روزنامه نگار لبنانی پس از سفر یک هفته ای به تهران و مشهد، در مقاله ای به بیان دیدگاه خود درباره تحولات چند وقت اخیر در ایران پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توکلی زاده گفت: قرار است قبل از شروع ماه محرم بزرگترین دوشنبه ورزشی در شهر برگزار شود و برای این کار باید بهترین مکان‌های شهر تهران را انتخاب کرد. در فضا‌هایی مانند میدان آزادی، پل طبیعت و دریاچه شهدای خلیج فارس در یک زمان مشخص این رویداد برگزار شود.
روز های گذشته مدیر عامل آبفای تهران از عادی شدن شرایط آبی در تهران خبر داد؛ در حالی که همچنان بسیاری از شهروندان از افت شدید فشار آب گلایه دارند و نگران ادامه دار شدن این وضعیت هستند.
روز های گذشته مدیر عامل آبفای تهران از عادی شدن شرایط آبی در تهران خبر داد؛ در حالی که همچنان بسیاری از شهروندان از افت شدید فشار آب گلایه دارند و نگران ادامه دار شدن این وضعیت هستند.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و پیکان تهران در هفته بیست هشتم لیگ برتر باشگاههای کشور با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید.
هم اکنون شرکت ماهان در هفته در روز‌های یک شنبه و پنج شنبه دو پرواز رفت و برگشت (در مجموع چهار پرواز) در مسیر تهران دمشق و بالعکس دارد و شرکت "اجنه الشام" سوریه نیز در روز‌های شنبه و سه شنبه دو پرواز رفت و برگشت (چهار پرواز) از دمشق به تهران و بالعکس دارد.
افتتاح ۵ ایستگاه و یک ورودی جدید در شبکه مترو تهران، در هفته پایانی اسفند ماه صورت میپذیرد.
نماینده مردم تهران گفت: مسمومیت‌ها پراکنده بوده و وجه مشترکی ندارد و کار‌های صورت گرفته متفرق بوده؛ یعنی دو مدرسه شبیه هم نبوده و پیدا کردن این وجه مشترک و اینکه چگونه این کار صورت گرفته زمان می‌برد؛ به هر حال تا یکی دو هفته آینده سر منشاء این جریان مشخص می‌شود.
دادستان تهران گفت: گفت در یک هفته گذشته علیه مدیران مسئول رسانه‌های هم‌میهن، رویداد ۲۴ و شرق و همچنین اشخاصی از جمله آذر منصوری، صادق زیبا کلام و رضا کیانیان اعلام جرم صورت گرفته و پرونده قضایی در این رابطه تشکیل شده است.
نزدیک به یک هفته امیدواری برای به هوش آمدن فرزند پدر و مادری که خانه و زندگی‌شان را وقف او کرده بودند، به جایی نرسید.
دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال با شکست صدرنشین مسابقات، پیروزی یکی از مدعیان قهرمانی و برد نماینده اردکان برابر پیکان تهران همراه شد.
شاگردان ساپینتو پس از پیروزی روحیه بخش مقابل ملوان در خانه، حالا در کرمان به دنبال یک پیروزی دیگر هستند.
در ارتفاعات و نواحی کوهستانی نیز با توجه به رطوبت کافی و ماندگاری هوای سرد تا پایان هفته شاهد پدیده مه و یخبندان، کاهش دید و یخ‌زدگی شبانه خواهیم بود و با گذر یک موج از شرق کشور برای ارتفاعات شرق استان در روز‌های جمعه (۳۰ دی) و شنبه (اول بهمن) بارش پراکنده برف دور از انتظارنیست.
سازمان زیباسازی شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای نسبت به بیلبوردهای تبلیغاتی هفته کتاب و اشتباهی که در طراحی یکی از این بیلبوردها صورت گرفته است؛ واکنش نشان داد.
شاگردان یحیی گل محمدی بعد از یک هفته دیگر تمرینات خود را از سر می گیرند.
شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ تهران با اشاره به آمار تازه‌ای از پرونده‌های ساخت‌وساز غیرمجاز در روز‌ها و هفته‌های اخیر می‌گوید: با وجود تلاش‌های شهرداری و مقابله‌هایی که صورت گرفته، باز هم سودجویان در دو هفته گذشته از فرصت سوء استفاده کردند و یک‌باره بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ ملک ساختند. بیشتر این‌ها هم مالک نیستند و اکثرا افرادی هستند که روی زمین‌های مردم ساختمان می‌سازند.
نبی می‌گوید تیم ملی یک هفته زودتر به قطر اعزام می‌شود و ایران یک بازی دوستانه نیز در پیش دارد.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران گفت: با توجه به کاهش نرخ اونس جهانی، کاهش نرخ دلار در بازار تهران و نبود تقاضا، قیمت طلا و سکه از ابتدای هفته تاکنون میانگین ۲ درصد کاهش یافته است.
رئیس اورژانس تهران گفت: در یک هفته اخیر ۴۹ هزار و ۸۱۲ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه دو هزار و ۹۴۷ مورد، تماس‌های مزاحم با این مرکز بوده است.
رئیس اورژانس تهران گفت: در یک هفته اخیر ۴۹ هزار و ۸۱۲ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه دو هزار و ۹۴۷ مورد، تماس‌های مزاحم با این مرکز بوده است.
سرمربی تیم ملی بعد از یک هفته استراحت و تماشای یک دیدار اروپایی به تهران بازگشت.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: به دلیل ایمن‌سازی و بهسازی سوزن‌های خط یک متروی تهران در آخر هفته ایستگاه‌های متروی شهرری و پالایشگاه تعطیل هستند.
سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: علت اصلی ترافیک بالای شهر تهران در هفته گذشته برگزاری نمایشگاه ساختمان، مصالح ساختمانی و مشاغل مربوط به آن بود. متاسفانه این مسئله درحال تکرار شدن است و ما نیز به طور مکرر درباره اینکه نباید نمایشگاه‌های پرمخاطب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شوند، صحبت کردیم.
معاون پذیرش فرابورس ایران در خصوص روند پذیرش باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در فرابورس توضیحاتی ارائه کرد.
به تعطیلی کشاندن یک مجموعه فرهنگی و هنری که همین هفته گذشته برگه استحکام تازه‌اش صادر شده و تاییدیه دیگر مجموعه‌های مرتبط از جمله آتش نشانی را نیز در اختیار دارد، آن هم در دوران کرونا که فشار اقتصادی فشار حداکثری به ما وارد کرده، امری قابل دفاع نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ