وزیر امور خارجه قطر ثبات بازار انرژی را برای دوحه حائز اهمیت دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جرم مشتری ۲٫۵ بار از مجموع جرم دیگر سیاره‌های منظومهٔ شمسی بیشتر است. جرم مشتری ۳۱۸ بار بیشتر از جرم زمین است. قطر آن ۱۱ برابر قطر زمین است.
نخست وزیر پیشین پاکستان پس از آزادی از بازداشت در مصاحبه با شبکه الجزیره قطر، برگزاری انتخابات را تنها راه برقراری ثبات در کشورش دانست.
کاپیتان تیم ملی ایران در سه ماه اخیر حضور ثابت در تمام مسابقات مهم داشته است.
مدافع میانی تیم فوتبال الاهلی قطر با ثبت 4 گل در 7 هفت مسابقه ابتدایی لیگ ستارگان قطر در رده سوم بهترین گلزنان این رقابت قرار دارد.
خبرنگار: این فقط جهت ثبت شدن است، شما دو دختر دارید، آیا اون‌ها به مدرسه میروند؟ سخنگوی طالبان: (مکث) البته که میرن خبرنگار: البته که میرن، دختران شما در دوحه به مدرسه میروند…
وزارت دارایی قطر از ثبت تراز تجاری مثبت در سه ماه پایانی سال جاری میلادی خبر داد.
کاپیتان استقلال در بازی با پرسپولیس به دنبال ثبت هفتمین کلین‌شیت فصل خود است.
عجایب فوتبال تمامی ندارد؛ اولین هت‌تریک جام جهانی قطر به نام گونزالو راموس جانشین کریستیانو رونالدو در بازی برابر سوییس به ثبت رسید. در حالی این اتفاق افتاده که فوق ستاره پرتغالی تا کنون موفق به گلزنی در دور حذفی جام جهانی نشده!
بازیکنان اسپانیا و انگلیس عنوان جوان‌ترین بازیکنان جام جهانی قطر را به نام خود ثبت کردند.
سه تیم از شش تیم آسیایی حاضر در جام جهانی 2022 موفق به صعود از مرحله گروهی شدند تا یک رکورد جدید ثبت شود.
تیم ملی کشورمان در بیست و دومین دوره جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آمار جالبی در خط دفاعی از خود ثبت نکرده است.
«سید عمار حکیم» در دیدار با سفیر قطر در عراق، از این کشور برای پاسداشت ارزش‌ها و اصول ثابت انسانی و اسلامی در جام جهانی فوتبال قدردانی کرد.
تیم ملی ایران در اولین بازی خود در جام جهانی شکستی سنگین را مقابل سه شیرها متحمل شد.
نخستین گل جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به نام «والنسیا» مهاجم تیم ملی اکوادور و در بازی مقابل قطر ثبت شد.
قطر با ساخت بزرگترین پرچم موزاییکی متشکل از توپ‌های رنگی، این رکورد را در گینس به نام خود ثبت کرد.
ستاره خط حمله تیم ملی ایران امید زیادی برای ثبت نخستین گل خود در جام جهانی دارد.
ثبت تصاویر گروهی بزرگان تیم ملی توسط عکاس گتی ایمیجز، جذاب‌ترین عکس‌های تیم کی‌روش در قطر است.
ویدئوهای منتشر شده در تیک‌تاک ثابت می‌کنند که قطر دست به دامن هواداران فِیک شده است.
«کریستیانو رونالدو» بهترین بازیکن سال جهان، در حالی وارد قطر می‌شود تا به همه ثابت کند که هنوز هم می‌تواند در این رویداد جهانی تمایز خود را با غول‌های مستطیل سبز نشان دهد.
همان طور که پیش بینی می شد احمد نورالهی خیلی زود به ترکیب ثابت تیم ملی برگشت و در دیدار با سنگال کامل برای تیم ملی بازی کرد.
شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی گفت: قطر به اهمیت بازیابی توافق هسته‌ای اعتقاد راسخ دارد، زیرا نگرانی همه طرف‌ها را رفع می‌کند. معتقدیم که توافق به ثبات منطقه کمک خواهد کرد.
معاون وزیر امور خارجه قطر در این دیدار بر اهمیت طی مسیر در زمینه احیای توافق هسته‌ای که در راستای امنیت و ثبات منطقه است تاکید کرد و گفت که قطر در انتظار توافق نزدیک میان آمریکا و جمهوری اسلامی ایران است.
۱۲۰ دانشجو صبح پنج‌شنبه وارد فرودگاه شدند و از تمام پنج بازرسی فرودگاه گذشتند و حتی مهر خروج هم در پاسپورتشان ثبت شد، اما در نهایت به این دختران اجازه سوار شدن به هواییمای خطوط هوایی آریانا افغانستان داده نشد.
عملکرد مدافع ملی پوش ایرانی تیم الاهلی در دیدار مهم هفته دوم باعث شد برای دومین بار پیاپی او را در تیم بهترین های هفته قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ