رئیس جمهور گفت: وظیفه ارکان حاکمیت از جمله دولت این است که با تصمیمات و اقدامات به موقع و سنجیده در اداره امور کشور، به‌ویژه در زمینه گشودن گره زندگی مردم، به جامعه امید دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در این مراسم با بیان اینکه مأموریت‌های قوه قضاییه و ملزومات عملیاتی‌سازی این مأموریت‌ها، از امور بسیار خطیر و مهم است، گفت: تحقق عدالت که از جمله مأموریت‌های قوه قضاییه است، صبر و تدبیر و روحیه جهادی و همدلی و همفکری می‌طلبد؛ اگر بخواهیم به تنهایی و با فکر واحد، ماموریت‌های امر قضا را اجرایی کنیم، کار مشکل و سخت می‌شود؛ همفکری و همدلی با همه ارکان نظام از ضروریات است.
بیش از سه دهه حضور درخشان در فوتبال ایران، تبدیل شدن به نامی پرآوازه و محترم برای همه ارکان فوتبال.
جواد نکونام در اولین گفتگوی اختصاصی بعد از انتصاب به عنوان سرمربی استقلال، ناگفته‌های خود از روند قبول هدایت آ‌بی‌ها را به زبان آورده است.
این چهره اصلاح‌طلب در پاسخ به اینکه حزب کارگزاران سازندگی همراه با جبهه اصلاحات ایران وارد انتخابات می‌شود و یا به تنهایی در این مورد تصمیم‌گیری می‌کند، گفت: همه گروه‌ها و احزاب اصلاح‌طلب در قالب جبهه اصلاحات ایران برای ورود به انتخابات مجلس دوازدهم تصمیم می‌گیرند. در حال حاضر با توجه به اینکه دوره جدید جبهه به تازگی فعالیت خود را شروع کرده ابتدا ارکان و اعضا باید انتخاب شوند و سپس در مورد انتخابات تصمیم‌گیری شود. فعلا در جبهه اصلاحات خبری در مورد انتخابات مجلس دوازدهم نیست.
وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: قول می‌دهیم با بهره گیری از همه امکانات دولتی و خصوصی، تکمیل نظام تامین و توزیع نهاده‌ها را ساماندهی کنیم.
نگرانی این جریان از تک‌روی با هدف سهم‌خواهی پایداری‌ها که منجر به تشتت و افتراق میان خودی‌ها خواهد شد، نتیجه انتخابات را برای این جریان به نگرانی تبدیل کرده و گر‌ه‌زدن منافع مردم با منافع جریان اصولگرایی گزاره‌ای بی‌حاصل است؛ زیرا عملکرد این جریان که همه ارکان اجرائی و حاکمیتی را در دست دارد، جایی برای جلب حمایت عمومی باقی نگذاشته که بخواهد پشت یک جریان در مقابل یک جبهه تندرو قرار گرفته و این‌گونه دوقطبی بی‌حاصل شکل بگیرد.
بنیادحفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای آورده است:به فضل الهی سپاه و دیگر ارکان منظومه دفاعی و نیروهای مسلح با آمادگی‌های همه جانبه خود امنیت و آرامش میهن اسلامی را تضمین می‌کنند.
امام هیچ گاه حاضر نشد بی جهت به افراد امتیاز دهد و در برابر خواسته‌های ناعادلانه ایشان، سر خم نکرد. آن حضرت اساساً حکومت را برای تحقق عدالت در همه ابعادش پذیرفت و آن را جز در این مسیر، نمی‌خواست و هدف آن حضرت از پذیرش حکومت، برپایی عدالت بود.
۲۰ هفته از لیگ به اصطلاح حرفه‌ای فوتبال ایران می‌گذرد و اولین خصوصیت آن در ذهن مخاطب عمدتا جوان، دعوا و اعتراض و جنجال و اتهام در ورزشگاه‌های خالی بوده است. ارکان قضایی فدراسیون توان بازگرداندن اخلاق به رقابت‌ها را ندارند...
مربی فولاد می‌گوید از این لحظه تمام ارکان فوتبال ایران باید از این تیم حمایت کنند تا نتایج خوبی را در آسیا رقم بزند.
سرمربی قرمزها راجع به اظهارات سهیل مهدی عنوان کرد: همه چیز مشخص است و من نمی‌خواهم در مورد جزئیات اظهارات آنها صحبت کنم. تمام ارکان فدراسیون علیه پرسپولیس تصمیم‌گیری می‌کنند.
اصفهان- وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش امروز دغدغه اول همه ارکان نظام است، گفت: در این راه نیاز است ظرافت‌هایی رعایت و در قرارگاه آموزشی اقداماتی شود.
روزنامه کیهان نوشت: همه ارکان نظام باید برای مقابله با این هجمه پای کار بیایند. کاهش نرخ ارز با تصمیمات فوری سران قوا و نظارت آن‌ها امری شدنی است و نظام اسلامی نشان داده می‌تواند از پس این مشکلات بربیاید.
وزیر نفت گفت: مدیران باید شجاعت تصمیم‌گیری داشته باشند، نباید از تصمیم بترسیم، چون کشور در شرایط جنگی است.
قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد: برای پیشگیری از رفتن به‌سمت جمعیت سالخورده قانون "حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" وضع شد و مجموعه‌ای از اقدامات را تعریف و سعی کرده است همه ارکان و بخش‌های حاکمیتی، حکومتی و حتی بخش‌های غیردولتی مردم‌نهاد، دستگاه‌های فرهنگی، اجتماعی، مؤسسات دولتی و غیردولتی را پای کار بیاورد تا این اتفاق برای جمعیت کشور ما رخ ندهد.
توسعه تعاملات قوای سه‌گانه و هم‌افزایی همه ارکان نظام حکمرانی در راستای غلبه بر مشکلات موجود و پیشرفت کشور، مهم‌ترین دستور جلسه روسای قوای سه‌گانه بود.
توسعه تعاملات قوای سه‌گانه و هم‌افزایی همه ارکان نظام حکمرانی در راستای غلبه بر مشکلات موجود و پیشرفت کشور، مهم‌ترین دستور جلسه روسای قوای سه‌گانه بود.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جهاد مخلصانه در راه دین خدا، مبنای ایدئولوژیک نظام اسلامی است، این مبنا در همه ارکان و شئون مختلف نظام هم تجلی یافته است.
روسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه در نشست سه جانبه خود که در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، حفظ آرامش کشور را برای فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار مردم ضروری دانسته و تاکید کردند جامعه ایرانی در حال حاضر برای غلبه بر خصومت و تفرقه‌افکنی ایران‌ستیزان به وحدت همه اقشار فارغ از زبان، مذهب و قومیت نیاز دارد و همه ارکان کشور باید در این مسیر بکوشند.
سران سه قوه بر هماهنگی و تعامل حداکثری همه ارکان کشور برای تثبیت و تسریع روند بازسازی و ارتقای اقتصاد ملی تاکید کردند.
بازار سرمایه همچون کودک یتیمی شده که سرپرست و دلسوزی ندارد و هر گروهی که از راه می‌رسد به فکر بهره بردن از آن است و این مساله تا جایی پیش رفته که امروز به مرز بحران رسیده است.
ایشان حج را برنامه مدبرانه الهی با زوایا و ابعاد و گستره‌ای متفاوت از سایر برنامه‌های دینی خواندند و گفتند: قرآن کریم حکمت حج را در یک جمله کوتاه «قیاماً للناس» یعنی ستون زندگی بشر بیان می‌کند. حج در بردارنده تعالیم و تمرین‌هایی است که به بشر و نسل‌های پی در پی می‌آموزد چگونه ارکان زندگی خود را انتخاب کند.
نبرد اطلاعاتی، جاری‌ترین، مستمرترین، واقعی‌ترین و نزدیک‌ترین جنگی است که ما سال‌هاست در آن قرار داریم و یقینا سالیان متمادی دیگری تا اثبات کامل نظام های استکباری و غروب خورشید آنها در مغرب زمین قطعا استمرار خواهد داشت و حفاظت اطلاعات، یکی از مؤثرترین ارکان و ساختارهای قدرتمند ما برای درهم شکستن اراده، آرزو و آبروی دشمن در عرصه جنگ اطلاعاتی است.
پس از اظهارات تقی علی‌قلی‌زاده تهیه کننده فیلم «رستاخیز» درباره نمایش این فیلم سینمایی، بنیاد سینمایی فارایی با اشاره به اینکه خود خواستار نمایش این فیلم که رقم کلانی برای سهم خود در این اثر پرداخت کرده، اسناد مرتبط با این فیلم که مالکیتش را در اختیار دارد، برای نخستین بار منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ