اعضای منتخب پنجاه و یکمین مجمع عمومی (انتخاباتی) کمیته ملی المپیک اعم از رئیس، نواب رئیس و اعضای هیات اجرایی در قدردانی از اعضای مجمع کمیته و جامعه فرهیخته ورزش کشور بیانیه صادر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور با صدور پیامی از حضور پرتعداد هواداران در بازی برابر پرسپولیس قدردانی کرد.
قدردانی نماینده مردم کرمان و راور از وزیر صمت برای انتصاب مدیرعامل شرکت ملی مس
رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از تلاش‌های پادشاهی عمان در زمینه رسیدن به توافق در موضوع کشتی صافر قدردانی کرد.
رئیس جمهور موقت مالی اعلام کرد که این کشور خواهان همکاری با روسیه است.
رئیس‌جمهور آمریکا کمک‌های ایتالیا به اوکراین را مهم ارزیابی کرد.
معاون امور بین‌الملل جمعیت هلال احمر ایران در جده، دیدارهای دوجانبه‌ای را با رؤسا و نمایندگان جمعیت‌های هلال احمر عمان، سودان، افغانستان، پاکستان، ترکیه، عراق و عربستان سعودی داشت.
برخی از خانواده‌های اعضای گرفتار شده در گروهک منافقین از سراسر کشور، صبح جمعه (۹ تیر ۱۴۰۲) با تجمع مقابل سفارت ترکیه در ایران به عنوان حافظ منافع کشور آلبانی، از اقدام مسؤولانه دستگاه قضایی و انتظامی آلبانی در کنترل مقر گروهک منافقین قدردانی و خواستار پیگیری وضعیت عزیزان خود شدند.
بازیکنان و اعضای تیم لیورپول از جیمز میلنر و روبرتو فیرمینو پس از بازی با ساوتهمپتون قدردانی کردند.
رجب طیب اردوغان با اعطای لوح و نشان فداکاری به پیرحسین کولیوند از خدمات سریع و مناسب هلال احمر ایران در عملیات نجات و امدادرسانی به مردم زلزله‌زده ترکیه، قدردانی کرد.
رئیس جمهوری سوریه در دیدار با اعضای هئیت کمیته برادری و دوستی پارلمان لبنان، از کمک های رسمی و مردمی این کشور به مردم زلزله زده سوریه قدردانی کرد و گفت روابط میان طرفین برادرانه است.
نمایندگان مردم در مجلس، با بررسی مجدد «طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران» ایرادات شورای نگهبان به این طرح را برطرف و در ادامه عملکرد دولت در منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها را بررسی کردند.
اعضای هیات مدیره، قائم مقام‌ها و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در نشست با معاون وزیر صمت، ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه مدیرعامل، صداقت و سرعت بالای تصمیم گیری را از مشخصات بارز وی دانستند.
رهبر انقلاب در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی، با قدردانی از فعالیت‌های تحسین برانگیز سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس گفتند: الحمدلله خلأ سردار در موارد بسیاری پر شده است.
رهبر انقلاب در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی، با قدردانی از فعالیت‌های تحسین برانگیز سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس گفتند: الحمدلله خلأ سردار در موارد بسیاری پر شده است.
اعضای هیات رئیسه فدراسیون والیبال از وزیر ورزش خواستند اجازه فعالیت رئیس این فدراسیون را تا زمان برگزای مجمع فوق العاده بدهد. آنها همچنین از حمایت های سجادی قدردانی کردند.
اعضای شورای راهبردی سیستان و بلوچستان متشکل از نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق، رئیس کل دادگستری و مدیرکل اطلاعات طی نامه‌ای از عنایات رهبر معظم انقلاب به این استان قدردانی کردند.
وکلای ملت در نشست علنی امروز با تعیین اعضای ناظر مبارزه با قاچاق کالا و شورای عالی مقابله با پولشویی، بانک مرکزی را موظف به انتشار مشروح مذاکرات و مصوبات شورای فقهی برای عموم کردند.
رئیس جمهور اوکراین به رؤسای مجالس 13 کشور دوست از جمله آمریکا با هدف قدردانی از حمایت های آنها از کی یف، نشان افتخار اعطا کرد.
رئیس جمهور اوکراین به رؤسای مجالس 13 کشور دوست از جمله آمریکا با هدف قدردانی از حمایت های آنها از کی یف، نشان افتخار اعطا کرد.
اقدامات قابل توجه و اثربخش بانک رفاه کارگران در راستای اعطای تسهیلات حمایتی و اشتغالزایی در استان تهران، مورد قدردانی استانداری قرار گرفت.
مراسم بزرگداشت هفته گردشگری در حالی برگزار شد که از نمایندگان و فعالان حوزه گردشگری و اعضای ستاد تسهیلات سفر قدردانی شد.
سادیو مانه، ستاره سابق و سنگالی لیورپول، برای اعضای باشگاه سابق خود هدیه ای به عنوان یادگاری در نظر گرفته است.
علی باقری مسئول تیم مذاکره کننده هسته ای ایران پیش از سفر به وین در توئیتی تاکید کرد که «آمریکا باید قدردان فرصتی باشد که با سخاوتمندی اعضای برجام فراهم شده است؛ توپ در زمین آنهاست تا از خود پختگی نشان داده و مسئولانه عمل نماید.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ