قاضی دادگاهی فدرال در آمریکا ملاقات و برقراری ارتباط آژانس ها و مقامات دولت جو بایدن با شبکه های اجتماعی برای بازبینی محتوایشان را محدود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نبوی نوشت: اینجانب به تفصیل در نقد «انقلابی دیگر و ترویج خشونت و در دفاع از اعتدال و روش‌های اصلاحی» سخن گفته‌ام و نهایتاً نیز بیانیه‌ی ۱۵ ماده‌ای آقای خاتمی را مانیفست اصلاحات دانسته‌ام، که امیدوارم این دیدگاه در فضای سیاسی کشور به ویژه در میان اصلاح طلبان مورد نقد و بررسی قرار گیرد و دیدگاههای مکمل و اصلاحی صاحب نظران باعث تداوم وظیفه ضروری و با ارزش گفتگو و تبادل نظر میان همه دلسوزان کشور به ویژه اصلاح طلبان شود. آنچه من بیان کرده‌ام ارتباطی با تحولات در مدیریت جبهه اصلاحات نداشته و ندارد.
رئیس جمهور سابق آمریکا در آستانه سفر به واشنگتن به منظور حضور در دادگاه و محاکمه در ارتباط با حوادث پس از انتخابات ۲۰۲۰ این کشور، پست جالبی را در شبکه اجتماعی خودش منتشر کرد!
دادگاه حقوقی شکایت خانواده‌ی شهدا و آسیب دیدگان کودتای نوژه از دولت آمریکا، که در جریان آن سه نفر به شهادت رسیدند و عده‌ای نیز زخمی شدند برگزار شد.
یک دادگاه فدرال اقدام به انتشار کیفرخواست علیه دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری سابق آمریکا را با ۳۷ فقره اتهام در ارتباط با سوءاستفاده از اسناد طبقه‌بندی شده کرد؛ از جمله ۳۱ مورد نگهداری عمدی اطلاعات مربوط به دفاع ملی آمریکا.
رئیس‌جمهور اوکراین امروز تهدید کرد که از روسیه در ارتباط با حادثه انفجار در نیروگاه برق آبی «کاخوفکا» به دادگاه کیفری بین‌المللی در لاهه شکایت می‌کند.
طلبه مضروب بلوار مرزداران گفت: کمتر شدن ارتباط روحانیت با عموم مردم، پیچیده شدن شرایط جامعه از جمله عواملی است که باعث می‌شود یک جوان با یک ذهنیتی دست به چنین اقدامی بزند. این بنده خدا در دادگاه پشیمان بود اما فشار رسانه‌ای او را به این سمت برد که به یک طلبه حمله کند.
معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: بر اساس پژوهش‌ها، ایده‌های مختلفی درباره ارتباط زبان، فرهنگ و تفکر وجود دارد؛ برخی در دیدگاه خود، رابطه زبان و فرهنگ را از نوع هم‎پوشانی تلقی می‌کنند و نه شمول یعنی اینکه یکی زیر مجموعه دیگری نیست. زبان و فرهنگ دو مقوله کاملاً بهم پیوسته‎اند و بخشی از هم هستند لذا زبان و فرهنگ رابطه متقابلی باهم دارند.
پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ارتباط با پرونده شکایت یک نماینده زن پارلمان این رژیم از او به پرداخت غرامت محکوم شد.
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا امروز در ارتباط با رأی غیرقانونی لاهه علیه «پوتین» در سخنانی تأکید کرد: دادگاه کیفری بین المللی مشروعیت ندارد.
تصاویر غروب خورشید به دلیل ارزش زیبایی شناختی و همچنین به دلیل طیف وسیعی از احساساتی که برانگیخته می‌شوند، با دقت انتخاب شده اند. با مشاهده هر یک از این تصاویر تست شخصیت شناسی غروب، می‌توانید بینش‌هایی در مورد نقاط قوت، ضعف و دیدگاه کلی خود در مورد زندگی کسب کنید. کمی وقت بگذارید و به هر یک از پنج غروب تصویر بالا نگاه کنید و غروبی را انتخاب کنید که قوی‌ترین ارتباط را با شما دارد.
دادگاهی در اسلام آباد حکم بازداشت «عمران خان» نخست‌ وزیر سابق پاکستان و رئیس تحریک انصاف پاکستان را در ارتباط با پرونده موسوم به «توشاخانا» صادر کرد.
به نظر می‌رسد رئیس کمیته ملی المپیک ایران کمی خوش‌بینانه به این شرایط نگاه کرده است. اول اینکه در گذشته هرگز از سوی مسئولان ورزش ایران عنوان نشده که مسئله مسابقه‌ندادن با ورزشکاران اسرائیلی خواست دولت است یا ارتباطی با دولت دارد؛ چه‌بسا که اگر چنین اعترافی صورت می‌گرفت، کل ورزش ایران تعلیق می‌شد. حتی برای مثال، در همین ماجرای دادگاه سعید ملایی، یکی از بند‌های دفاعیه طرف ایرانی این بود که مردم ایران از لحاظ اعتقادی و مذهبی اسرائیل را قبول ندارند و ورزشکاران هم از آنجا که از مردم جدا نیستند، به خواست و اعتقاد خودشان از مسابقه‌دادن با ورزشکاران اسرائیلی سر باز می‌زنند و دولت یا مسئولان دولتی نقشی در این ماجرا ندارند.
بررسی تلفن همراه مقتول در نخستین گام از تحقیقات نشان می‌داد که وی از مدتی قبل با مردی متأهل به نام سعید ارتباط پنهانی داشته است. به این ترتیب سعید شناسایی و بازداشت شد. متهم پس از دستگیری به قتل زن جوان اعتراف کرد و پس از تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
دادگاه رژیم صهیونیستی در شهر «اللد» یک فلسطینی را به اتهام ارتباط با ایران به ۷ سال زندان محکوم کرد.
میزان نوشت: بازداشت یلدا معیری هیچ ارتباطی با فعالیت رسانه‌ای وی نداشته و براساس بخشی از حکم بدوی دادگاه برای این فرد، وی به خدمات عمومی رایگان در پارک بانوان محکوم شده است.
وزیر دفاع ترکیه در ارتباط با نشست سه‌جانبه دیروز در مسکو گفت: بر لزوم یافتن راه‌ حلی فراگیر برای حل موضوع سوریه تاکید کردیم.
نقطه یا محور مشترک خبرسازان این هفته همانند هفته‌های گذشته به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با ناآرامی‌های کشور طی بیش از ۵۰ روز گذشته در ارتباط بوده است... در این بین، باس آخوندی، استاد دانشگاه مطالعات جهان وزیر راه و شهرسازی سابق کشور در دولت‌های هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی، در گفت‌وگوی با روزنامه اعتماد، دیدگاه خود را در ارتباط با مسائل اخیر کشور مطرح کرد. مهم‌ترین بخش گفته‌های آخوندی در ارتباط با خبر جنجالی و عجیب مصاحبه چینی‌ها با رضا پهلوی بود
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ خودسوزی پسر جان مادرش و یک کارگر را گرفت/ انهدام ۲ باند قاچاق اسلحه در مرز/ پایان ‌شوم یک ارتباط‌ شیطانی/ مرگ مرموز در آتش/ صحنه‌سازی برای فرار از مجازات همسرکشی/ مرد جنایتکار در دادگاه منکر قتل شد/ تلاش خانواده یک زندانی برای آزادی هم سلولی
دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست برای ۳۱۵ نفر از متهمین آشوب‌های اخیر در تهران به اتهام «اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور»، «فعالیت تبلیغی علیه نظام» و «اخلال در نظم عمومی» و ارسال آن‌ها به دادگاه خبر داد.
رئیس شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی تهران اعلام کرد: متهم از مفاد پرونده، اتهامات و ادله انتسابی که دایر بر اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور ازطریق ارتباط با افراد خارج‌نشین و فعالیت تبلیغی علیه جمهوری اسلامی و تشویق مردم به فساد و فحشاء بود، آگاه شد تا جهت دفاع از خود، با توجه به مفاد کیفرخواست صادره، در جلسه رسیدگی آمادگی لازم را کسب کند.
یک مقام قضایی میانمار اعلام کرد، دادگاهی در این کشور آنگ سان سوچی، رهبر غیرنظامی مخلوع میانمار را در ارتباط با چند فقره اتهام فساد دیگر امروز (دوشنبه) گناهکار شناخته و به این ترتیب شش سال دیگر به مجازات ۱۱ سال حبس قبلی او اضافه شد.
یک حقوقدان فضای مجازی با بیان اینکه اگر شخصی احساس می‌کند بر اثر اختلالات خطوط ارتباطی متضرر شده می‌تواند مستقیما به دادگاه عمومی مراجعه کند، گفت که سازمان پدافند غیرعامل و مرکز ملی فضای مجازی باید به این مسائل نظارت کنند.
نایک فروش به خرده فروشان در روسیه را متوقف کرد.
یکی از دلایل تحقق این مساله، گستره ارتباطی معاونت مطبوعاتی در این دوره بود که به مدیران مسئول رسانه‌ها محدود نمی‌شد و بدنه معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بدنه مطبوعات ارتباط مداوم داشته و بازخورد دیدگاه و نظریات بدنه مطبوعات در جمع بندی برای گرفتن تصمیمات کلان مرتبط با مصالح اهالی رسانه را در بر می‌گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ