سیل اخیر یکهزار تن ماهی در ۵۴ مزرعه شهرستان الیگودرز را از بین برد که با احتساب مزارع فصلی، این میزان تلفات به حدود یکهزار و ۷۰۰ تن می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنتلی بنتایگا EWB مولینر با ۵۴۲ اسب‌بخار قدرت، می‌تواند در ۴.۵ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد و به حداکثر سرعت ۱۸۰ مایل در ساعت دست پیدا کند. سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به خروجی این پیشرانه کمک می‌کنند.
خرمشهر - نماینده مردم خرمشهر در مجلس از تصویب ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه بیمارستان قلب این شهرستان خبر داد.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: خرید تضمینی گندم از کشاورزان کشور از مرز ۱۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد.
با تزریق بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار به صندوق ملی مسکن، روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن شتاب می گیرد.
افزایش قیمت خوراک به ۷ هزار تومان به صورت محرمانه به شرکت‌های پتروشیمی ابلاغ شد؛ کارشناسان پتروشیمی می‌گویند با اجرای این مصوبه سهام شرکت‌ها ۱۰۰ میلیارد ریزش کرده و ۵۲ همت خسارت به صنایع وارد می‌شود.
رییس صندوق نوآوری گفت: در بسته همکاری صندوق نوآوری با سازمان بورس، تامین مالی جمعی ۱۰۰ طرح نوآورانه به ارزش هزار میلیارد تومان و ورود ۱۵ شرکت دانش‌ بنیان به بازار سرمایه پیشنهاد شده است.
یک خانه ۱۰۰ متری در محله شمس آباد حدود ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.
یک تاجر سعودی برای گرفتن عکس سلفی همزمان با مسی و رونالدو هزینه نجومی کرد.
کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۲۲ به ازای هر پست تبلیغاتی، ۲.۵ میلیون دلار به دست آورد، بالاتر از مسی با ۱.۸ میلیون دلار برای هر پست و ویرات کوهلی بازیکن کریکت هند با ۱میلیون دلار.
با موافقت رئیس‌جمهور و تصویب هیئت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی، میزان سرمایه این صندوق در طی ۵ سال به مبلغ ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
رئیس جمهور اظهار داشت: حمایت‌ها از فعالیت‌های دانش‌بنیان باید بگونه‌ای برنامه‌ریزی شود که به تحول و سرعت بخشیدن به فرآیند اجرایی‌سازی قانون جهش تولیدات دانش بنیان در کشور بیانجامد.
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت:پیشنهاد ما برای بودجه سال ۱۴۰۲ تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه برای شورای عالی است.
شاهپور علایی از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان از محل مدیریت بحران برای مبارزه با آفت سرخرطومی حنایی خرما خبر داد و گفت: از این میزان ۱۵ میلیارد تومان به جنوب کرمان اختصاص دارد.
مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی از امضای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان قرارداد فروش محصولات دانش بنیان در پاویون های نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد.
مدیرکل خزانه کشور اعلام کرد؛ سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد ماهانه حدود ۱۰۰هزار میلیارد تومان مدیریت هزینه انجام می‌دهند که به‌معنای کسری بودجه نیست.
شیراز - رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: امسال ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پارک علم و فناوری فارس اختصاص یافته است.
نماینده بهار و کبودراهنگ گفت: من اموال (وزیر پیشنهادی) را بررسی کردم و دیدم که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان ارزش آن‌ها است، اما ایشان به من گفت که این رقم را بالا گرفته‌ای هزار میلیارد تومان است.
هنوز دو ماه از اجرای بند «د» تبصره «۱۶» قانون بودجه ۱۴۰۱ نگذشته بود که شورای پول‌واعتبار در مصوبه‌ای بانک مرکزی را مکلف به افشای اطلاعات مربوط به تسهیلات بالای ۱۰۰ میلیارد تومان بانک‌ها کرد. مصوبه‌ای که انتقاد بسیاری از کارشناسان را برانگیخت. بانک مرکزی هم، سردرگمی مخاطبان از حجم گسترده و غیرضروری اطلاعات را دلیل تعیین آستانه مشخص برای افشا اطلاعات عنوان کرد!
کارشناسان اقتصادی درخصوص غیرشفاف بودن قاعده شورای پول‌واعتبار و اینکه تداوم انتشار این فهرست با حذف اطلاعات تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیارد تومان، کمک چندانی به شفافیت اقتصادی نمی‌کند، دلایلی را برشمرده‌اند. برخی تحلیل‌ها بیانگر این است که انتشار فهرست ناقص تسهیلات و تعهدات کلان، به ابهام بیشتر در این زمینه می‌انجامد.
گرمسار- استاندار سمنان گفت: از محل سفر رئیس جمهور به استان، ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سیلوی گرمسار اختصاص و تا کنون پنج میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.
فدراسیون فوتبال برای فسخ قرارداد اسکوچیچ باید به این کروات که در فوتبال ایران به دنیا شناسانده شد، سی میلیارد تومان غرامت پرداخت کرده و با او تسویه کند! معادل همین میزان هم بابت استخدام سه ماهه کی‌روش باید کنار گذاشت!
بانک مرکزی اعلام کرد: تنها اسامی بدهکاران بانکی در سقف تعیین شده مصوبه شورای پول و اعتبار منتشر می‌شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از ارائه ۱۰۰ میلیارد تومان خدمات داوطلبانه به مددجویان از سوی مراکز نیکوکاری در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.
میامی- سرپرست فرمانداری میامی با بیان اینکه ۱۱ روستای این شهرستان گاز ندارند، گفت: با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی، پنج روستای پل ابریشم در نیمه دوم سال جاری گاز رسانی می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ