ال‌کلاسیکوی شب گذشته بین رئال و بارسا در دالاس رکوردس جدید از حیث حضور تماشاگر به ثبت رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آینده رئال مادرید بدون توجه به کیلیان امباپه و ارلینگ هالند ترسیم شده و در مادرید دیگر روی خرید این دو فوق ستاره وسواس ندارند.
در رقابت‌های ترامپولین ، در رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال تیم‌های هرمزگان ، اصفهان و یزد و در رده سنی ۱۳ و ۱۴ سال تیم‌های یزد، کرمانشاه و اصفهان به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
بارسا امشب برای اولین بار در فصل جاری در المپیک مونتجوئیک به میدان خواهد رفت و باید دید ژاوی برای پر کردن جای خالی رافینیا چه تدبیری می‌اندیشد.
رسانه بریتانیایی سان در گزارشی ضمن مرور کارنامه ورزشی هادی چوپان، به بررسی وضعیت زندگی این بدنساز ایرانی نیز پرداخته است.
گزارش داور آخرین ال‌کلاسیکوی فصل ممکن است به ضرر آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا تمام شود.
فهرست بارسلونا و رئال برای ال‌کلاسیکو اعلام شد و در نهایت چهار بازیکن بزرگ بارسا و دو بازیکن رئال مادرید به این بازی حساس نرسیدند.
مارتينز مونوئرا داور ال‌کلاسیکوی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری خواهد بود؛ در حالی که رئال و بارسا دل خوشی از او ندارند.
شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس در ال‌کلاسیکو نیز تکرار شد و هواداران بارسا در چند نوبت به ستاره برزیلی رئال توهین کردند. اتفاقی که باعث واکنش لالیگا شد.
انریکز نگریرا در آنالیز داوری خود از قضاوت کلوس گومز در ال‌کلاسیکوی دسامبر 2016 به اشتباهات فاحش او علیه رئال اشاره کرده بود.
بارسلونا قصد دارد امشب هر طور شده برابر رئال پیروز شود و در این صورت به برد شماره 100 خود در ال‌کلاسیکو دست خواهد یافت.
نایب رئیس سابق کمیته داوران قبل از ال‌کلاسیکوی رفت فصل 13-2012 گزارشی کامل و جامع از داور ال‌کلاسیکو برای باشگاه بارسلونا فرستاده بود.
خوان لاپورتا به شکلی جدی به کنسل کردن ضیافت ناهار سنتی پیش از ال‌کلاسیکوی یکشنبه فکر می کند. رئیس بارسا از شکایت باشگاه مادریدی در قضیه پرونده نگریرا به شدت عصبانی است.
گزارشگر سرشناس فوتبال کشورمان در حاشیه دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان باز هم یکی از جملات جالب خودش را در تلویزیون به زبان آورد.
یکی از تعیین‌کننده‌ترین دوئل‌های ال‌کلاسیکوی امشب را بین وینیسیوس و رونالد آرائوخو شاهد خواهیم بود.
با مصدومیت روبرت لواندوفسکی، آنسو فاتی و عثمان دمبله، بارسا برای ال‌کلاسیکوی پنجشنبه در خط حمله با شرایط دشواری روبرو است.
بارسلونا سه بازی دیگر تا ال‌کلاسیکوی برگشت فاصله دارد و در حال حاضر پنج بازیکن این تیم چهار کارته هستند.
رئال مادرید پس از ال‌کلاسیکوی رفت لالیگا 15 امتیاز از دست داده و روند نتایج سینویسی این تیم همچنان ادامه دارد.
رئال مادرید و بارسلونا در تاریخ خود هفت بار در سوپرجام اسپانیا به مصاف هم رفته اند و رئال 6 بار جام را بالای سر برده است.
رئال مادرید و بارسلونا در تاریخ خود هفت بار در سوپرجام اسپانیا به مصاف هم رفته اند و رئال 6 بار جام را بالای سر برده است.
ژاوی هرناندز برای اینکه همچون ال‌کلاسیکوی رفت لالیگا مقابل ایده‌های کارلو آنچلوتی رودست نخورد، برنامه‌های ویژه‌ای دارد.
رئال مادرید ممکن است یکشنبه پیش رو در فینال سوپرجام اسپانیا برابر بارسا قرار بگیرد و دو بازیکن خود را قطعا در اختیار نخواهد داشت.
در مستندی از بارسلونا که از شبکه آمازون پخش خواهد شد، حال و هوای رختکن بارسا قبل از ال کلاسیکوی برگشت فصل قبل لالیگا به تصویر کشیده شده است.
مارک آندره تراشتگن در لالیگا چهار با با بارسلونا در برنابئو مقابل رئال برنده شده و امروز در شرایطی به ال‌کلاسیکو رسیده که 624 دقیقه گلی دریافت نکرده است.
شکست برابر اینتر و نزدیک شدن به ال‌کلاسیکو، نگرانی ژاوی را باعث شده و او در تمرین دیروز چهار نکته مهم را به بازیکنانش گوشزد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ