بارسلونا قصد دارد امشب هر طور شده برابر رئال پیروز شود و در این صورت به برد شماره 100 خود در ال‌کلاسیکو دست خواهد یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوائو کانسلو به این نتیجه رسیده که بارسلونا به دلیل مشکلات مالی نمی تواند با سیتی مذاکره کند و از باشگاه کاتالان قطع امید کرده است.
بارسلونا به وضوح نیاز به یک دفاع راست تخصصی دارد، ولی هنوز فکری برای جذب یک مدافع جدید نشده است.
گروه‌های مالی عربستان سعودی سرمایه گذاری در بارسلونا را ​​مطالعه می کنند که می تواند کمک بزرگی برای این باشگاه مقروض باشد.
بارسلونا قصد ندارد بند خرید 16 میلیون یورویی یانیک کاراسکو را فعال کند و می خواهد این رقم را نصف کند. مشابه اتفاقی که در راه دائمی شدن قرارداد گریزمان با اتلتیکو رخ داده بود.
باشگاه بارسلونا باید یک سفته سه میلیون یورویی در اختیار لالیگا بگذارد تا بتواند ضمن فرار از جریمه این نهاد، قرارداد بازیکنانش را ثبت کند.
باشگاه بارسلونا اطمینان دارد که پس از وعده خوان لاپورتا مبنی بر کنار رفتن از سوپرلیگ، دیگر از سوی یوفا محروم نخواهد شد و در لیگ قهرمانان فصل بعد حضور خواهد داشت.
بارسلونا در صورتی که لیونل مسی را برگرداند، می‌تواند تا 230 میلیون یورو به منابع مالی خود اضافه کند.
اسپورت نوشته است که لالیگا دوشنبه طرح امکان‌سنجی اقتصادی ارائه شده توسط باشگاه بارسلونا را تایید خواهد کرد.
نزدیک به یک سال است که هیچ تیمی نتوانسته در نوکمپ و در جریان بازی به بارسلونا گل بزند.
فهرست بارسلونا و رئال برای ال‌کلاسیکو اعلام شد و در نهایت چهار بازیکن بزرگ بارسا و دو بازیکن رئال مادرید به این بازی حساس نرسیدند.
شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس در ال‌کلاسیکو نیز تکرار شد و هواداران بارسا در چند نوبت به ستاره برزیلی رئال توهین کردند. اتفاقی که باعث واکنش لالیگا شد.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، اهداف باشگاه برای نقل و انتقالات تابستان را تشریح کرد.
طبق ادعای اسپورت، بارسلونا از همین حالا قصد دارد مذاکره با چهار بازیکن منچسترسیتی برای فصل بعد را شروع کند.
بارسلونا سه بازی دیگر تا ال‌کلاسیکوی برگشت فاصله دارد و در حال حاضر پنج بازیکن این تیم چهار کارته هستند.
آنسو فاتی که در فصل جاری نتوانسته برای بارسا دقایق زیادی بازی کند، از چند باشگاه بزرگ پیشهاد دارد، ولی بارسا تنها در صورت درخواست خود بازیکن اجازه جدایی خواهد داد.
متئو لاهوز، داور دیدار بارسلونا-اسپانیول این هفته در لالیگا قضاوت نخواهد کرد و باید دید محرومیت او ادامه دار خواهد بود یا خیر.
باشگاه بارسلونا هر کاری خواهد کرد تا کارت قرمز جوردی آلبا بخشیده شده و او بتواند یکشنبه هفته بعد برابر اتلتیکو به میدان برود.
بارسلونا از علاقه یوسف موکوکو برای بازی با پیراهن آبی‌اناری مطلع است ولی برای جذب او تردیدهایی جدی دارد.
با دعوت از الخاندرو بالده به تیم ملی اسپانیا، باشگاه بارسلونا حالا با 17 بازیکن، بیشترین نماینده را در جام جهانی 2022 دارد. این در تمام ادوار جام جهانی بی‌سابقه است.
بر اساس ارزیابی تیم پزشکی بارسا مصدومیت ممفیس دیپای باید هفته قبل بهبود پیدا می کرد ولی او هنوز تمایلی برای بازگشت به تمرینات ندارد.
مصدومیت رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسا، در بازی تیم های ملی اروگوئه و ایران، او را بیش از 28 روز از میادین به دور نگه خواهد داشت و فیفا به همین دلیل باید به بارسا غرامت بدهد.
بارسلونا در تاریخ خود تنها یک بار در یک فصل هم فاتح لالیگا شده و هم عناوین ال‌پی‌چی‌چی و زامورا به بازیکنانش رسیده است. فصل جاری بارسا به دنبال تکرار آن رکورد ویژه است.
آلفونسو دیویس، مدافع چپ بایرن مونیخ، که بسیار در این تیم خوش درخشیده، سه سال پیش مورد توجه بارسا نیز قرار داشت ولی باشگاه کاتالان از خرید او منصرف شد.
بارسلونا فردا در نوکمپ میزبان رئال وایادولید، باشگاه تحت مالکیت رونالدو نازاریو است و قطعا به دنبال کسب اولین پیروزی خانگی فصل خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ