هیات وزیران اردن امروز دوشنبه در بیانیه ای تاکید کرد که در برقراری امنیت و اعمال امور حاکمیتی خود، هیچ گونه کوتاهی نخواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مطابق با قانون، دولت ملزم است که اگر نتواند به موقع پول گندم‌کاران را پرداخت کند، باید خسارت آن‌ها را بپردازد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به تذکرات نمایندگان درباره پرداخت بهای گندم کشاورزان پاسخ دهد.
ناصرالدین شاه امامه را دوست داشت و تابستان‌ها چند هفته‌ای در آن اردو میزد و به تفرج و شکار در روستا مشغول می‌شد. در یکی از سفرها، ناصرالدین شاه در آنجا دختر چوپانی ۱۶ ساله به نام فاطمه را دید. پادشاه با او به گفتگو پرداخت و از بیان او خوشش آمد.
یک عضو ارشد ائتلاف فتح ضمن هشدار درباره تحرکات نظامی و امنیتی آمریکا در مثلث مرزی عراق، سوریه و اردن، به دولت بغداد توصیه کرد که تدابیر احتیاطی فوری را برای مقابله با این تحرکات اتخاذ کند.
ادن هازارد بعد از فسخ قراردادش با رئال مادرید، پیشنهاد اینتر میامی و شانس هم بازی شدن با لیونل مسی را رد کرده است.
شهروندان اردنی با تجمع در مرکز امان، جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم کردند.
تعدادی از شیوخ عشایر استان الانبار با محکوم کردن اقدام دولت اردن مبنی بر اعطای مجوز فعالیت سیاسی به حزب منحله بعث نسبت به پیامدهای خطرناک این اقدام، هشدار دادند.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق از دولت اردن خواست قبل از آنکه دیر شود در تصمیم خود مبنی بر اعطای مجوز فعالیت سیاسی به حزب منحله بعث، تجدید نظر کند.
دولت اردن اعلام کرد که بعد از بیش از یک ماه تعلیق، دوباره واردات نفت از عراق را از سرگرفته است.
کشورها قصد دارند ارتباط‌های خود را با دولت سوریه تقویت کنند تا یک راه‌حل سیاسی را مبتنی بر ابتکار اردن برای حل بحران سوریه پیش ببرند. وزارت امور خارجه اردن اعلام کرد که پیش از دیدار وزیران در امان، فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه با ایمن صفدی همتای اردنی خود به‌طور دوجانبه دیدار و گفت‌وگو کرد.
نمایندگان پارلمان اردن با اشاره به بازداشت یکی از نمایندگان این کشور توسط رژیم‌صهیونیستی تاکید کردند که دشمن اشغالگر حق ندارد کرامت اردنی ها را زیرپا بگذارد.
امیر عبداللهیان درخصوص آخرین تحولات مذاکرات تهران و ریاض و تلاش بغداد برای بهبود روابط میان ایران و مصر و اردن گفت: صفحه جدیدی در روابط ایران و کشور‌های منطقه باز شده است و این در راستای سیاست خارجی ایران در دولت ابراهیم رئیسی است و کشور و حکومت‌های منطقه این پیام را به خوبی دریافت کردند.
اردنی‌ها در مقابل سفارت سوئد در امان تحصن کرده و سوزاندن قرآن توسط راسموس پالودان اسلام ستیز افراطی را محکوم کردند. تحصن‌کنندگان اردنی که مقامات سوئدی را مسئول اجازه دادن به راست‌گرایان برای سوزاندن قرآن می‌دانستند، از دولت سوئد خواستند از مسلمانان سراسر جهان عذرخواهی کند و بر لزوم بازدارندگی تاکید کردند.
عبدالله دوم پادشاه اردن در دیدار با مقام آمریکایی، احیای روند سازش و مذاکرات بین فلسطینی ها و اسرائیلی ها بر اساس راهکار دو دولتی را خواستار شد.
دولت پاکستان علی رغم اینکه حمایت جدی را از روی کار امدن طالبان در افغانستان داشته و تصور می کرده که این خدمتی که به آنها می‌کند در مقابل باعث می‌شود تا دولت جدید از اختلاف مرزی یا ادعای مرزی علیه پاکستان صرف نظر می‌کند. آن بخشی از ارتش پاکستان که حامی حضور طالبان افغانستان در قدرت بود اهمیتی به پیشبینی‌ها بر سر این موضوع نمی‌دادند.
شامگاه گذشته تظاهرات در نقاط مختلف اردن در اعتراض به افزایش قیمت سوخت از سوی دولت این کشور، ادامه پیدا کرد.
وزیر کشور اردن در اظهاراتی به طور ضمنی با کاهش قیمت سوخت در پی اعتراضات اخیر در این کشور، مخالفت کرد.
پادشاه اردن از برخورد قاطع با کسانی که در مقابل دولت دست به سلاح ببرند یا به اموال عمومی آسیب بزنند، خبر داد.
ادن هازارد، ستاره بلژیکی، می‌گوید دوست دارد برای پنج دقیقه جای جو بایدن قرار بگیرد.
ادن هازارد، ستاره تیم ملی بلژیک، می‌گوید با اینکه با تمام وجود دوست دارد برای کشورش در جام جهانی بازی کند اما اگر لازم باشد نیمکت‌نشینی را خواهد پذیرفت.
طبق بیانیه دولت اردن، استعفای وزیران به عنوان مقدمه اصلاح کابینه توسط نخست وزیر این کشور است.
رهبر کودتاچیان بورکینافاسو "ابراهیم ترائوره"، یکی از کاپیتان‌های ارتش این کشور است. ترائوره تاکید کرد، گروهی از افسران که به روی کار امدن دامیبا در ژانویه سال جاری میلادی کمک کرده بودند، تصمیم گرفتند تا رهبرشان را به خاطر عدم توانایی‌اش در برخورد با افراطگرایان برکنار کنند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۸۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از پانصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۷۶ تن از ایشان وخیم است.
تیم ملی فوتبال هم بدون حامی و اسپانسر اردو برگزار می‌کند و بخاطر عدم فعالیت سرپرست موقت در حوزه درآمدزایی، بودجه‌ای برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی خوب و مناسب با تیم‌های قدرتمند ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ