طبق این آمار، اینترنت موبایل ایران در حال حاضر از لائوس و بوسنی هرزگوین سریع‌تر و از پاپوا گینه نو و کوزوو کندتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کلیپی خنده دار در شبکه‌های اجتماعی پخش شده که سقوط یکی از کارکنان هتل محل اقامت بازیکنان النصر را نشان می‌دهد. در این کلیپ، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر دیده می‌شود که به دلیل این اتفاق درحال لبخند زدن است. با این حال، کارگر جوان به سرعت تعادل خود را به دست آورد و دوباره ایستاد و همه چیز به روال عادی بازگشت.
این حادثه حدود ساعت پنج صبح امروز رخ داده و علت آن در دست بررسی است.
ایران با یک پله سقوط به رتبه دوازدهم جدول رده‌بندی خواهد رفت.
براساس گزارش اسپید تست از میانه سرعت اینترنت موبایل و ثابت کشورهای مختلف جهان جایگاه ایران در رده بندی اینترنت موبایل ۲ پله و در بخش اینترنت ثابت نسبت به ماه قبل یک پله سقوط کرده است.
ایرباس خطوط هوایی فرانسه که ۲۱۶ مسافر و ۱۲ خدمه را حمل می‌کرد، اندکی بعد از عبور از یک توفان بر فراز اقیانوس اطلس در نزدیکی دماغه سبز واقع در ۴۰۰ کیلومتری پایتخت برزیل ناپدید شد. بی‌نتیجه ماندن ردیابی‌ها این احتمال را مطرح کرد که هواپیما سقوط کرده و تمامی سرنشینان آن جان باخته‌اند. به دستور سارکوزی (رئیس جمهور فرانسه) تیم بحران به سرعت تشکیل شد.
در ساعت ۱۲ و ۱۶ دقیقه امروز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه یک مورد حادثه سقوط در رودخانه در محدوده پل خواجو به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد که بلافاصله اکیپ امداد و نجات غواصی سازمان از ایستگاه شماره ۵ به محل اتفاق اعزام شدند.
دانشمندان تخمین می‌زنند که پلاسما با سرعت فوق‌العاده‌ای در حال سقوط است. این آبشار‌های پلاسمایی معادل خورشیدی شفق‌های قطبی زمین هستند. این ساختار همان چیزی است که برجستگی تاج قطبی نامیده می‌شود. برجستگی‌های روی خورشید معمولا به شکل شاخک‌های غول‌پیکر پلاسمای داغ هستند که در یک کمان بزرگ به سمت فضا کشیده می‌شوند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با توقف خانگی برابر ملوان بندرانزلی به مسیر خود در جاده سقوط سرعت بیشتری بخشید.
محسن رضایی با اشاره به جنگ اقتصادی تحمیل شده به کشور گفت: علت آنکه مردم نسبت به مسائل اقتصادی کاملا واقف نیستند عدم مشارکت کامل آن‌ها در اقتصاد است. اگر نصف فشار اقتصادی که به ایران وارد شده به اقتصاد کشور دیگری وارد شود؛ کمتر از 48 ساعت سقوط می‌کند. ما در جنگ کامل اقتصادی هستیم و اگر مردم در اداره اقتصاد و در مسائل مالی و پولی مشارکت داده شوند به این مسائل آگاه می‌شوند و مشارکت آنها بیشتر می‌شود.
سرعت بالا و عدم کنترل راننده پراید منجر به سقوط آن از عرشه پل چمران شهر اصفهان شد.
سرعت بالا و عدم کنترل راننده پراید منجر به سقوط آن از عرشه پل چمران شهر اصفهان شد.
طبق جدیدترین گزارش اسپید تست جایگاه ایران در کشور‌هایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل با یک پله سقوط مشخص شده است.
طبق جدیدترین گزارش اسپید تست جایگاه ایران در کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل با یک پله سقوط مشخص شده است.
میانه سرعت اینترنت موبایل ایران در دسامبر ۲۰۲۲ میلادی ۳۹.۳۲ و میانه سرعت اینترنت ثابت ۱۱.۶۶ مگابیت برثانیه بوده است. ایران در رده بندی کشور‌هایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل با ۷ پله سقوط در رده ۵۵ قرار دارد.
میانه سرعت اینترنت موبایل ایران در نوامبر ۲۰۲۲ میلادی ۴۰.۹۷ مگابیت برثانیه بوده و میانه سرعت اینترنت ثابت ۱۱.۶۲ مگابیت برثانیه بوده است.
رده بندی میانه سرعت اینترنت موبایل ایران در نوامبر ۲۰۲۲ میلادی ۴۰.۹۷ مگابیت برثانیه بوده است. در فهرست کشور‌هایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل در جهان جایگاه ایران ۲پله سقوط کرده و در رده ۴۸ است. همچنین میانه سرعت اینترنت ثابت ایران در یازدهمین ماه میلادی ۱۱.۶۲ مگابیت برثانیه بوده و جایگاه آن در رده بندی جهانی با ۳ پله سقوط ۱۴۴ اعلام شده است.
براساس گزارش جدید وب سایت اسپید تست جایگاه ایران در رده بندی جهانی سرعت اینترنت برای موبایل ۲ پله و برای اینترنت ثابت ۳ پله سقوط کرده است.
در دوران شاه معترضین خیلی شکنجه شدند، اما حاضر نشدند کوچکترین توهینی به امام انجام دهند تا آزاد شوند، اما ۹۷ درصد بازداشتی‌های اخیر در بازداشتگاه گریه می‌کردند تا آزاد شوند، در زمان ما کسی در زندان گریه نمی‌کرد، مطالعه می‌کردند، روزه مستحبی می‌گرفتند نترس بودند.
سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: هنوز عده‌ای در خصوص علت سقوط هواپیمای اوکراینی ابهام دارند. اینکه ظرف 48 ساعت این تعداد از نیروهای مسلح را توجیه و همراه بکنیم.
قیمت نفت در بازار جهانی بعد از سقوط آزاد در روز گذشته امروز توانست به سرعت صعودی شود.
جدیدترین گزارش اسپید تست از میانه سرعت جهانی اینترنت موبایل نشان می دهد جایگاه ایران یک پله رشد کرده، هرچند در بخش اینترنت ثابت جایگاه کشور با دو پله سقوط روبرو شده است.
گزارش اسپیدتست در هفتمین ماه میلادی نشان می دهد هرچند جایگاه ایران در فهرست کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل ۲ پله رشد کرده اما در رده بندی اینترنت ثابت یک پله سقوط کرده است.
به نظر می‌رسد پاقدم سال جدید برای بورس خوب بود چراکه از ابتدای سال تا کنون روند صعودی در این بازار ادامه دارد و به باور یک تحلیلگر بازار سرمایه، چنانچه وضعیت فعلی متغیرها ثابت بماند میتوانیم منتظر شاخص یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحدی هم باشیم.
رأس ساعت ۸ صبح امروز (سه‌شنبه، ۳ خرداد) یک فروند هواپیمای آموزشی اف-۷ پایگاه هشتم شکاری اصفهان در اطراف انارک نائین دچار حادثه می‌شود که متأسفانه دو خلبان این هواپیما سرهنگ دوم زمانی و ستوان یکم بای به شهادت می‌رسند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ