لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، نمایشی خیره‌کننده را در قطر ارائه کرد و رکوردهای بسیاری را به نام خودش به ثبت رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریم بنزما وعده داد که در مورد حرف‌های اخیر دیدیه دشان و دلیل اصلی از دست دادن جام جهانی 2022 شفاف‌سازی کند.
این که این روزها محمد محبی در استقلال می درخشد و ما خودمان او را به جام جهانی نبردیم ، سوالی است که هیچ وقت پاسخی پیدا نخواهد کرد.
نمایش اسفبار و بسیار متزلزل این دو گلر در دربی پایتخت، شاید نشان داد تیم ملی چرا در قطر آنطور گلباران شد.
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در مسابقات جام جهانی گفت: نباید مغرور شویم، چرا که چین در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با تمام قدرت شرکت می‌کند و ما باید بالاتر از شرایط فعلی باشیم.
دروازه بان استقلال نسبت به فصل گذشته با شرایط متفاوتی در دربی پایتخت به میدان خواهد رفت.
سرمربی باسابقه فوتبال جهان می‌گوید: در چند مقطع برای هدایت تیم ملی ایران پیشنهاد‌هایی دریافت کردم، اما نمی‌دانم چرا هیچ‌وقت به توافق نهایی نرسیدیم.
ولید رکراکی، سرمربی مراکش، می‌گوید حاضر نیست از رویای قهرمانی در جام جهانی دست بکشد.
خبرنگاران صهیونیست با سوء استفاده از فرصت جام جهانی قصد داشتند در قطر با ملت های مسلمان ارتباط برقرار کنند که سطح بالای تنفر ملت ها از تل‌آویو موجب شد تا پروژه شان با شکست مواجه شود.
سرمربی مراکش شانس قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ را برای تیمش قائل است.
کمتر کسی تصور می‌کرد آلمان و بلژیک در نمودار مرحله حذفی جام جهانی قرار نگیرند.
برگزاری جام جهانی فوتبال، برای کشور قطر ۳۰۰ میلیارد دلار خرج تراشیده؛ اوپک می‌گوید ایران از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ روی هم‌رفته حدود ۱۶۶ میلیارد دلار نفت فروخته است
مهاجم کامرونی الاصل سوئیس با گلزنی برابر کشور مادری خود خوشحالی نیز نکرد.
شکست در اولین بازی هیچ‌گاه حکم به حذف تیمی نداده و نیز پیروزی در آن هرگز جواز صعود به مرحله بعد را امضا نکرده است. کما اینکه تیم شایسته ایران در سال 2018 نیز علیرغم پیروزی در بازی اول با بدشانسی محض از رسیدن به جمع 16 تیم برتر بازماند.
جاشوا کیمیچ، ستاره خط میانی آلمان، در مورد برگزاری جام جهانی در قطر صحبت کرده است.
کاپیتان تیم ملی فوتبال فرانسه بعد از خط خوردن از فهرست فرانسه به خاطر آسیب دیدگی گفت که هیچ وقت تسلیم نمی‌شود.
درباره اینکه چرا کی‌روش روی نام نورافکن – که توانایی بازی در چند پست را دارد – خط کشیده، این روایت منتشر شده که غیبت این بازیکن در اردوی اتریش تیم ملی، نقش مهمی در حذف او از فهرست نهایی تیم ملی داشته است.
به نظر می‌رسد سیدجلال حسینی هنوز از کارلوس کی‌روش بابت اتفاقات قبل از جام جهانی 2018 ناراحت است.
شناور بزرگ ایران که طبق وعده وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار بود از هفته آینده جابه‌جایی مسافران جام جهانی را در مسیر قطر آغاز کند که به گفته جدید خود او، امکان پهلوگیری این شناور در بنادر قطر برای میزبانی مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ منتفی شده است. اما چرا؟
ضرغامی حالا گفته که «این کشتی برای خدمت دادن به گردشگران آماده شده است، اما دولت قطر به دلایل مشکلات داخلی خودش امکان پهلو گرفتن کشتی و شناور‌های ایرانی را ندارد و مسؤولان قطری از به وجود آمدن این شرایط و اینکه نمی‌توانند گردشگر دریایی جذب کنند، عذرخواهی کردند.»
اتحادیه فوتبال اوکراین رسما خواستار حذف ایران از جام جهانی قطر شد.
رائد یعقوب ستاره سابق تیم ملی قطر تاکید کرد این کشور جام جهانی را بی‌نظیر و با ویژگی‌هایی در هیچ تورنمنت دیگری وجود ندارد، برگزار خواهد کرد.
چرا آرسنال خریدار طارمی بعداز جام جهانی شده است؟
لیونل مسی امشب در حالی برای پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان به میدان می‌رود که امیدوار است با تداوم درخشش برای باشگاهش خود را برای حضور هر چه پرقدرت‌تر در جام جهانی آماده کند.
پروتکل‌های فیفا مانع از دسترسی افراد عادی به کاپ جام جهانی شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ