادراه تهران - کرج در هر دو مسیر دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.
معاون وزیر کشور گفت: از کلیه دستگاه‌های مستقیم و غیر مستقیم دخیل در پرونده مرحومه امینی درخواست اسناد مدارک و فیلم کردیم.
میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: از کلیه دستگاه های مستقیم و غیر مستقیم دخیل در پرونده مرحومه امینی درخواست اسناد مدارک و فیلم کردیم.
رییس پلیس راهور فراجا گفت: بدلیل حجم تردد زیاد در مسیر مهران به ایلام به احتمال زیاد روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این مسیر یک طرفه می‌شود.
خرم‌آباد- مشاهدات میدانی خبرنگار مهر از وضعیت آزادراه اراک به خرم‌آباد طی شب گذشته نشان‌دهنده حجم ترافیک پشت عوارضی این آزادراه است که بخشی از آن به افزایش تردد زائران اربعین برمی‌گردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ