تیم ملی تنیس روی میز بانوان به مسابقات گزینشی جهان اعزام نمی‌شود و حضورش در بازی‌های آسیایی هم قطعی نیست این در حالی است که اخیرا اتفاقی تاریخی پیرامون این تیم رقم خورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال چین با میانگین ۲۰۰ سانتی‌متر بلندقامت‌ترین تیم حاضر در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه است و تیم ایران با ۱۹۷ سانتی‌متر در جایگاه دوم قرار دارد.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان با کسب ۳ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز با اقتدار بعنوان قهرمانی جهان در کشور اردن دست یافت.
مراسم معارفه بازیکن برزیلی تیم فوتبال الهلال در شرایطی برگزار شد که بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی و سایت‌های ورزشی تصاویر آن را پخش کردند.
در ادامه ورود موج گرمای شدید به همسایه‌های غربی کشورمان، حالا خبر رسیده که دمای هوا در جنوب ترکیه از ۵۰ درجه سلسیوس عبور کرده است.
خولین آلوارز با تنها 23 سال سن و با کمتر از 200 بازی حرفه ای، 13 قهرمانی به دست آورده است.
پپ گواردیولا به اولین سرمربی‌ای تبدیل شد که همراه سه باشگاه مختلف قهرمان سوپرکاپ اروپا شده است.
ملوان فصل گذشته سه بار در ورزشگاه خانگی پرسپولیس و استقلال شکست خورد.
مسابقات رکوردگیری دوومیدانی برای مشخص شدن وضعیت دوندگان اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو در حالی برگزار شد که تنها یک پرتابگر دیسک مرد موفق به دستیابی به این رکورد شد.
فرزانه فصیحی با شکستن رکورد ملی دوی 100 متر بانوان ایران، موفق به کسب مقام نخست در رقابت‌های دوومیدانی جام کازانوف شد.
تیم ملی تکواندو بانوان برای نخستین بار رقابتهای گرندپری را با دو مدال نقره و برنز به پایان برد.
مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ بانوان در حالی در تهران برگزار شد که حمیده اسماعیل نژاد گوی سبقت را از فصیحی المپین کشورمان ربود و قهرمانی دوهای سرعت شد.
رکورددار جدید دوی 100 متر بانوان ایران می گوید نهایت پاداشی که به خاطر این رکورد دریافت می کند، 10 میلیون تومان است.
شهلا محمودی رکورد ملی ماده ۴۰۰ متر با مانع بانوان کشور را شکست و قهرمان ارزروم ترکیه شد.
حمیده اسماعیل نژاد رکورد ملی ماده ۱۰۰متر بانوان را شکست و قهرمان رقابت‌های بین المللی ارزروم ترکیه شد.
مربی تیم ملی اسکیت سرعت بانوان گفت: با توجه به ارتقاء رکوردی که بانوان در اردوهای آماده‌سازی بازی‌های آسیایی هانگژو چین داشتند، هدفمان تنها کسب مدال در این بازی‌ها است.
تیم ملی تنیس روی میز بانوان به مسابقات گزینشی جهان اعزام نمی‌شود و حضورش در بازی‌های آسیایی هم قطعی نیست این در حالی است که اخیرا اتفاقی تاریخی پیرامون این تیم رقم خورده است.
بانوان والیبالیست‌ طلایی‌پوش پس از کسب رکورد دوازده پیروزی سه بر صفر و تنها سه ست باخته به عنوان صدرنشین به جمع ۶ تیم صعود کردند.
عضو تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران در مسابقات دسته ۸۱ کیلوگرم گروه B به عنوانی بهتر از پنجمی دست پیدا نکرد اما موفق شد رکورد ایران در حرکت یک ضرب را جابجا کند.
رییس انجمن پاراوزنه برداری گفت: در صورت ارتقاء رکورد بانوان پاراوزنه بردار، شرایط حضورشان در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین فراهم خواهد شد.
نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: در صورتی بانوان پاراوزنه بردار به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین اعزام می‌شوند که در اردوهای استعدادیابی و قهرمانی کشور رکورد خوبی را به ثبت برسانند.
مرحله دوم دو و میدانی باشگاه های کشور در بخش بانوان، با جا به جایی دو رکورد ملی به پایان رسید.
رییس انجمن پارا وزنه‌برداری گفت: بانوان پاراوزنه‌بردار در صورتی که بتوانند رکورد خود را افزایش دهند به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین اعزام خواهند شد.
رییس انجمن پارا وزنه‌برداری گفت: بانوان پاراوزنه بردار در صورتی که بتوانند رکورد خود را افزایش دهند به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین اعزام خواهند شد.
نماینده دسته ۵۵ کیلوگرم وزنه برداری کشورمان با رکورد مجموع ۱۶۵ کیلوگرم اولین مدال تیم وزنه برداری بانوان را به گردن آویخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ