سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، گفت: انواع پهپادهای نیروی هوایی ارتش مجهز به بمب‌های هوشمند، نقطه‌زن و ارتقا یافته، مواضع و اهداف مهم را منهدم کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرویس امنیت ملی عراق از انهدام یک شبکه تروریستی در استان دیالی این کشور در جریان عملیات برق‌آسا خبر داد.
فرماندهی عملیات مشترک عراق از عملیات جدید هوایی علیه بقایای داعش در کرکوک خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند ۴ نفره‌ای خبر داد که اتباع کشورهای همسایه را به گروگان گرفته و از آنها اخاذی می‌کردند.
رئیس پلیس آگاهی فراجا با تاکید بر مبارزه قاطعانه با زورگیری و گوشی قاپی در کشور، گفت: طی ۴ ماه اول امسال ۱۹۹ باند سرقت گوشی تلفن همراه منهدم شده است.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ گسترده‌ خانواده‌ بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
کوچوک کایا به منظور تسهیل ارتباط میان اعضای این شبکه که وظیفه تعقیب اهداف موساد را بر عهده داشتند، گروهی در شبکه اجتماعی واتس اپ تشکیل داده بود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری باند سرقت از منزل در شمال شرق تهران خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از انهدام ۲ قایق انتحاری اوکراین خبر داد که قصد حمله به پایگاه دریایی این کشور در دریای سیاه را داشتند.
منابع سوری از انهدام چند پهپاد گروه‌های تروریستی خبر دادند که قصد حمله به مواضع ارتش سوریه در حومه حلب را داشتند.
مرحله اصلی رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، با استفاده از بمب بومی و دورایستای یاسین ۹۰ اهداف پیش بینی شده را منهدم کردند.
جنگنده بمب‌افکن‌های راهبردی سوخو۲۴ و اف۴ نیروی هوایی ارتش در حمله شبانه با استفاده از اصل غافلگیری، رادارهای زمینی نیروهای نارنجی (نیروهای تعبیه شده در نقش دشمن) را مورد هدف قرار دادند.
در مراسم اختتامیه قهرمان ایران، جایزه «برترین ورزشکار مرد در سال ۱۴۰۱» با آراء مردمی به هادی چوپان قهرمان خوش‌نام رشته پرورش اندام اهدا شد.
تمرین عملیات آزاد سازی گروگان‌ها در شرایط قطع همه امکانات ارتباطی و رهگیری و انهدام اهداف هوایی شبانه، برنامه یگان‌های شناورایران، چین و روسیه در نخستین مرحله عملیاتی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی بود. / باشگاه خبرنگاران جوان
سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ از اجرای عملیات تیراندازی شبانه به اهداف هوایی در این رزمایش خبر داد.
قابلیت شناسایی اهداف، ارسال تصاویر به صورت آنلاین، قفل اپتیکی بر روی هدف و انهدام دقیق اهداف زمینی جزو ویژگی‌های موشک «کروز هواپایه حیدر» است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایران به تولید موشک‌های بالستیک با قابلیت انهدام یگان‌های شناور دریایی متحرک رسیده است.
سامانه‌های پدافندی «دزفول» نیروی هوافضای سپاه و «مجید» نیروی پدافند هوایی ارتش، با موفقیت اهداف واگذار شده توسط شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور را منهدم کردند.
در رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱، اهداف ارتفاع متوسط مهاجم با شلیک سامانه‌های بومی ۱۵ خرداد نیروی پدافند هوایی ارتش و سوم خرداد نیروی هوافضای سپاه سرنگون شدند.
در ادامه مراحل عملیاتی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، پهپاد‌های انهدامی و رزمی آرش، باور و ابابیل ۵ با پرتاب از عرشه ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «سهند» و پرواز از پایگاه پهپادی ارتش در منطقه غرب از فواصل دوردست، اهداف ساحلی را منهدم کردند.
سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: در ادامه مرحله اصلی رزمایش، پهپادهای مهاجر ۶، ابابیل ۳ نوین و آرش توانستند، تحرکات نیروهای دشمن را رصد کرده و اهداف مدنظر را منهدم کنند.
سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: در ادامه مرحله اصلی رزمایش، پهپادهای مهاجر ۶، ابابیل ۳ نوین و آرش توانستند، تحرکات نیروهای دشمن را رصد کرده و اهداف مدنظر را منهدم کنند.
ستاره سرشناس سینمای ایران و یکی از بازیگران اسطوره‌ای نقش‌های قهرمان در سال‌های دهه ۶۰ و ۷۰ شمسی، امروز روی سن قهرمانی جام‌جهانی پرورش اندام ظاهر شد. جمشید هاشم‌پور یا همان جمشید آریا سوپراستار فراموش نشدنی فیلم‌های جنگی که خود در جوانی در رشته زیبایی اندام فعالیت داشت، امروز در مراسم اهدای جام قهرمانی جام جهانی تهران حضور یافت و با استقبال شدید سالن و ورزشکاران مواجه شد.
آزمون سامانه ارتقاء یافته باور ۳۷۳ علیه اهداف دور ایستا با موشک برد بلند صیاد ۴B با موفقیت انجام شد.
دریادار موسوی تاکید کرد که در این رزمایش، از پهپادهای انهدامی آرش استفاده ویژه‌ای شده و این پهپادها اهداف دریایی و زمینی خود را به صورت گسترده و با موفقیت منهدم کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ