رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار ایلام ضمن اطلاع از آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به زائران اربعین در این استان و مرز بین‌المللی مهران بر رفع مشکلات و تسریع در خدمات‌رسانی به زوار تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور تفویض اختیارات ویژه به استاندار سیستان و بلوچستان برای حل مشکلات و پیشبرد امور استان را ضروری دانست و بر تداوم هماهنگی همه مدیران استان برای رفع مشکلات تاکید کرد.
رئیس جمهور ضمن تقدیر از کارهای انجام شده برای حل مشکلات ایرانیان خارج از کشور، با ناکافی دانستن اقدامات به‌عمل آمده، بر ضرورت کار جهادی و تحولی برای رفع موانع موجود در این مسیر تأکید کرد.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور در نامه‌ای به رئیس کل بانک مرکزی بخشی از تاکیدات رئیس جمهور درباره رفع موانع و مشکلات پرداخت تسهیلات ازدواج را به او ابلاغ کرد.
رئیس اتاق مشترک عمان و ایران گفت: بخشی از مشکلات بانکی بین ایران و عمان حل شده و توافق شد تا بخش دیگر از مشکلات این حوزه نیز رفع شود.
رئیسی در با اشاره به گفتگو‌های خود با مقامات سوریه و رایزنی برای رفع مشکلات گسترش روابط میان دو کشور، به ویژه همکاری بخش‌های خصوصی و اقتصادی دو طرف اظهار داشت: اراده ایران و سوریه بر توسعه روابط است و شما نمایندگان ایران در سوریه می‌توانید در اجرای توافقات صورت گرفته نقش مهمی داشته باشید.
طرح‌های دو فوریتی و چندفوریتی دولت برای مدیریت بحران‌های اقتصادی، تنها مسکن‌هایی مقطعی خواهند بود که هم اجرا و هم نظارت بر آن با مشکلات بزرگ مواجه خواهد بود. از یک سو، هزینه‌های انسانی و مالی بزرگی می‌بایست برای اجرا و نظارت بر ین طرح‌ها صرف شود. از سوی دیگر، راه‌های دور زدن این طرح‌ها به آسانی از سوی دلالان شناسایی می‌شود و عملا اصلاحی در وضعیت صورت نمی‌گیرد. اگر دولت قصد دارد به صورت زیرساختی مشکلات اقتصادی را رفع کند، باید اصلاح سیستم بانکداری و نظام واسطه‌گری در بازار را در پیش بگیرد و نه این‌که سطح خرد و افراد را مخاطب خود قرار دهد
رئیسی با اشاره به ترفند‌های دشمنان برای جذب نخبگان کشور‌ها تاکید کرد: باید زمینه‌های حضور دانشمندان ایرانی را که سرمایه‌های عظیم کشور هستند در داخل فراهم کنیم.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار چهره به چهره با مراجعان، ضمن استماع مشکلات و درخواست های آنان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.
بگذارید بی‌پرده سخن بگوییم؛ وقتی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مشکلات مختلف موجود در کشور را برمی‌شمارد و هیچ برنامه‌ای برای رفع یا توقف آن ارائه نمی‌شود، آیا می‌توان گفت که بخش‌های اجرائی پتانسیل عبور از مشکلات را دارند؟ و آیا این راه به تغییر شکل توانایی دولت منجر نخواهد شد؟
اهواز- رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: مشکلاتی که مردم خوزستان را نگران کرده با استفاده از ظرفیت مسئولان قوه‌های مقننه و مجریه رفع شود.
رئیس قوه قضاییه گفت: دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران از گسترش همکاری‌های حقوقی و قضایی با نظامات قضایی کشورهای همسایه و فدراسیون روسیه استقبال می‌کند.
رئیس جمهور گفت: افرادی که وارد شوراهای شهر و روستا می‌شوند باید در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
رئیسی گفت: تلاش مضاعف مسئولان اجرایی، اقتصاددانان و نخبگان در پیشبرد امور و رفع مشکلات و انجام پیش‌بینی لازم برای تامین به موقع نیاز‌های کشور را از جمله راهکار‌های موثر برای مقابله با دشمن است.
رئیس جمهور گفت: دشمن همواره به دنبال آن است که از ضعف‌ها بهره‌برداری کند، اما رفع مشکلات و حسن انجام وظیفه، فرصت هرگونه موج‌سواری را از دشمن می‌گیرد.
رئیس جمهور گفت: دشمن همواره به دنبال آن است که از ضعف‌ها بهره‌برداری کند، اما رفع مشکلات و حسن انجام وظیفه، فرصت هرگونه موج‌سواری را از دشمن می‌گیرد.
رئیس جمهور در این گفتگو در جریان روند امور اربعین در استان ایلام و مرز بین المللی مهران قرار گرفت و بر رفع مشکلات و تسریع در امر خدمت‌رسانی به زوار تاکید کرد.
سید ابراهیم رئیسی، با صدور دستوراتی خطاب به مسئولان دولتی، بر خدمات رسانی بهتر و رفع مشکلات موجود در مسیر زائران عتبات تاکید کرد.
سید ابراهیم رئیسی، با صدور دستوراتی خطاب به مسئولان دولتی، بر خدمات رسانی بهتر و رفع مشکلات موجود در مسیر زائران عتبات تاکید کرد.
رئیسی ثبت نام در سامانه «سماح» را به منظور خدمت رسانی بهتر و تردد آسانتر زائرین اربعین ضروری و مهم دانست و بر لزوم اطلاع رسانی دقیق برای آرامش بیشترعاشقان اباعبدالله الحسین (ع) و رفع فوری دغدغه‌ها و مشکلات زوار تاکید کرد.
آیت الله رئیسی گفت: بسیج، ارتش، سپاه و همه نیرو‌های مردمی که در سنگر دفاع مقدس بودند اکنون در سنگر سازندگی و آبادانی در جای جای کشور در حال فعالیت هستند که این موضوع برای مردم روشن و محسوس است.
بوشهر- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برهی مسائل در استان بوشهر، گفت: رفع مشکلات و نیازهای مردم استان بوشهر با جدیت دنبال شود.
رییس جمهوری گفت: برخلاف وجود موانع ما باید آن موانع را رفع کنیم و بدانیم که به تعبیر رهبری انقلاب، هیچ مشکلی در کشور نیست که حل‌شدنی نباشد. پس ما با روحیه جهادی به دنبال حل مشکلات باشیم.
معاون رئیس جمهور گفت: اگر سرمایه اجتماعی و رابطه دولت و مردم به خاطر برخی کم کاری‌ها و تجمل گرایی عده‌ای از مسئولین قبلا دچار آسیب شده بود، امروز دولت با حضور در کنار مردم و برنامه ریزی برای رفع مشکلات کشور مصمم است با جلب رضایت عمومی هیچ فاصله‌ای بین دولت با مردم نباشد.
ذوالنوری گفت: نطق اخیر بنده به معنی تضعیف دولت یا خرده گیری به دولت نبود بلکه در حقیقت یک تذکرات صمیمانه، دوستانه، مشفقانه بود، با همه وجوداز دولت حمایت می‌کنم که اهداف بلند ان شاءالله محقق شده و مشکلات مردم عزیزمان رفع شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ