رئیسی در پاسخ به سوالی راجع به هولوکاست و اینکه آیا به هولوکاست اعتقاد دارد یا نه گفت: مسائل تاریخی باید توسط محققان و تاریخ شناسان مورد بررسی و کنکاش قرار بگیرد. یک نشانه‌هایی نیز وجود دارد که چنین اتفاقی (هولوکاست) افتاده است که باید مورد بررسی دقیق توسط محققان و مورخان قرار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در این سفر علاوه بر شرکت و سخنرانی در نشست «بریکس پلاس» که سران ۷۰ کشور جهان به آن دعوت شده اند، با شماری از سران کشورهای حاضر نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.
رئیس جمهور به منظور شرکت در نشست سران «بریکس» که به میزبانی آفریقای جنوبی برگزار می‌شود چهارشنبه عازم ژوهانسبورگ می‌شود.
رئیس جمهور به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور با حضور در منزل «اسدالله اسدی» با او دیدار کرد.
رئیس جمهور روز جمعه به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به کشور با حضور در منزل آقای «اسدالله اسدی» با این دیپلمات تازه آزاد شده از زندان‌های اروپا دیدار کرد.
رئیسی به اظهارات اخیر وزیر خارجه اسبق انگلیس مبنی بر اعتراف به دست داشتن کشورش در کودتای ۲۸ مرداد اشاره کرد و با بیان اینکه چنین اظهاراتی پیام حمایت از اغتشاشات و اغتشاشگران است، خطاب به وزیر خارجه اسبق انگلیس و سایر دولتمردان این کشور، گفت: اگر در ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود شما هرگز جرأت چنین خیانتی نداشتید.
دیدار نخست وزیر هند و رئیس جمهور مصر شش ماه پس از حضور سیسی در رژه روز جمهوری هند به عنوان میهمان رسمی برگزار شد. در ماه ژانویه، سیسی و مودی در مورد اقدامات برای افزایش تجارت دو جانبه به ۱۲ میلیارد دلار توافق کردند. در طول بازدید سیسی از هند، کشور‌ها همچنین توافق نامه‌هایی را برای گسترش همکاری در امنیت سایبری، فناوری اطلاعات و فرهنگ امضا کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ادای حق‌آبه ایران، نشانه‌ای از حسن نیت طرف افغانی برای گسترش روابط بعدی خواهد بود.
رئیس جمهور در نامه‌هایی جداگانه سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: منطقه خلیج فارس و غرب آسیا یکی از حساس‌ترین مناطق جهان است. این منطقه طی سال‌های اخیر محل زورآزمایی آمریکایی‌ها نیز بوده که سعی داشتند خودشان را به عنوان حاکم مطلق، به جهان و منطقه تحمیل کنند. امروز نشانه‌های جدیدی از تغییر موازنه قدرت از غرب به شرق دیده می‌شود و باید تاکید کرد که آینده متعلق به منطقه ما و آسیاست.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز نشانه‌های جدیدی از تغییر موازنه قدرت از غرب به شرق دیده می‌شود و باید تاکید کرد که آینده متعلق به منطقه ما و آسیاست.
رئیس مرکز تحقیقات بیماری‌های عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر اینکه عفونت مالاریا به طور کلی با علائم و نشانه‌هایی مانند تب، لرز، سردرد، تهوع و استفراغ یا درد و خستگی ماهیچه بروز می‌کند، اظهارداشت: لرز اولین علامت ابتلاء به این بیماری است، در ادامه تب و تعریق هر ۲۴ یا ۴۸ ساعت یکبار سیکل معمول این بیماری به حساب می‌آید.
از زمان روی کار آمدن ابراهیم رئیسی، نگاه و نظر او به بسیاری از حوزه‌ها از جمله اقتصاد و صنعت زیر ضرب بوده است. او گاه در دیدار با فعالان اقتصادی حامی بخش خصوصی و اقتصاد آزاد است؛ اما این گفته‌ها با عمل کابینه او چندان همسو نیست؛ موضوعی که در نهایت موجب شده است بسیاری از اعضای تیم اقتصادی و صنعتی او به حاشیه رانده یا برکنار شوند یا در لبه پرتگاه قرار گیرند. ضمن اینکه اهداف نیز محقق نشوند. سریال استیضاح وزیر صمت یکی از نشانه‌های واضح وجود مشکل در کابینه دولت سیزدهم است.
رئیس جمهور گفت: نشانه‌های استیصال و از هم پاشیدگی جامعه صهیونیستی و شکل‌گیری نظم جدید جهانی به نفع جبهه مقاومت آشکار شده است.
در جریان سفر اخیر رئیس جمهور به چین، وزیر راه و شهرسازی نیز با همتای خود ملاقات کرده و تفاهم نامه‌هایی در حوزه ریلی، حمل و نقلی و ناوگان هوایی و مسکن امضا کرده‌اند
رئیس سازمان اطلاعات نظامی اوکراین با رد ادعاها درباره برنامه چین به منظور تامین تسلیحاتی روسیه، گفت که هیچ نشانه‌ای درباره این موضوع وجود ندارد.
جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت: جو بایدن رئیس جمهور امریکا در اظهارات روز گذشته خود به این امر که اکنون زمان گفتگو است اشاره‌ای نکرد.
بر اساس لایحه پیشنهادی رئیس جمهور روسیه، تابعیت افراد در صورت توهین به پرچم و نشان‌های ملی این کشور لغو خواهد شد.
بر اساس لایحه پیشنهادی رئیس جمهور روسیه، تابعیت افراد در صورت توهین به پرچم و نشان‌های ملی این کشور لغو خواهد شد.
بر اساس لایحه پیشنهادی رئیس جمهور روسیه، تابعیت افراد در صورت توهین به پرچم و نشان‌های ملی این کشور لغو خواهد شد.
رئیس جمهور در نامه‌هایی جداگانه ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا به مجلس شورای اسلامی و وزارت راه و شهرسازی ابلاغ کرد.
رئیس کمیسیون قضایی با بیان اینکه ابتدا باید در طرف سعودی نشانه‌ای از تمایل به برقراری مجدد ارتباط دیپلماتیک با ایران باشد، عنوان کرد: شیوه گفت‌وگو این نیست که با یک دست خنجر در پهلوی ایران بزنند و دست دیگر را با هدف حسن نیت به سمت ایران دراز کنند.
«انتصاب محمد بن سلمان به کرسی نخست وزیری عربستان که این کرسی به صورت سنتی در اختیار پادشاهان سعودی است، انتصاب برادر وی خالد به سلمان به عنوان وزیر دفاع عربستان، و مشروعیت بخشیِ ضمنی دولت بایدن به پادشاهی بن سلمان در جریان سفر اخیر رئیس جمهور آمریکا به شهر جده عربستان و ملاقات او با ولیعهد سعودی، از جمله مهمترین نشانه‌هایی هستند که حکایت از معنای عمیقِ تحرکات سیاسی اخیر در عربستان و واگذاریِ کلیت قدرت دولت در دستان شخص محمد بن سلمان دارند.»
الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در گفتگو با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در خصوص فرار روس‌ها از بسیج عموم گفت: بگذار ۳۰ یا حتی ۵۰ هزار نفر فرار کنند. به نظرت اگر آن‌ها بمانند جزو مردمان ما هستند؟ پس بگذار فرار کنند! من نمی‌دانم تو به چه چیزی فکر می‌کنی، اما من در سال ۲۰۲۰ زمانی که مردم بلاروس در جریانات پس از انتخابات فرار کردند، اصلاً نگران نبودم. آن‌ها بعد‌ها التماس کردند که به کشور بازگردند. پس قطعاً فراری‌های روس هم بازمی‌گردند. اما در آن زمان تصمیم با توست که با آن‌ها چه کنی و چه تصمیمی برای‌شان بگیری. اینکه اجازه بدهی برگردند یا همان‌جایی که رفتند بمانند. در همین حال رسانه‌ها حرکات پای پوتین را، نشانه‌ای از اضطراب و نگرانی او تحلیل کرده‌اند.
رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور گفت: تاکنون ده‌ها سامانه الکترونیکی در دستگاه‌های دولتی نظیر گمرک، مالیات و بانکها بعنوان نمونه‌هایی از گلوگاه‌های فساد راه اندازی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ