اولین جلسه رسیدگی به اتهامات عامل شهادت ۲ بسیجی در مشهد آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا بیگی که پیش از این خبرداده بود اولین جلسه دادگاهش به دلیل نقص در پرونده و عدم ثبت شکایت توسط شاکی از سوی رئیس دادگاه به بازپرسی برگشته است، امروز به «شرق» گفت که رأی دادگاه بدوی او مبنی بر صدور یک سال حبس صادر شده است.
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات نیلوفر حامدی، خبرنگار روزنامه شرق پس از ۲۵۰ روز بازداشت موقت برگزار و لایحه دفاعیه وکلا با ۱۵ ایراد به روند رسیدگی به «شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی» تقدیم شد.
نیلوفر در این جلسه تمام اتهامات وارده را رد کرد و تاکید داشت به عنوان یک خبرنگار به وظایف خود در چارچوب قانون عمل کرده و هیچ اقدامی علیه امنیت ایران انجام نداده است.
احمد علیرضا بیگی در توییتی نوشته است که امروز ساعت دوازده «در اولین جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت وزیر سابق صمت که دایر بر نشر اکاذیب مطرح گردیده، در شعبه ۱۰۵۷ کارکنان دولت حاضر خواهد شد.»
دادگاه رسیدگی به پرونده موسوم به رمز ارز کینگ مانی به اتهام کلاهبرداری در دو نوبت صبح و عصر با حضور متهمان، جمعی از شکات و وکلای آن‌ها به ریاست قاضی جوادغیاثی درشعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان تهران برگزار شد. در این جلسه دادگاه متهم ردیف اول فریدون قربانیان مشهدی، متهم ردیف دوم سیده شهره موسوی، متهم ردیف پنجم شیدا قربانیان مشهدی و وکلای آن‌ها در دادگاه حاضر هستند. ۲ متهم ردیف اول و و متهم ردیف دوم از زندان به دادگاه اعزام شده بودند و متهم ردیف پنجم با قید وثیقه آزاد است.
اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده رمز ارز جعلی کینگ مانی با بیش از ۴ هزار شاکی و کلاهبرداری ۱۰۷ میلیون یورویی برگزار شد.
شکیرا باید 20 ماه نوامبر 2023 به بارسلونا برگردد و در اولین جلسه تخلف مالیاتی خود حاضر شود. برای او 12 جلسه دادگاه با 200 شاهد پیش‌بینی شده است.
اولین جلسه دادگاه شکایت غول تکنولوژی دومینیون از شبکه خبری فاکس نیوز به اتهام افترا زدن، با توافق دو طرف لغو شد، اما این اتهام هزینه های سنگینی برای شبکه آمریکایی داشت.
استیون ژانگ، مالک باشگاه اینتر در اولین جلسه دادگاه میلان در اختلاف بدهی با بانک چینی شرکت خواهد کرد.
اولین جلسه رسیدگی به پرونده پولشویی هزار و ۶۵۰ میلیارد تومانی در دادگاه ویژه جرایم اقتصادی استان گلستان امروز برگزار می شود.
امروز مطالبی همچون در بلندمدت چه اتفاقی برای سکه، طلا و بیت کوین خواهد افتاد؟، قیمت دلار امروز چقدر بالا رفت؟، ارزان و گران‌ترین خودرو در بازار امروز، پیش بینی طلا و سکه و بیت کوین از دیدگاه کارشناسان، خبری مهم برای سهامداران فملی، جلسه مهم برای عرضه خودرو، در عرضه اولیه ثجنوب به هر صندوق چند سهم رسید؟، افزایش سرمایه چند نماد بورسی و فرابورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دادگاه اصلی تجدیدنظر رسیدگی به پرونده «حمید نوری» ۱۱ ژانویه ۲۰۲۳ (چهارشنبه ۲۱ دی) آغاز خواهد شد که مرحله اولیه جلسه نزدیک به هشت روز طول خواهد کشید.
قاضی مهرانفر با اشاره به اظهارات متهم ردیف اول در جلسه چهارم دادگاه گفت: اظهارات متهم در جلسه گذشته در حد توضیحات اولیه بوده و سوالات بسیاری باقی مانده است که باید از سایر متهمان پرسیده شود و آن‌ها نیز باید پاسخگو باشند.
سخنگوی قوه قضاییه همچنین گفت: اقدامات اولیه اعترافات صریح متهم است و اهداف و مبالغ را تشریح می کند. پس از مدت قابل قبولی پرونده با جلب دادرسی و صدور کیفرخواست به دادگاه صالح می رود؛ تا آخرین مرحله رسیدگی ایشان دارای وکیل بوده است و حضور در جلسه دادرسی داشته است.
دادگاه رسیدگی به پرونده محمد قبادلو در دادگاه کیفری برگزار شد.
اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ضاربان شهید روح الله عجمیان صبح امروز نهم آذر ماه در استان البرز آغاز شد.
پخش تصاویری از جنایت رخ داده در کرج برای اولین بار و همزمان با برگزاری اولین جلسه دادگاه بررسی شهادت شهید عجمیان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فرانچسکو توتی، کاپیتان سابق رم، امروز در دادگاه رم حضور یافته و با ایلاری بلاسی، همسر سابقش روبرو شد.
براساس کیفرخواست صادر شده برای میلاد حاتمی فرزند محسن، به افساد فی‌الارض از طریق اشاعه فساد به صورت گسترده و اخلال در نظام پولی و ارزی کشور و پولشویی و دایر کردن مرکز قمار و تشویق به فساد در نظر گرفته شده است.
اولین جلسه رسیدگی به شکایت چند عضو رسمی باشگاه بارسلونا بر علیه باشگاه پاری سن ژرمن امروز برگزار شد.
در کیفرخواست صادر شده علیه تاجزاده سه عنوان اتهامی از جمله اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی با ذکر مصادیقی پیرامون هرکدام از این عناوین اتهامی ذکر شده است
در زمینه تعداد حضور لژیونر‌ها خبری جدید در این زمینه منتشر شد که AFC تعداد سهمیه باشگاه‌ها از ۴ لژیونر را به ۶ بازیکن خارجی برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳-۲۰۲۴ افزایش داد.
در این جلسه اظهارات ۲۲ نفر از اولیای دم متوفیان استماع شد و برخی از وکلای آنان نیز اظهارات خود را بیان کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ