توفان و بارندگی شدید در سئول باعث شد تا دیدار دوستانه سیتی-اتلتیکو مادرید با تاخیر 45 دقیقه‌ای شروع شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توفان «داکسوری» روز پنجشنبه فیلیپین را درنوردید و باد و باران شدید باعث سیل، رانش زمین و کشته شدن حداقل ۶ نفر شد.
توفان‌های تابستانی همچنان اروپای مرکزی را در می‌نوردد و باران‌های سیل آسا بسیاری از شهرهای کشورهای اروپایی را فراگرفته است.
اردبیل_مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: بر اساس آمارها بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های بخش کشاورزی اردبیل در سیلاب‌های بهاری وارد شده است.
انگوت- نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: سیل اخیر در شهرستان انگوت بیش از یک‌هزار میلیارد تومان به اراضی کشاورزی، باغات و دام این منطقه خسارت وارد کرده است.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به حادثه دیدگان ۲۵ استان متأثر از سیل، آبگرفتگی و توفان خبر داد.
کامبیز مهدی زاده گفت: حسن روحانی با یک دنیا مصیبت و گرفتاری داخلی و خارجی از ترامپ گرفته، زلزله، سیل در تمام نقاط کشور، حمله ملخ ها، تندروهای داخلی، قیمت پایین نفت، کشور را اداره کرد اما این آقایان یک شکل و یک رنگ نمی‌توانند حتی قیمت پیاز را کنترل کنند امروز پرده از روی صحنه کنار رفته و همه یکدست روی صحنه حضور دارند، در جایی هم که توان ندارند به گردن این و آن می اندازند.
کامبیز مهدی زاده گفت: حسن روحانی با یک دنیا مصیبت و گرفتاری داخلی و خارجی از ترامپ گرفته، زلزله، سیل در تمام نقاط کشور، حمله ملخ ها، تندروهای داخلی، قیمت پایین نفت، کشور را اداره کرد اما این آقایان یک شکل و یک رنگ نمی‌توانند حتی قیمت پیاز را کنترل کنند امروز پرده از روی صحنه کنار رفته و همه یکدست روی صحنه حضور دارند، در جایی هم که توان ندارند به گردن این و آن می اندازند.
تریپل سیو دروازه بان ناپولی مقابل رم را می توان از حالا کاندیدای اصلی دریافت جایزه سیو سال دانست.
نیمه اول دیدار میلان و ساسولو در ورزشگاه سن سیرو با نتیجه جالب 1-3 به سود میهمان به اتمام رسید.
صرفه‌جویی می‌تواند هزاران زیرمجموعه داشته باشد. در مصرف انرژی و دارو و نان و آب و پول! ما اسرافکاران تماشایی هستیم! در بودجه اسراف نکنیم و سیل پول به راه نیندازیم! به دختر خانم محترمی که توی کلانتری آشنا دارد، ماهی ۳۳ میلیون تومان حقوق ندهیم. برای سریال موسی علیه‌السلام پیش‌بینی چند هزار میلیارد تومان برآورد هزینه نکنیم! این سریال لابد قرار است فاخر باشد، اما این هزینه فاجعه هم هست. فاجعه اسراف، مراقب باشیم سیلاب پول بی‌اعتبار می‌تواند همه را غرق کند و با خود ببرد!
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان با بیان خسارات ناشی از سیل و طغیان رودخانه‌های محلی در محور‌های جنوب استان گفت:میزان خسارت اولیه به زیرساخت راه‌های ارتباطی جنوب استان تا کنون ۸۵ میلیارد تومان برآورد شده است.
تعداد قربانیان توفان استوایی موسوم به «نالگا» که موجب وقوع سیل و رانش زمین در جنوب این کشور شده تاکنون به ۴۵ نفر افزایش یافته است.
طبق اعلام مدیرکل دفتر مدیریت بحران وزارت جهاد کشاورزی، مجموع خسارت‌های سیل در تابستانی که گذشت، بیش از ۲۱ هزار میلیارد تومان برآورد شد.
گرمسار- استاندار سمنان گفت: از محل سفر رئیس جمهور به استان، ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سیلوی گرمسار اختصاص و تا کنون پنج میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.
گرمسار- وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه این وزارتخانه بابت خرید تضمینی دام از دامداران یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد که از هفته آتی این بدهی‌ها با علوفه و نهاده تهاتر می‌شود.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: سیل گسترده مردادماه ۳۳ هزار میلیارد تومان خسارت به جای گذاشت.
در راستای کمک به آسیب دیدگان از سیل و حوادث طبیعی اخیر، با واریز ۲.۵ هزار میلیارد تومان به حساب صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان موافقت شد.
سازمان شیلات ایران برآورد اولیه خسارات سیل به بخش آبزی‌پروری را بیش از ۷۳۴ میلیارد تومان اعلام کرد.
شیراز - معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: بخش کشاورزی کشور بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان از سیل خسارت دیده است.
سیل اخیر یکهزار تن ماهی در ۵۴ مزرعه شهرستان الیگودرز را از بین برد که با احتساب مزارع فصلی، این میزان تلفات به حدود یکهزار و ۷۰۰ تن می‌رسد.
وزیر اقتصاد از اختصاص ۲.۵ هزار میلیارد تومان منابع به صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان خبر داد.
وزیر اقتصاد و امور داریی اعلام کرد: هیئت دولت امروز مصوب کرد ۲.۵ هزار میلیارد تومان به صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان اختصاص یابد.
سیلاب اخیر که بر‌اساس آمار‌های رسمی تا به امروز بیش از ۱۲۰ کشته و مفقود و ده‌ها هزار میلیارد تومان خسارت مالی به‌جا گذاشته در‌حالی تکرار شده که تنها ۷ ماه از وقوع سیلاب نسبتا وسیع در استان‌های جنوبی کشور در دی ماه ۱۴۰۰ گذشته بود و پیش از آن نیز در سال ۱۳۹۸ سیلاب گسترده دیگری از شمال تا جنوب ایران را شاهد بودیم که گرچه خسارات جانی آن به دلیل برخی مدیریت‌ها، کمتر از سیلاب اخیر بود، اما ابعاد خسارتش با سیل اخیر شاید برابری می‌کرد.
از اواخر شامگاه چهارشنبه، بارندگی‌های سیل آسا در تهران، موجب جاری شدن سیلاب در نقاط مختلف استان از جمله فیروزکوه شد. سیلاب در منطقه کن و امام‌زاده داود و همچنین روستای مزداران شهرستان فیروزکوه، خسارات جانی و مالی زیادی بر جای گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ