مجوز حرفه ای هفت تیم لیگ برتری در حالی واگذار شد که بسیاری از تیم های فصل پیش روی لیگ برتر مردان و زنان از دریافت آن بازماندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر آموزش و پرورش با خانواده دانش‌آموز فداکار کواری حادثه تروریستی حمله به حرم شاه‌چراغ (ع) دیدار و نشان شجاعت را به این دانش‌آموز ۱۰ ساله اهدا کرد.
قهرمان این روزهای ایران که در حادثه اخیر شاهچراغ، عامل تروریستی را زمین گیر کرد، در خانه کشتی حاضر شد.
دوم مردادماه اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران به همراه کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال در حسینیه امام خمینی (ره)پیراهن تیم ملی را به رهبرانقلاب اهدا شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با حضور در حسینیه امام خمینی پیراهن تیم ملی را به رهبر انقلاب تقدیم کردند.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به تشریح دقیق و ارائه آمار تکمیلی خدمات اعضا و داوطلبان این جمعیت در دهه اول محرم امسال پرداخت.
پرنده‌ها و شناورهای بدون سرنشین مجهز به هوش مصنوعی در رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه به کارگیری و اهداف از پیش تعیین شده را با دقت منهدم کردند.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اهدای خون در بین ایرانیان ریشه در فرهنگ عاشورایی دارد، تصریح کرد: تلاش‌های اهداکنندگان و کارکنان سازمان انتقال خون در دوران جنگ تحمیلی و دیگر مقاطع کمت
رئیس کمیته امداد گفت: با اهدای ۱۰۰ هزار جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش، صف پشت نوبت جهیزیه تا پایان سال صفر می‌شود.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که تقویت توان نیروی دریایی این کشور از اهداف کلان نیروهای نظامی روسیه است.
سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، گفت: انواع پهپادهای نیروی هوایی ارتش مجهز به بمب‌های هوشمند، نقطه‌زن و ارتقا یافته، مواضع و اهداف مهم را منهدم کردند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
تصاویری از اهدای هدایای مردمی به کودکات بی بضاعت در مهمانی ده کیلومتری عید غدیر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس‌جمهور روسیه در جریان بازدید از یکی از قدیمی‌ترین مساجد جهان در داغستان، یک جلد قرآن کریم به‌عنوان هدیه دریافت کرد.
تزریق بوتاکس ممکن است به پیشگیری از میگرن کمک کند.داروی تزریق بوتاکس از همان سمی ساخته می‌شود که باعث ایجاد نوعی مسمومیت غذایی به نام بوتولیسم می‌شود. اما اشکال سم بوتولینوم تصفیه شده که توسط ارائه دهندگان خدمات بهداشتی دارای مجوز استفاده می‌شود، استاندارد‌های کنترل پزشکی را برآورده می‌کند. این استاندارد‌ها توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده تایید شده است. به عنوان یک قاعده، سموم باکتریایی که برای اهداف پزشکی استفاده می‌شوند، در صورت استفاده صحیح مضر نیستند.
پهپاد انتحاری پرسه‌زن لنست محصول مشترک زالا و کلاشنیکف است که با سر جنگی سه کیلوگرمی حدود ۴۰ دقیقه مداومت پروازی دارد. این پهپاد به دو سری بال ایکس شکل مجهز است که با قابلیت جمع‌شوندگی کار حمل‌ونقل به میدان نبرد را بسیار ساده می‌کند. لنست می‌تواند با اهدافی در فاصله ۴۰ کیلومتری درگیر شود.
دومینوی هتک حرمت سازمان‌یافته به اسلام در کشورهای اروپا همواره جریان دارد و تنها چند روز پس از مجوز دولت سوئد برای آتش زدن قرآن، پروژه در هلند کلید خورد.
مدیرعامل سمتکو با بیان توانایی این شرکت در طراحی، تولید و مونتاژ انواع مجموعه های فوق ایمنی در زمینه سیستم ترمز خودرویی گفت: شرکت سمتکو با توجه به اهداف کیفی و پایداری در بازار رقابتی موفق به راه اندازی و تولید مجموعه بوستر مستر Brake Assist (سیستم ترمز کمکی) برای اولین بار در گروه خودروسازی سایپا شده است.
سرپرست واحد پیوند و فراهم‌آوری دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه با اخذ مجوز از وزارت بهداشت و همکاری شرکت دانش‌بنیان دانشگاهی نیسپا موفق به انجام عمل اهدا از فرد دهنده با مرگ حتمی شدیم، افزود: این عمل در مورد سه متوفی انجام و اعضای حیاتی بدن آن‌ها از جمله کلیه، کبد، پانکراس، روده و بافت‌های دریچه قلب جدا و به افراد گیرنده اهدا شد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران شب بازی با آمریکا مجوز ورود یک دستگاه خودروی خارجی را دریافت کردند
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران شب بازی با آمریکا مجوز ورود یک دستگاه خودروی خارجی را دریافت کردند.
رئیس مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور ضمن بیان ایراد قانونی به مصوبه دولت درباره «مجوز ورود و ترخیص آمبولانس‌های اهدایی» اعلام کرد که این کار بدون پرداخت سود بازرگانی مغایر قانون است.
ویژگی‌های تجهیزات ناو رزمی موشک‌انداز شهید سلیمانی در حوزه اشراف اطلاعاتی و شناسایی و پایش اهداف و ترددهای سطحی زیرسطحی و هوایی مجهز به پیشرفته‌ترین سامانه‌ کشف و آشکارسازی شنود راداری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ