فهرست بارسلونا و رئال برای ال‌کلاسیکو اعلام شد و در نهایت چهار بازیکن بزرگ بارسا و دو بازیکن رئال مادرید به این بازی حساس نرسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با جذب مهدی عبدی، فهرست 19 ساله تیم تراکتور دوباره پر شده است.
گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب، گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه صنعت و گزارش شور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی در دستور کار جاری امروز نمایندگان قرار دارد.
بارسلونا پس از تور آمریکا تصمیم گرفته چهار بازیکن محصول آکادمی لاماسیا را وارد فهرست تیم اول کند.
نگاهی به فهرست رئال و بارسا در تور آمریکا نشان می‌دهد که نگاه ژاوی و کارلو آنچلوتی به بازیکنان آکادمی کاملا متفاوت بوده است.
بایرن مونیخ قصد جذب چهار بازیکن در انتقالات تابستانی را دارد که یکی از آنها هری کین است.
روحانی اظهار داشت: من امیدوار بودم که مساله برجام در اسفند ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ حل شود تا دولتی که بر سر کار می‌آید، دچار این مشکل بزرگ نباشد. برای احیای برجام همه چیز تمام شده و آماده بود. حتی موفق شدیم از طرف‌های مذاکره امتیاز خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی و لغو تحریم دفتر رهبری و نهاد‌های مربوط به ایشان را بگیریم که وقتی آن را به مقام معظم رهبری گزارش دادم، ایشان خیلی خوشحال شدند. اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، بر اساس آخرین گزارش مؤسسه تحقیقات صلح بین المللی استکهلم، ۹ کشور عربی در فهرست ۴۰ واردکننده بزرگ اسلحه قرار گرفتند.
رتبه ایران در میان کشور‌ها از نظر خودکشی در گزارش‌های مختلف متفاوت است و از ۵۸ تا ۱۲۸ گزارش شده، اما آخرین رتبه ایران در فهرست سازمان جهانی بهداشت (WHO) ۱۲۸ است.
میکل آرتتا، مربی آرسنال، نام هفت بازیکن را در فهرست مازاد تیمش برای فصل بعد قرار داده است.
در گزارش ماه فوریه اسپید تست، جایگاه ایران در هر دو فهرست کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل و ثابت با کاهش روبرو شد.
در گزارش ماه فوریه اسپید تست، جایگاه ایران در هر دو فهرست کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل و ثابت با کاهش روبرو شد.
در گزارش ماه فوریه اسپید تست، جایگاه ایران در هر دو فهرست کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل و ثابت با کاهش روبرو شد.
این گزارش به صورت سالانه توسط وزارت خارجه آمریکا منتشر می‌شود و بیشتر جنبه نمادین دارد. حسن فیروزآبادی و حسن ایرلو که در این فهرست قرار دارند فوت کرده‌اند.
بنابر گزارش ماه دسامبر دو نشریه بلومبرگ و فوربس که دارایی‌های ثروتمندان جهان را گزارش می‌کنند اکنون برنارد آرنو، مدیرعامل شرکت محصولات لوکس لویی‌ویتان جای ایلان ماسک را در صدر فهرست پولدارترین‌های جهان بگیرد.
نمایش ضعیف فرلاند مندی در بازی روز گذشته مقابل ویارئال دیگر جای شکی برای مدیران رئال باقی نگذاشته و او در تابستان پیش رو فروخته خود شد.
براساس گزارش موسسه «کلاریویت آنالیتیکس» در سال ۲۰۲۲ میلادی درباره «پژوهشگران پراستناد» جهان، ۱۲ پژوهشگر وابسته به مؤسسه‌های ایرانی از تأثیرگذارترین‌ها در پیشرفت علوم شناسایی شده‌اند.
ژورکائف ری‌آسکو که همنام یوری ژورکائف، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، است، در فهرست نهایی اکوادور برای جام جهانی حضور دارد.
وب سایت ESPN در گزارشی به بررسی لیست تیم ملی ایران و حضور سردار آزمون در فهرست نهایی خبر داد.
آلیو سیسه، مربی سنگال، فهرست نهایی تیمش برای جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد.
منابع خبری گزارش داده‌اند دولت کانادا ۶ فرد و چهار نهاد را به بهانه نقض حقوق بشر در ایران در فهرست تحریم قرار داده است.
بر اساس این گزارش، ۱۸۳ فروند هواپیما به دلیل آنچه نقض قوانین صادراتی آمریکا خوانده می‌شود در این فهرست قرار دارند. گفته می‌شود که دولت آمریکا پیش از این محدودیت‌های متعددی را علیه این سه شرکت هواپیمایی ایرانی وضع کرده است.
نشریه آمریکایی گزارش داد مقامات مجارستان از اتحادیه اروپا خواسته‌اند اسم برخی از تُجار و بازرگانان روسیه را از فهرست تحریم‌های این اتحادیه علیه مسکو، حذف کند.
گزارش اسپیدتست در هفتمین ماه میلادی نشان می دهد هرچند جایگاه ایران در فهرست کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل ۲ پله رشد کرده اما در رده بندی اینترنت ثابت یک پله سقوط کرده است.
سه فوتبالیستی که در فهرست گران‌ترین‌های تاریخ اسپانیا رتبه های اول تا سوم را دارند، با پیوستن به چلسی صاحب این رکورد شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ