وزارت خارجه قطر از تاکید معاون وزیر امور خارجه این کشور بر اهمیت تداوم روند احیای توافق هسته ای ایران موسوم به برجام و ابراز امیدواری نسبت به توافق قریب الوقوع بین واشنگتن و تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته عالی پروژه‌ها و میراث قطر اعلام کرد که از بقایای جام جهانی 2022 قطر در تولید محصولات جدید بهره خواهد برد.
خبرگزاری دوحه نیوز گزارش داد که در قالب یک ابر پروژه شهری، قطر روند ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را در یک منطقه در شمال غربی نیجریه آغاز کرده است.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال هند گفت: در دیدار مقابل قطر خوب بازی کردیم اما قطری‌ها واقعا عالی و بی‌نقص بودند و به پیروزی رسیدند.
بانک مرکزی قطر اعلام کرد که در پایان ماه جولای حجم ارز خارجی این کشور به بیش از ۶۶ میلیارد دلار رسیده است.
وزیر مشاور قطر در امور خارجه تاکید کرد که کشورش نقشی محوری در تسهیل روند مذاکرات بین ایران و آمریکا ایفا کرده است.
وزیر مشاور امور خارجه قطر گفت که قطر به حل اختلافات از طریق روش های مسالمت آمیز و گفتگو اهتمام ویژه دارد.
نخست‌وزیر قطر اعلام کرد که این کشور در چارچوب بشردوستانه کمک‌هایی را به اوکراین اختصاص می‌دهد.
میزبان به مرحله نیمه‌نهایی چلنجر کاپ رسید و یک گام به لیگ ملت‌ها نزدیک شد.
امیر قطر  در بیشکک، پایتخت قرقیزستان، با صادر جباروف، رئیس جمهور این کشور دیدار کرد و جباروف بر اهمیت سفر امیر قطر به این کشور تاکید کرد.
رئیس ستاد ارتش قطر روز دوشنبه از عیسی بن راشد المهندی، دستیار دبیرکل شورای همکاری  خلیج فارس در امور نظامی استقبال و برخی از موضوعات دارای اهمیت مشترک را بررسی کرد.
هرچند فرآیند تنش‌زدایی در روابط خارجی عربستان سعودی از دو سال پیش با آشتی با قطر و در پی آن ترکیه آغاز شد، اما عبور از مرز رقابت خصمانه با ایران، گامی بود که نیاز به بازاندیشی در پویایی‌های ژئوپولیتیک منطقه و ذهنیت حاکمان سعودی نسبت به جایگاه‌شان در منطقه داشت. آشتی تهران و ریاض، از این جنبه اهمیت دارد که رهبران عربستان سعودی تصمیم گرفته‌اند بر خلاف جریان همیشگی سیاست خاورمیانه حرکت کنند و یکی از بحران‌هایی را که مشخصه خاورمیانه بود حل کنند تا محیط را برای رشد و توسعه کشور خودشان امن‌تر کنند.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران پیش از فرستادن شاگردانش به مصاف استرالیا صحبت کوتاهی با رسانه ای اف سی داشته است.
هرچند هنوز مشخص نیست که محمد بن عبدالرحمن آل ثانی حامل چه پیامی بود، اما بدون شک بعد از اتفاقات اخیر و مواضع تند و تیز مقامات اروپایی و آمریکایی در قبال جمهوری اسلامی، ماجرای این دیدار را بسیار حائر اهمیت می‌کند و باید دید ایران چه واکنشی به آن نشان خواهد. اما پیش از آن باید دید که پیام ارسال شده، چیست؟
محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات و تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در گفتگویی تلفنی پیرامون روابط دوجانبه و شماری از موضوعات منطقه ای و بین المللی دارای اهمیت مشترک رایزنی کردند.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، نمایشی خیره‌کننده را در قطر ارائه کرد و رکوردهای بسیاری را به نام خودش به ثبت رساند.
دروازه بان سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است که در جام جهانی قطر بیشتر تیم ها به مالکیت توپ اهمیت بیشتری داده اند و به همین دلیل بازی ها کیفیت لازم را نداشته اند.
تیم ملی در حالی به قطر رفته که هنوز ترانه‌ای برای این بازی‌ها انتخاب نشده و اکثر خوانندگان پیشنهاد همکاری با فدراسیون فوتبال را رد می‌کنند.
جام جهانی 2022 قطر ممکن است آخرین جام جهانی این ابرستاره دنیای فوتبال باشد و به همین خاطر است که این تورنمنت اهمیتی بیشتر از جام‌های جهانی قبلی دارد.
شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی گفت: قطر به اهمیت بازیابی توافق هسته‌ای اعتقاد راسخ دارد، زیرا نگرانی همه طرف‌ها را رفع می‌کند. معتقدیم که توافق به ثبات منطقه کمک خواهد کرد.
وزیر امور خارجه قطر در گفتگو با خبرگزاری بلومبرگ با بیان اینکه کشورش به اهمیت بازگشت به برجام باور دارد، گفت که دوحه برای ایفای نقش سازنده در مذاکرات هسته ای تلاش می کند.
دو بازی تیم ملی انگلیس در هفته پیش رو برای هری مگوایر اهمیت بسیار زیادی دارد و بازی کردن او در جام جهانی قطر وابسته به عملکردش در این دو دیدار است.
دو بازی تیم ملی انگلیس در هفته پیش رو برای هری مگوایر اهمیت بسیار زیادی دارد و بازی کردن او در جام جهانی قطر وابسته به عملکردش در این دو دیدار است.
وزیر امور خارجه قطر ثبات بازار انرژی را برای دوحه حائز اهمیت دانست.
معاون وزیر امور خارجه قطر در این دیدار بر اهمیت طی مسیر در زمینه احیای توافق هسته‌ای که در راستای امنیت و ثبات منطقه است تاکید کرد و گفت که قطر در انتظار توافق نزدیک میان آمریکا و جمهوری اسلامی ایران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ